Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכדי להבהיר - אין שום רע בסובארו ליאונה לשם שימוש יומיומי!! (מעבר לכך שהיא סובלת מהעדר בטיחות פאסיבית כלשהיא).

 

אולם מכאן ועד הפיכתה לרכב מוערץ המרחק רב!! מעבר לכך צעיר (אפילו צעיר מאד) שכל עולמו היא ליאונה, שלא יסתובב בין המבוגרים ויהללה בפניהם שוב ושוב - פשוט מפני שזה מעצבן, פשוט מפני שמסתובבים כאן אנשים אשר חוו מכוניות רבות בחייהם - והם מבינים היטב את ההבדל בין רכב עם יכולות דינמיות טובות לבין אחד שאינו כזה!!!

 

ולסיום - יוסי היקר היום כל יפנומטית 1.6 אוטומטית (אני מדבר על רכב ממודל חדש) עושה צחוק מהליאונה הידנית בתאוצות ובתאוצות ביניים בלי להתאמץ יתר על המידה - רוצה תחרות ?:twisted:

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ואני מכיר משפחה אחת, עם 5 נהגים, שנוסעים (כולם) לצערם הרב בסובארו DL כי היא עלתה להם פחות מ-10K ואין הרבה הוצאות מוסך....

האבא מרוויח גרושים בעבודה ומפרנס את ילדיו במעט שהוא מסוגל להשיג, ככה שקניית DL במקרה כזה לדוגמא שוללת את המשפט הדיי מתנשא הזה שרשמת.

 

זוהי דעתי....

אמיר.

 

לא צריך להתייחס לכל אמירה בצורה הכי תוקפנית שניתן. הקונטקסט שבו נאמרה האמירה הזאת היה כתשובה לאמירה של יוסי שה-DL היא רכב של בעלי משפחות בני 40 עם משכורת חודשית קבועה. מה שניסיתי להעביר היה - שכיום ברובם המוחלט של המקרים ה-DL היא מכונית לתפרנים או כאלו שמחפשים רק מינימום הוצאות ולא יותר. ברור לי שיש משפחות שהפרוטה איננה מצויה בכיסן שעדיין נוסעות ברכב כזה מתוך הכרח, אבל אני דיברתי על הרוב, לא על מקרים ספציפיים.

 

ואין קשר לכך שבעצם הרכב הראשון שלי או שלך הוא ע"ח ההורים, כל משפחה ויכולותיה, ואני לא מתכוון להתנשא על פני מישהו שאין לו יכולת לקנות רכב ולא פורץ פה בגילויי קנאה כלפיי מישהו שיכול להרשות לעצמו מכונית במאות אלפי שקלים (ואני ממש לא כזה לצערי)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא צריך להתייחס לכל אמירה בצורה הכי תוקפנית שניתן. הקונטקסט שבו נאמרה האמירה הזאת היה כתשובה לאמירה של יוסי שה-DL היא רכב של בעלי משפחות בני 40 עם משכורת חודשית קבועה. מה שניסיתי להעביר היה - שכיום ברובם המוחלט של המקרים ה-DL היא מכונית לתפרנים או כאלו שמחפשים רק מינימום הוצאות ולא יותר. ברור לי שיש משפחות שהפרוטה איננה מצויה בכיסן שעדיין נוסעות ברכב כזה מתוך הכרח, אבל אני דיברתי על הרוב, לא על מקרים ספציפיים.

לא היו בדבריי נימה אישית כלפייך אלה ניסיתי להראות את הצד שעכשיו הוספת לדברים שנאמרו..

 

ואין קשר לכך שבעצם הרכב הראשון שלי או שלך הוא ע"ח ההורים, כל משפחה ויכולותיה, ואני לא מתכוון להתנשא על פני מישהו שאין לו יכולת לקנות רכב ולא פורץ פה בגילויי קנאה כלפיי מישהו שיכול להרשות לעצמו מכונית במאות אלפי שקלים (ואני ממש לא כזה לצערי)

נכון! מקובל!

לכל אחד יש את הדרכים שנקבעו לו...:wink:

רוני

**סתם הערה

אלו מכוניות של 20 אלף ש"ח סה"כ, כל "מכוניות העל" שאתה מדבר עליהן...

והלאונה עולה פחות מ-10K סה"כ...

(היחס דומה גם באחזקה)

 

תסכים איתי אייל (גם אתה רוני..) שלהחזיק פולו 16V או VTS או כל רכב בסגמנט הזה יהיה הרבה יותר קשה ויקר מאיזה DL או פיאט אונו לצורך העניין....

 

אמיר.

פורסם
בוא אני אשבור לך את המיתוס.

אלו מכוניות של 20 אלף ש"ח סה"כ, כל "מכוניות העל" שאתה מדבר עליהן...

אל תבוא ואל תשבור! :x

 

במחיר של ה20K האלה, אתה יכול לקנות סובארו DL ולעשות לה יישור קו.

אתה יודע, מכונית לא מסתכם רק במחיר הקנייה...:roll:

 

אז מה עדיף? לקנות בחוכמה רכב שהוא לא משהו לתקופתנו, ולנצל אותו ככה שאפשר לנסוע בלי לדאוג יותר מדי לתחזוקה, או שלקנות רכב שהוא נוח לנהיגה, בטיחותי, מהנה לנהיגה, וכל התוספות שמסביב, אבל טיפול אחד מחורר לך את הכיס?

 

לא יודע מה איתך,

אני הייתי בוחר באופציה הראשונה.

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם
מקור ראשון?!?!? רכב?!?!?

מה הקשר?

בטח מתוכננות כתבות בסגנון -

"מבחן הצמיגים הגדול! איזה צמיג בוער טוב יותר באמצע כביש מס' 1?"

"מיהי המשומשת הכדאית ביותר - וולוו 245 VS ליאונה סטיישן"

"מדריך - איך לנסוע רוורס בבטחה כשכל השמשה האחורית מלאה סטיקרים של גוש קטיף"

"שיפורי רכב - מיגון נגד ירי"

"הכבישים העוקפים המהנים ביותר לנהיגה בצפון השומרון"

"ספורט מוטורי - ג'ימקאנה מבצעית בסמטאות חברון, מרוץ שישי בליגת ברוך גולדשטיין"

 

וברצינות - האנשים שאני מכיר שקוראים מקור ראשון קוראים אותו בגלל נקודת המבט הפוליטית שלו, שאותה הם לא מוצאים בעיתונות היומית הכללית. מדובר במה שנקרא "קהל שבוי". עד כמה שאני יודע המתחרים היחידים שלו על הקהל הזה הם העיתונים החרדיים, שהקהל הלאומ(נ)י יודע שהם מגמתיים ומצונזרים כל כך שפראבדה נראה לידם חופשי כמו מערכת בלוגים.

איפה מדור רכב נכנס פה? איזה משקל יכול להיות למדור כזה בעיתון שמרכז האג'נדה שלו היא פוליטיקה, ועוד בתקופה כזו שבה העמדה הפוליטית שלו נמצאת במרכז סדר היום במדינה?

:-) יש לך מושג כמה בדיחות בסגנון הזה שמעתי בחודש האחרון?

 

אבל שים לב למשפט שאתה עצמך ציטטת: "שמתרחב ומשנה את פניו משמעותית". החליט מי שהחליט שהעיתון צריך לשנות את דרכו, ולפנות לציבור הרחב באופן מאוזן יותר. זה מתבטא בהשקעה מסיבית בכתבים, עורכים, גרפיקאים, תכנון ועיצוב מחדש של העיתון כולו, הוספת מוספים... כבר היום יש מוסף ספורט של 16 עמודים כל שבוע. גם כאן אפשר לשאול מה לספורט ולעיתון כזה... אז זהו, שהעיתון משתנה, מאד. ובמסגרת זו הם החליטו שהם רוצים מדור רכב, שבהמשך יהפוך למוסף שבועי. לקח לי מעט מאד זמן להחליט.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
:-) יש לך מושג כמה בדיחות בסגנון הזה שמעתי בחודש האחרון?

אבל שים לב למשפט שאתה עצמך ציטטת: "שמתרחב ומשנה את פניו משמעותית". החליט מי שהחליט שהעיתון צריך לשנות את דרכו, ולפנות לציבור הרחב באופן מאוזן יותר. זה מתבטא בהשקעה מסיבית בכתבים, עורכים, גרפיקאים, תכנון ועיצוב מחדש של העיתון כולו, הוספת מוספים... כבר היום יש מוסף ספורט של 16 עמודים כל שבוע. גם כאן אפשר לשאול מה לספורט ולעיתון כזה... אז זהו, שהעיתון משתנה, מאד. ובמסגרת זו הם החליטו שהם רוצים מדור רכב, שבהמשך יהפוך למוסף שבועי. לקח לי מעט מאד זמן להחליט.

טל

מצטער. לא יכולתי להתאפק עם הדאחקות.

 

קודם כל - בהצלחה!

אני אישית מבטיח שמקור ראשון ירויח קורא שמאלני (לא שמאלני מסריח אבל גם לא אקווה-ולווה) אחד אם וכאשר יהיה בו מוסף רכב שבועי ראוי - אני.

 

נשמח לקבל פרטים נוספים על עלייתו לאויר של המדור ולמה יש לצפות.

פורסם
אל תבוא ואל תשבור! :x

 

במחיר של ה20K האלה, אתה יכול לקנות סובארו DL ולעשות לה יישור קו.

אתה יודע, מכונית לא מסתכם רק במחיר הקנייה...:roll:

 

אז מה עדיף? לקנות בחוכמה רכב שהוא לא משהו לתקופתנו, ולנצל אותו ככה שאפשר לנסוע בלי לדאוג יותר מדי לתחזוקה, או שלקנות רכב שהוא נוח לנהיגה, בטיחותי, מהנה לנהיגה, וכל התוספות שמסביב, אבל טיפול אחד מחורר לך את הכיס?

 

לא יודע מה איתך,

אני הייתי בוחר באופציה הראשונה.

בסדר, מה שרציתי לומר זה שבשביל לקנות את הרכבים שהוזכרו לא צריך להיות בן למשפחת מליונרים.

גם אני קניתי את הרכב מכסף שהרווחתי, רק שעשיתי את ההתקדמות לאט לאט, התחלתי מאוטו של 30, התקדמתי לרכב של 50...

והכי חשוב, לא רצתי לקנות DL חבוטה ברגע הראשון שהוצאתי רשיון, מהסיבה הפשוטה

שלדעתי בעבודות מזדמנות שבן 17-18 עובד בהן, אי אפשר להחזיק רכב נורמלי.

אם בוער לכם לקנות רכב משלכם, שיבושם לכם. לדעתי כדאי לשמור את הכסף לתקופת הצבא,

בה אתה מרוויח 300 שקל בחודש...

 

נ.ב. גם אבא שלי (וכמובן אני וכל המשפחה שלי) נסע ב DL במשך יותר מעשור, בהתחלה שנת 82 אחר כך שנת 86 ואחר כך החליף ל-91....

(שישרף מי שהמציא את המוט הילוכים בגובה של מקל מטאטא)

מה דעתך על זה?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שמתם לב שההודעה הראשונה היתה על הצגתה של האקסנט החדשה...מה נסגר אתכם ? :shock:

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.


×
×
  • תוכן חדש...