Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבריקוס, זו יונדאי אקסנט, כן ? לא פגאני זונדה ואפילו לא מונדיאו.

 

זו המקבילה המוטורית לפריג'ידר, לפק"מ בריבית 1%, למחשב של פקרד-בל : עושה את העבודה במינימום כסף, ולא באה לרגש או להלהיב או להנות.

 

זה מה שרוב האנשים רוצים וזה מה שהם יקבלו. ובאמת נראה שהם שדדו את מחסן החלקים של טויוטה, הפרונט מזכיר מזוויות מסויימות את היאריס והקורולה, והאחורה את האוונסיס.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כלל לא ברורה ההיתייחסות ליונדאי כאל ילד מפגר שמפתיע כל פעם מחדש.יונדאי כחברה עצמאית,פיתחה קוו מוצרים טוב ונאה למדי בפרק זמן קצר(10 שנים)וההצלחה שלהן בארץ נובעת בעיקר משערי מטבע נוחים ושירות ותמיכה מעולים של היבואן.בכלל,התעשייה הקוראנית התקדמה והתפתחה במהירות עצומה,וכיום בתחומים רבים הם עקפו מזמן את היפנים(טלפונים סלולאריים,צגי משב,מקררים),וזאת במדינה שאחוז גבוה מהתל"ג שלה מושקע בביטחון.יונדאי מכוניות לא מרגשות?איזו מכונית מישפחטומטית מרגשת היום?סובארו אימפרזה או טויוטה קורולה?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
פעם הייתם כותבים שזה הגיע מהפורום.

לפחות תכתוב תודה LOTUSELISE

:lol:

טוב, עכשיו תחזיר את ההרשאות שגנבת לאתר העיתונות של יונדאי.

אתה באמת חי בסרט, נראה לי.

להודות לאוטו? לוטוס יתבעו את Tshavit על שרבוב שמם לידיעה על דגם

קוריאני חדש ומשמים... :wink:

 

האקסנט החדשה היא ממש העתק פחם של הקיא ריו החדשה.

העיצוב הפנימי דומה מאוד והשוני מבחוץ הוא בעיצוב האף בעיקר.

יונדאי לא טרחו ליצור הבדל משמעותי ביניהן (קיא שייכת ליונדאי).

אמנם אלו לא חדשות משמעותיות עבור הפורום, אבל בכל אופן

זו כנראה תהיה אחת המכוניות הנפוצות על הכביש בשנים הבאות

(עם תמחור נכון ואם תהיינה הנחות משמעותיות לציי הרכב, כמובן).

לא יודע מה איתכם, היא הייתה ונשארה מכוערת. ולא אכפת לי כמה יונדאי התקדמו אני לא אקנה לעצמי אחת כזאת.

עם כל הכבוד, לא צריך לדעת לנהוג קודם על רכב מסוים כדי להבין מה טוב בו ומה רע? :roll:

האקסנט לא פונה לקהל חובבי הרכב והיא מציעה חבילה בסיסית וטובה עבור אלו שלא

זקוקים ליותר מתחבורה בסיסית מ-א' ל-ב'.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
אני לא מבין. זה סוג של פארודיה על המין האנושי?

האם מסתובב כאן איזה טיפוס סכיזופרני, משהו בסגנון "דוקטור יוסי ומיסטר מק", שמצד אחד

מטרתו הינה שירת שיר הלל לאחת המכוניות המשמימות ביותר אי פעם, שכל התייחסות אליה כחפץ בעל ערך מוסף כלשהו הינה כמו פנטזיות על השכנה הגיבנת בת ה50 שלך, ומצד שני מביע ביקורת

על מכוניות בטענה שהן משעממות, אפורות, ונועדו לצרכן הישראלי המצוי?

 

האם שוב הפסדתי משהו כשהלכתי לקנות פופקורן בהפסקה?

 

אתה בטח איזה hoax, פיקציה, איזו בדיחה של שמר או משהו.

LOL

 

ידי לא הייתה במעל , נשבע.

פורסם
אני לא מבין. זה סוג של פארודיה על המין האנושי?

האם מסתובב כאן איזה טיפוס סכיזופרני, משהו בסגנון "דוקטור יוסי ומיסטר מק", שמצד אחד

מטרתו הינה שירת שיר הלל לאחת המכוניות המשמימות ביותר אי פעם, שכל התייחסות אליה כחפץ בעל ערך מוסף כלשהו הינה כמו פנטזיות על השכנה הגיבנת בת ה50 שלך, ומצד שני מביע ביקורת

על מכוניות בטענה שהן משעממות, אפורות, ונועדו לצרכן הישראלי המצוי?

 

האם שוב הפסדתי משהו כשהלכתי לקנות פופקורן בהפסקה?

 

אתה בטח איזה hoax, פיקציה, איזו בדיחה של שמר או משהו.

כשקניתי סובארו, ידעתי שזה הרכב בין היחידים שאני אוכל להחזיק כלכלית. ידעתי שאם לא סובארו אז זה, או שאני לא קונה רכב בכלל, או שקונה רכב עם יותר תקלות ופחות מסחר, רכב שהיה מאוד קשה לי להחזיק. קניתי סובארו גם בגלל האמינות וגם בגלל שיש לי היסטוריה לא קצרה עם סוג הרכב הזה ובגלל האמינות לקחתי סובארו. היא מפגינה אמינות שבא לבכות. הלוואי שכל הרכבים הבאים שלי יפגינו חצי מהאמינות שלה.

לא מהנה. אז מה? ביחס למה שמקבלים אי אפשר לדרוש יותר מזה בסביבות ה10 אלף ש"ח.

בינינו, למכור אותה יהיה לי מאוד קשה. דיי נקשרתי לרכב הזה (השקעתי עליו המון כסף והמון אהבה. זה ממש הרכב הראשון שלי. הסיבה שבגללה מגיל 5 שמתי בכל פעם כסף בצד בשביל לחסוך לרכב כשיהיה לי רשיון).

 

יונדאי? במחירים האלה אפשר להשיג מתחרות עדיפות אפילו לא מהחברה.

 

בוא נאמר שאם לא נכלול הוצאות אחזקה, והייתי רוצה לקנות רכב ב40 אלף ש"ח לא הייתי קונה 4 סובארו. או מנסה לייבא סובארו 75 מחו"ל. כמובן שהייתי מחפש רכב יותר מהנה.

 

אבל תסתכלו על היחס. אני בן 18 (ויומיים) יש לי רשיון כמעט שנה, יש לי רכב כמעט שנה, רכב שבעלי משפחות בני 40 מחזיקים. עם משכורת חודשית קבועה. וזה הרכב הראשון של תחילת דרכי בעולם הרכב. כמה עולה הרכב של רובכם לעומת שלי? אם מסתכלים על היחס, כנראה תהיה לי איזו במוו סדרה 7 בגיל 30 :smile:

 

לא כי, אם הייתי בן 25\30, עובד וחי על חשבון ההורים, הייתי יכול להביא אחלה סקסו, 306, אפילו איזו 106 RALLY מפנקת עם מושבי ספארקו תוצרת סין ושלדה מטורפת.

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

היא ממש יפה... לפחות עכשיו משפחות יוכלו לנסוע לטיולים בצפון בסטייל:wink: .

ולקודמיי, גם אני חושב שיונדאי בהחלט משתפרת..

פורסם
היא מפגינה אמינות שבא לבכות. הלוואי שכל הרכבים הבאים שלי יפגינו חצי מהאמינות שלה.

 

אז תבכה, אבל למה אתה חושב שזה מעניין אותנו או רלוונטי לדיון?

 

בינינו, למכור אותה יהיה לי מאוד קשה. דיי נקשרתי לרכב הזה (השקעתי עליו המון כסף והמון אהבה. זה ממש הרכב הראשון שלי. הסיבה שבגללה מגיל 5 שמתי בכל פעם כסף בצד בשביל לחסוך לרכב כשיהיה לי רשיון).

 

המון כסף? חשבתי שהיא מפגינה אמינות שבא לבכות... אז איזה כסף כבר אפשר להשקיע בה? למה לא לתחזק אותה וזהו, בלי שום הוצאות נוספות? הרי ממילא אמרת בעצמך שכל המטרה בהחזקתה זה לחסוך כסף לקראת מכונית אמיתית...

 

אבל תסתכלו על היחס. אני בן 18 (ויומיים) יש לי רשיון כמעט שנה, יש לי רכב כמעט שנה, רכב שבעלי משפחות בני 40 מחזיקים. עם משכורת חודשית קבועה.

 

תסלח לי, אבל היחידים שמחזיקים סובארו DL כיום, אלו בדואים עניים, צעירים בני 18 שאין להם כסף לקנות פלאפל בפיתה, ואבא של חבר שלי שיש לו פנטהאוז מפואר, ארבע מכוניות בבית, כלי נגינה בשווי מאות אלפי שקלים, מערכת סטריאו בשווי מאות אלפי שקלים, ועוד כמה דירות שהוא משכיר - רק כדי שאפשר יהיה להעביר את הצ'לו של אישתו בקלות ממקום למקום (זו הלאונה סטיישן).

 

ומקיוסי - אתה רוצה להגדיל בשקל תשעים? סליחה, זה לא מה שהתכוונתי - אתה רוצה שאני אמצא לך עשרות הודעות שלך שבהן רצית לשפר/חשבת שהיא מכונית ספורט/השתפכת על מגוון סגולותיה ועל הפרפרים שהיא עושה לך בבטן וכולי וכולי...?

 

תחסוך מאיתנו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
טל שביט, אם כבר בעניינים אישיים עסקינן, האם לא עזבת במקרה את "אוטו" לאחרונה לטובת קריירת פרשנות במשרה מלאה בערוץ 5 (ריבוי המדיות שלך שני רק לזה של טלפון דור שלישי)?

כי אני רואה את שמך מתנוסס מעל הידיעה על האקסנט.

 

תהיתי ;)

1. אכן עזבתי את אוטו.

2. העזיבה לא מוחלטת - אני ממשיך לכתוב קצת ל'אוטו' ו'אוטושטח', ממשיך לעשות את החדשות בעיתונים הנ"ל, ופה ושם מעלה ידיעות לאתר כדי לעזור בעיתות עומס.

3. לערוץ 5?? ממש לא... אני ממשיך לשדר שם כבעבר, וזה רחוק מלמלא משרה מלאה (וגם לא רבע...). המשרה העיקרית החדשה שלי היא עורך מדור רכב (שלא היה קודם) בעיתון "מקור ראשון", שמתרחב ומשנה את פניו משמעותית.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

אבל תסתכלו על היחס. אני בן 18 (ויומיים) יש לי רשיון כמעט שנה, יש לי רכב כמעט שנה, רכב שבעלי משפחות בני 40 מחזיקים. עם משכורת חודשית קבועה. וזה הרכב הראשון של תחילת דרכי בעולם הרכב. כמה עולה הרכב של רובכם לעומת שלי? אם מסתכלים על היחס, כנראה תהיה לי איזו במוו סדרה 7 בגיל 30

 

מה שאתה לא מבין, שזה הכל עניין של העדפות.

 

יש אנשים שיש להם כסף, אבל לא מעניין אותם לנסוע באיזו "סדרה 7" (כהגדרתך)

הם רוצים לנסוע מנקודה א' לנקודה ב', בכלי תחבורה זול, ובלי כאבי ראש...

 

בשביל אותם אנשים, היונדאי בפרט, והקוריאניות בכלל, עונה על הצרכים.

 

וכל אותם בני 40 שנוסעים בליאונה - כשתהיה אבא, עם משכנתא וילדים - תדבר.

כרגע יש לך את הפריווילגיה של ילד קטן שגר עם אבאמא וחוץ מדלק אין לך הוצאות על הראש!

אתה יודע מה, אני לא אחכה איתך עד גיל 40 - כשתצטרך לממן לעצמך את התואר הראשון, תחזור לפורום, ונשמע אותך אז!

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
עם כל הכבוד, לא צריך לדעת לנהוג קודם על רכב מסוים כדי להבין מה טוב בו ומה רע? :roll:

האקסנט לא פונה לקהל חובבי הרכב והיא מציעה חבילה בסיסית וטובה עבור אלו שלא

זקוקים ליותר מתחבורה בסיסית מ-א' ל-ב'.

לא צריך לנהוג ביונדאי אקסידנט (דור ראשון) ולנטרה (דור ראשון, שני ושלישי לאחר מתיחת הפנים, באלנטרה לא נסעתי), כדי להבין שהן גרועות. נסעתי בהן הרבה מאוד זמן כדי לחוות דעה שהן:

 

א. מאוד אבל מאוד לא נוחות, מושבים זוועתיים וחסרי תמיכה, לאחר נסיעה של חצי שעה יצאתי עם כאבי גב רציניים (ואני לא מגזים). בנוסף הלנטרה צפופה מאוד ל3 אנשים בספסל (לא ניתן לקרוא לזה מושב) האחורי, והאקסידנט שאף קטנה יותר אני מסיק מכך שצפופה עוד יותר.

 

ב. אפילו בגרסאות הידניות הן לא ממש מי יודע מה מהירות, סה"כ המנוע והגיר הידני סבירים לא יותר מזה, הלנטרה האוטומטית אפילו ניתן לומר דיי עגלתית.

 

ג.איכות החומרים, והדיפונים נראים מאוד זולים, ובנוסף לא ממש נעימים למגע, האוטו משרה אווירה אפורה וקודרת, והכל נראה מאוד זול.

 

ד. בנוגע להתנהגות הרכב והשלדה אני לא יכול להסיק, אבל מתגובות של אנשים שכן נסעו בהן הן לא ממש מצטיינות בתחום זה בלשון המטה.

 

ה. דבר שכן ניתן לומר לזכותן, המזגן מאוד מאוד חזק, ופשוט מקפיא, אפילו מצב 1 ו2 שלו מספיקים לחלוטין בימים חמים מאוד.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
אז תבכה, אבל למה אתה חושב שזה מעניין אותנו או רלוונטי לדיון?

 

 

 

המון כסף? חשבתי שהיא מפגינה אמינות שבא לבכות... אז איזה כסף כבר אפשר להשקיע בה? למה לא לתחזק אותה וזהו, בלי שום הוצאות נוספות? הרי ממילא אמרת בעצמך שכל המטרה בהחזקתה זה לחסוך כסף לקראת מכונית אמיתית...

 

למה? כי אם כבר אוטו אז עד הסוף. למה לא להשקיע בריפודים יותר נעימים לעין. מערכת לאוטו בסביבות ה2000 שקלים אני מעריך. נקיון כל שבוע\שבועיים (כל שבוע בדר"כ. אם יש גשם אז רק מבפנים) בשביל לאהוב את האוטו שאני נוסע בו אני לא צריך שיהיו לו 270 כ"ס ב 2200 סמ"ק או לנהוג בו כמו מטורף בשביל לומר עשיתי כיכר ב110 או לעשות שטות ולשאול אחר כך בפורום אם פניה של 45 מעלות צריך לזרוק את הגז או לתת יותר גז ובסוף הפניה ברקס בשביל לקבל תשובה של אתה תהרוג את עצמך לך לקורס.

 

 

 

תסלח לי, אבל היחידים שמחזיקים סובארו DL כיום, אלו בדואים עניים, צעירים בני 18 שאין להם כסף לקנות פלאפל בפיתה, ואבא של חבר שלי שיש לו פנטהאוז מפואר, ארבע מכוניות בבית, כלי נגינה בשווי מאות אלפי שקלים, מערכת סטריאו בשווי מאות אלפי שקלים, ועוד כמה דירות שהוא משכיר - רק כדי שאפשר יהיה להעביר את הצ'לו של אישתו בקלות ממקום למקום (זו הלאונה סטיישן).

 

יש לך דעות קדומות לגבי הסובארו. אין לי כוח להתווכח איתך בנושא. כל אחד רואה כל דבר בעין שונה. בשבילך זו עגלה בשביל מישהו שני זו מלכה, בשביל מישהו שלישי זו מכונית דיי טובה. אז רוני למה להתווכח על טעם וריח? זו לא הפעם הראשונה. לחפש תיעודים מYNET מ2002?

אני לא מצפה ממי שמסתובב בחברה עשירה, שבה מחליפים מכוניות כמו בולים, לדעת להעריך את שוויה האמיתי של הסובארו לאונה. תלמד, יש סדר עדיפויות בחיים ולא תמיד נוחות באה במקום הראשון.

 

אגב, אני מניח שערכת סקר לפני שיצאת בהכללה הזו?

 

ומקיוסי - אתה רוצה להגדיל בשקל תשעים? סליחה, זה לא מה שהתכוונתי - אתה רוצה שאני אמצא לך עשרות הודעות שלך שבהן רצית לשפר/חשבת שהיא מכונית ספורט/השתפכת על מגוון סגולותיה ועל הפרפרים שהיא עושה לך בבטן וכולי וכולי...?

 

אני לא רוצה להגדיל ולא רוצה לשפר. אני מודע למגבלות הכספיות שלי ולמגבלות של עד כמה אפשר להוסיף או לא, לסובארו.

פרפרים? עדיין נשארו כמה. אידיולוגיה? ערוך חיפוש אם תרצה.

 

תחסוך מאיתנו.

גם אתה לא ממש מוסיף לדיון. הרשתי לעצמי להוסיף רק כי הגבת.

 

רוני

רוצה להמשיך? בה"פ. חבל להרוס את הנושא. או שתרצה לפתוח שרשור חדש על מי צודק, אני או אתה? הסובארו טובה או לא?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
רוצה להמשיך? בה"פ. חבל להרוס את הנושא. או שתרצה לפתוח שרשור חדש על מי צודק, אני או אתה? הסובארו טובה או לא?

 

בה"פ? הצחקת אותי. אני באמת אפסיק כאן, כי עצם העלאת הרעיון שהסובארו טובה היא מגוחכת. ואני מקווה שאף אחד לא חושב שהסובארו הזאת היא "מלכה", זה פשוט פתאטי. כמו גם לאהוב סובארו DL או להשקיע בה כספים. מצטער על הבוטות, אבל זה פשוט כך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מק'יוסי, בוא אני אתמצת לך את הרעיון הכללי.

 

אתה לא יכול להלל ולשבח מכונית אפרורית ועלובה (אך מאוד מאוד אמינה) מאמצע שנות ה80 ועם זאת לקטול רכב קוריאני חדש אפרורי ככל שיהיה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בה"פ? הצחקת אותי. אני באמת אפסיק כאן, כי עצם העלאת הרעיון שהסובארו טובה היא מגוחכת. ואני מקווה שאף אחד לא חושב שהסובארו הזאת היא "מלכה", זה פשוט פתאטי. כמו גם לאהוב סובארו DL או להשקיע בה כספים. מצטער על הבוטות, אבל זה פשוט כך.

 

רוני

אלוהים!

אני מנסה להבין מה הדעות הקדומות האלה על הסובארו?

אם ככה אז סיטרואן VTR (או VTS?) הם של ילדי טובים מאיזור השרון שחיים עם אבאמא ואין להם דאגות על הראש, ואז הם יכולים להחזיק רכב מהנה ולחיות עם הוצאות תחזוקה ללא שום בעיה וגם לשרוף צמיגים בכל מיני מסלולים ו"להגץ" פניות!

 

מה, לא?! :shock:

 

 

 

מחירי הרכב בישראל הם גם ככה שערוריתיים(!)

אז איך אתה מצפה מאנשים שרוצים לקנות רכב חדש, לקנות רכב שהוא אומנם מהנה, אבל לא אמין בעליל? להוסיף להוצאות הרכב, ביטוח, מסים, דלק גם הוצאות תיקונים שמתבררים כיקרים מאוד! כלביקור אצל לובינסקי במשפחתנו גרם לנו לחור של כמה אלפי שקלים בכיס (פיג'ו 206, של אחותי)

 

אם אתה רוצה שכולם יקנו רכבים מהנים קודם כל תדאג להורדת המס השערוריתי על הרכב! אתה לא יכול לצפות מבעל משפחה שכורע תחת עומס המיסים, התשלומים והוצאות המשפחה, להחזיק רכב שיתקע לו סכין בגב בכל פעם שמשהו מתקלקל ויחורר לו את הכיס זה פשוט בדיחה!

 

בשביל בחור בן 18 שעדיין עסוק בבגרויות ובלימודים ובקרוב גם מאוד יתגייס, סובארו DL זה רכב טוב להתחלה, כמובן שאחרי זה מתקדמים למשהו יותר טוב (בהתאם למצב הכלכלי בעתיד)

נכון, היא לא מלכה, אבל העובדה שהרכב הזה משרת את בעליו בנאמנה (עד שנגנב ע"י בדואים וערבים) היא עובדה מוכחת. כל חלק במנוע יש לו גישה, החלפים זולים, נגישות קלה בטיפולים (בניגוד לצרפתים שמחפשים איך להקשות עליך את העבודה) וסחירות דיי סבירה.

 

ואם תשאלו אותי, אני נורא מקנא ביוסי, הלוואי שבגיל שלו היה לי רכב משלי. (הייתה לנו סובארו, אבל לא משלי...) יש לו פריוולגיה של החזקת רכב פרטי בגיל צעיר מאוד (ולא משנה איזה רכב)

 

ולסיכום:

רוני היקר, נסה לנהל משפחה בארץ אוכל יושבייה זו, אתה נראה לי בחור צעיר שאין לו שום מחוייבות על הראש כרגע. אז אנחנו לא יכולים לעשות השוואה בינינו.

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).


×
×
  • תוכן חדש...