Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משטרת ת"א הגבירה את אכיפת חוקי התנועה על רוכבי אופנועים

 

משטרת מחוז תל אביב הגבירה החל מהבוקר את האכיפה בנוגע לעבירות תנועה שמבצעים רוכבי אופנועים וקטנועים במחוז. השוטרים והמתנדבים של המשטרה הודיעו כי ייאכפו ביתר תכיפות את חוקי התנועה, וירשמו דוחות לנהגים אשר יעברו עבירות קלות וחמורות כאחד.

 

(אבי כהן)

 

 

 

מתוך YNET

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
משטרת ת"א הגבירה את אכיפת חוקי התנועה על רוכבי אופנועים

 

משטרת מחוז תל אביב הגבירה החל מהבוקר את האכיפה בנוגע לעבירות תנועה שמבצעים רוכבי אופנועים וקטנועים במחוז. השוטרים והמתנדבים של המשטרה הודיעו כי ייאכפו ביתר תכיפות את חוקי התנועה, וירשמו דוחות לנהגים אשר יעברו עבירות קלות וחמורות כאחד.

 

(אבי כהן)

 

 

 

מתוך YNET

ישששששש....סוף סוף מטפלים בפושעים האמיתיים והסיכון האמיתי לתנועה בכביש....:shock::puppydoge:shock2::mad:

 

בקיצור ככה זה, תאונה אחת בסוף שבוע שמעורב בה אופנוע וזקנה והעליהום מתחיל.......

פורסם
ישששששש....סוף סוף מטפלים בפושעים האמיתיים והסיכון האמיתי לתנועה בכביש....:shock::puppydoge:shock2::mad:

 

בקיצור ככה זה, תאונה אחת בסוף שבוע שמעורב בה אופנוע וזקנה והעליהום מתחיל.......

המבצע הזה תוכנן עוד לפני סוף השבוע האחרון.

הסיבה העיקרית למבצע היא עליה במעורבות של דו"ג בתאונות ב2005.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
מזל שלעבודה בת"א אני נוסע עם הטנדRR :shock:

 

או שלא?

חכה חכה... על היטל גודש שמעת?

תכין 15 שקלים בשלף, Rון חולדאי עומד ממחר עם פנקס בלה-גווRדיה.

 

נקודה למחשבה: אם אתה מעמיס 2 אופנועים על הטנדRR, הם לא מבטלים היטל אחד+החזר על האופנוע ספייר? אפשר לעשות עסק לא רע!

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם
אם כבר מדברים על חולדאי... אין סוף ליצירתיות, לונדון בת"א.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3063815,00.html

 

 

אל תשימו לב לזה שלא נלקחו כמה פרטים לא חשובים בחשבון כמו תחבורה חילופית וכו' (הכל למטרה טובה... $$$).

 

 

בתור תל-אביבי ורוכב..., זהו פתרון מעולה...

אבל באמת מוקדם מדי לבצע אותו כל עוד אין תחבורה ציבורית הולמת כגון

רכבת תחתית...

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם
המבצע הזה תוכנן עוד לפני סוף השבוע האחרון.

הסיבה העיקרית למבצע היא עליה במעורבות של דו"ג בתאונות ב2005.

????

 

יש לך נתונים של 2005 ? כולה? חלקה?

 

יש מישהו שיש לו?

 

2004 ? ב-2004 היו (לפני נתוני המשטרה, וע"פ זכרוני) פחות תאונות דו"ג...

 

אז?

 

(והמבצע פורסם כבר כאן...)

פורסם
אם כבר מדברים על חולדאי... אין סוף ליצירתיות, לונדון בת"א.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3063815,00.html

 

 

אל תשימו לב לזה שלא נלקחו כמה פרטים לא חשובים בחשבון כמו תחבורה חילופית וכו' (הכל למטרה טובה... $$$).

שמת לב שרוכבי דו"ג יהיו פטורים מאגרת גודש?

 

יום גדול לגודל צי הרכב הדו"ג בישראל... ומשתלב יפה עם ההסבר בדבר יתרונות כלי הרכב הדו-גלגלי.

פורסם
שמת לב שרוכבי דו"ג יהיו פטורים מאגרת גודש?

יום גדול לגודל צי הרכב הדו"ג בישראל...

"יום גדול לגודל צי הרכב הדו"ג בישראל..."

אני עולה לרקוד על הגג שלמה.

 

כנראה שלא משנה איזה גזרה יגזור פרדיננד פדהצור בקיצור,

אנחנו צריכים לשמוח שאת הנבעכים על שני הגלגלים לא זיינו. מצטער, אני כל כך עצבני מהחוצפה שבהצעה הנ"ל שבאמת, אבל באמת ממש לא מענין אותי שעשו טובה ושכחו לתקוע את הדוגי"ם.

 

וואלה יופי.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם
????

 

יש לך נתונים של 2005 ? כולה? חלקה?

 

יש מישהו שיש לו?

 

2004 ? ב-2004 היו (לפני נתוני המשטרה, וע"פ זכרוני) פחות תאונות דו"ג...

 

אז?

 

(והמבצע פורסם כבר כאן...)

אני לא מכיר מישהו שיש לו נתונים של כל 2005, אם אתה יודע תספר לי.

מחוז ת"א החליט על המבצע במחצית פברואר על סמך המגמה שהייתה באותו זמן, אני לא יודע האם המגמה כללה רק את 2005 או גם (כפי שהגיוני להניח) את סוף 2004.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
"יום גדול לגודל צי הרכב הדו"ג בישראל..."

אני עולה לרקוד על הגג שלמה.

 

כנראה שלא משנה איזה גזרה יגזור פרדיננד פדהצור בקיצור,

אנחנו צריכים לשמוח שאת הנבעכים על שני הגלגלים לא זיינו. מצטער, אני כל כך עצבני מהחוצפה שבהצעה הנ"ל שבאמת, אבל באמת ממש לא מענין אותי שעשו טובה ושכחו לתקוע את הדוגי"ם.

 

וואלה יופי.

אגרת גודש היא דווקא דבר הגיוני ונכון. רצוי שמישהו ישלם את מחיר זיהום האוויר, הנזק הסביבתי ואובדן זמן שהוא גורם. אם זאת סקוטר בטח יאכל את הלב כשיתברר כי מדובר בהוצאה מוכרת, שרוב המעסיקים ישלמו את האגרה לבכיריהם והיחידים שישלמו מכיסם יהיו אלו שנדפקים תמיד.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

לא נמאס לכם מפתרונות יצירתיים של החולרות בממשל והכל תחת התירוץ העלוב ש"בחו"ל זה עובד"??? עם כל הכבוד לחו"ל, ההבדל בין תל אביב ללונדון לא מתבטא רק באגרת גודש.

dirty old man

need love too

פורסם
אגרת גודש היא דווקא דבר הגיוני ונכון. רצוי שמישהו ישלם את מחיר זיהום האוויר, הנזק הסביבתי ואובדן זמן שהוא גורם. אם זאת סקוטר בטח יאכל את הלב כשיתברר כי מדובר בהוצאה מוכרת, שרוב המעסיקים ישלמו את האגרה לבכיריהם והיחידים שישלמו מכיסם יהיו אלו שנדפקים תמיד.
"אגרת גודש היא דווקא דבר הגיוני ונכון" - כשיש אלטרנטיבה סבירה. כיום, ובעתיד הנראה לעין - אין. אין תחבורה נקיה/יעילה/מהירה, אין רכבת תחתית, אין רכבת לירושלים לכל השדים והרוחות. אין אין אין.

כ"כ אופייני לקחת רק את השוטים והעקרבים פעם אחר פעם.

 

סקוטר יאכל את הלב לא רק כשההוצאה תהיה מוכרת אלא גם כשיתברר שקופת העיריה מעשה פלאים - שוב ריקה והמוח היהודי יגייס עוד פטנטים.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם

אני מצטרף לגורגיו....אגרת גודש היא הצעה מעולה כשיש פתרון חברתי תחבורתי....

 

אי אפשר להטיל מס (זה מה שזה) ולא לתת מענה חברתי. אני למשל צריך להגיע לת"א ברכבת, לוקח לי 15 דקות להגיע לרכבת במקום מגורי, עוד שעה ברכבת ועוד 15 דקות הליכה לאוניברסיטה. אם הייתי מחכה לאוטובוסים, בכלל הייתי מסתובב גם עם שק שינה.........

בשורה התחתונה זה שוב מס שמיטיב עם שכבות מסוימות בעם. מי שגם ככה לא מפריע לו לשלם 25 שקל לשעה חניה, לא יפריע לו המס הזה. מה גם שמן הסתם הוא יכלל בהסדרי הליסינג שלו........לאלו שזה כן מפריע, מן הסתם כמו בהרבה דברים אחרים, נדפק ונשתוק.

נכון יש שמחה מסויימת בהטבה ובהכרה בדו"ג, אבל אי אפשר לחיות בריבוע שלנו כל הזמן, גם כשזה עובד לטובתנו. אני משלם מס? אני רוצה שישתמשו בו להיטיב איתי ולא לממן כולרות....

סליחה תודה שלום....עכבר עצבני שנמאס לו לאכול גבינה ממשלתית רקובה.

×
×
  • תוכן חדש...