Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

החברות הללו לא משקיעות קצת יותר בעיצוב, כי קצת יותר עיצוב = יותר כסף בפיתוח, ויותר כסף אצל הפחח במקרה תאונה...

 

המכוניות הללו מיועדות לפלח שוק מאד ספציפי - לא לחובבי ההגה, לא למגהצי האוטוסטרדות, ולא להנאה מנהיגה!

 

ככל שחלקי הפח מקומרים ו"יפים" יותר - עלות הייצור גבוהה הרבה יותר, ובטח המומחיות הנדרשת מפחחים במקרה של תיקון גבוהה יותר.

 

ראה מה רנו עשו עם הדאצ'ה לוגן - לקחו מכלולים שהוכיחו את עצמם, ושתלו אותם בתוך קופסה סימטרית, בלי יומרות, ובלי חוכמות, וקיבלת רכב זול בטירוף! (וזול, במקרה הזה לאו דווקא אומר גרוע)

 

ככה זה, הקוראנים רוצים לתפוס את נתח השוק הגדול ביותר, ואין להם שום יומרות להיות הכי טובים במה שהם עושים... אבל במה שהם כן עושים, בסופו של דבר - הם (די) מצלחים...

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
ולסיכום:

רוני היקר, נסה לנהל משפחה בארץ אוכל יושבייה זו, אתה נראה לי בחור צעיר שאין לו שום מחוייבות על הראש כרגע. אז אנחנו לא יכולים לעשות השוואה בינינו.

 

מה הקשר?

 

איפה טענתי שצריך לקנות רכב חדש לא אמין? איפה טענתי שפז'ו אמינה כמו סובארו? איפה דיברתי על המסים בקניית רכב חדש? איפה טענתי שסובארו לאונה היא לא מכונית מתאימה לילד בן 18 שאין לו הרבה כסף? איפה טענתי שיש לי משפחה עם ילדים וצרות כלכליות? איפה ניסיתי לעשות השוואה בינינו?

 

אתה מתעצבן לחינם, אולי רק בגלל שקצת קטלתי את ההערצה המוגזמת ללאונה יקירתך. לא טענתי אף אחד מהדברים שציינת בהודעה שלך, לא יצאתי כנגד הלאונה בתור כלי תחבורה אמין בסיסי וזול, ולא ניסיתי לעשות שום השוואה כך שאיזכור הסקסו שלי חסר משמעות במקרה הזה, מכיוון שהדרישות שלי ממנה הן שונות בתכלית משל אלו של מקיוסי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קודם כל בקשר ליונדאי, דווקא בתמונות היא נראית כמכונית סבירה, מזכירה במעט את הטויוטה קורולה, ולא צריך לקטול אותה עוד לפני שרואים אותה במציאות, או נוהגים עליה... אני לא חובב גדול של יונדאי, אבל לפי דעתי היצרן הזה התקדם בשנים האחרונות מבחינת הרכבים שהוא מוציא...

 

 

לגבי הויכוח על הסובארו... ראשית יוסי אני לא מבין איך אתה קוטל רכב חדש שבקושי ראית בכמה תמונות ומצד שני משבח סובארו DL כאילו היא מרצדס S... אני לא מתכוון לומר שיש משהו רע ברכב שלך, אך כולם יודעים שהוא לא שיא היופי או שיא הביצועים (או שיא של משהו)... בסך הכל רכב אמין וממוצע (אין בכך שום דבר רע, אם אתה רוצה להשקיע בו זכותך, רק צריך להתייחס אל דברים בהגיון ולא להגזים)...

פורסם
אתה מתעצבן לחינם, אולי רק בגלל שקצת קטלתי את ההערצה המוגזמת ללאונה יקירתך.

אל"ף כל, אינני מתעצבן בגלל הודעות בפורום שאת חבריו אני בקושי מכיר.

בי"ת: על לאונה מזמן לא נהגתי. כעת יש לי סובארו אימפרזה 98.

 

האוטו הזה לא כזה נורא, ואם הבחור רוצה קצת לשפר את הרכב שלו מבחינה קוסמטית (ריפודים, טאסות, מערכת), אין שום דבר פסול בזה. ראיתי את הרכב של יוסי באלבום שלו, ויחסית ללאונות אחרות הרכב באמת שמור ונראה טוב.

כמו שאחרים חולמים על פיג'ו 106 ראלי (שזה רכב מצוין ונוח) רק בגלל שמועות, ובת'כלס הם לא מנצלים אפילו רבע מהיכולות של הרכב. ככה לבנאדם אחר מותר לחשוב שהלאונה שלו היא מלכה.

 

יוסי, בנימה אישית, עשה מה שבא לך עם הרכב ותחשוב עליו איך שבא לך. רצונו של אדם - כבודו.

לשמחתנו (הרבה), אנחנו לא חיים במדינה חופשית (עד כמה שניתן לקרוא לה כזו...:roll:) ולאף אחד** אין זכות לשלוט על מחשבותיו של אחר ולדכא אותן.

 

 

** תקף לפרנקופיל וגם לסוברואידים (משני עברי המתרס...)

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

אני חושב שהוויכוח הזה נגרר לאופנים אישיים :), ברור שכל אחד אוהב את הרכב שלו, בגלל זה הוא נרשם לפורום, בגלל זה הוא אוהב רכבים אחרים, זה מה שיפה בכל העסק.

 

מקיוסי אוהב את הסובארו שלו, רוני אוהב את הסקסו שלו, אני אוהב את הרקורד שלנו, מאוהב בפוקוס של אח שלי, לא סובל את האסקונה של אבא שלי וכו וכו...

 

אי אפשר להגיד שזה פטאתי לאהוב רכב, לא משנה אם זה סובארו DL, פרארי אנזו או האמר מינהלתי.

אתם מיתעצבנים בגלל זה.. למה ?

 

אני חושב שזה נהדר שמקיוסי קנה לעצמו רכב, וזה יפה מאוד שהוא קנה זאת מכספו ומתחזק אותו לבד, ברור שהוא אוהב את האוטו שלו !! למה לא ? אז מקיוסי- מה אתה מיתעצבן שאומרים שהאוטו שלך הוא ככה וככה, מה אכפת לך ? (גם אם זה נכון מה שאומרים, לכל רכב חסרונות ויתרונות)

 

ורוני- אני לא חושב שזה פטאתי לאהוב רכב, לא משנה מאיזה סוג, במיוחד כאשר אתה הוא זה ששילמתה אליו וזה שמתחזק אותו, במיוחד אם הוא רכב ראשון שלך. להיות חובב רכב זה קודם כל לאהוב את הרכב שלך, ולא משנה מה אומרים.. :)

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

ורוני- אני לא חושב שזה פטאתי לאהוב רכב, לא משנה מאיזה סוג, במיוחד כאשר אתה הוא זה ששילמתה אליו וזה שמתחזק אותו, במיוחד אם הוא רכב ראשון שלך. להיות חובב רכב זה קודם כל לאהוב את הרכב שלך, ולא משנה מה אומרים.. :)

 

לא מסכים. צריכה להיות מידה כלשהי של הגיון. כמו שחובב מוזיקה אוהב את מערכת הבאנג אנד אולפסון שלו, אבל לא אוהב את המערכת איווה 3 דיסקים שלו, כך גם חובב רכב לא חייב לאהוב את הרכב שלו אם הוא נוהג בגרוטאה. ואין קשר למי משלם או מתחזק את האוטו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נראה ממש טוב.

יונדאי שיחקה אותה.

אתה אולי יכול להביא גם ביצועים?

 

תן לעצמך שתי כאפות ותתעורר. זו יונדאי. הביצועים שלה מעניינים את התחת. ותסלחו לי, אבל על קופסה מתנייעת כמו היונדאי הזאת לא אומרים "יונדאי שיחקה אותה", בכלל, לא אומרים על זה כלום, מפאת חוסר החשיבות התהומית של הדגם הזה לכל אדם מיושב שיש לו הערכה מינימלית לרכבים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא מסכים. צריכה להיות מידה כלשהי של הגיון. כמו שחובב מוזיקה אוהב את מערכת הבאנג אנד אולפסון שלו, אבל לא אוהב את המערכת איווה 3 דיסקים שלו, כך גם חובב רכב לא חייב לאהוב את הרכב שלו אם הוא נוהג בגרוטאה. ואין קשר למי משלם או מתחזק את האוטו.

 

רוני

ברור שהוא לא חייב, אבל הוא אוהב, זה בדיוק העניין.

 

למשל לפי הדוגמא שלך:

תחשוב על אותו חובב מוזיקה בן 28, שהיום יש לו מערכת של NAD ורמקולים של B&W, אבל לפני הרבה שנים לא היה לא הרבה כסך להשקיע בתחביב האהוב עליו. ולכבוד יום ההולדת ה19 שלו הוא קנה לעצמו את המערכת מיני הכי פשוטה של איווה (זאת עם ה 3 דיסקים :) ). אני בהחלט חושב שבזמנו הוא מאוד אהב אותה, ולכן גם ניקה אותה מאבק כל סוף שבוע, והיום יכול להיות שהוא אומר לעצמו: "פפפפ אני זוכר את המערכת הראשונה שלי, איזה איכות חרא, אבל איך אהבתי אותה בזמנו"

 

הגיוני, לא ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
הגיוני, לא ?

 

אתה יודע מה, קיבלתי. אבל חוסר ניסיון או הבנה, עדיין לא הופך משהו לטוב מבחינה אבסולוטית. זה שאותה מערכת של איווה הייתה אהובה על חובב המוזיקה, לא אומר שזה בסדר מצידו לנסות ולשכנע אנשים אחרים באיכויותיה המדהימות :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ברור שהוא לא חייב, אבל הוא אוהב, זה בדיוק העניין.

 

למשל לפי הדוגמא שלך:

תחשוב על אותו חובב מוזיקה בן 28, שהיום יש לו מערכת של NAD ורמקולים של B&W, אבל לפני הרבה שנים לא היה לא הרבה כסך להשקיע בתחביב האהוב עליו. ולכבוד יום ההולדת ה19 שלו הוא קנה לעצמו את המערכת מיני הכי פשוטה של איווה (זאת עם ה 3 דיסקים :) ). אני בהחלט חושב שבזמנו הוא מאוד אהב אותה, ולכן גם ניקה אותה מאבק כל סוף שבוע, והיום יכול להיות שהוא אומר לעצמו: "פפפפ אני זוכר את המערכת הראשונה שלי, איזה איכות חרא, אבל איך אהבתי אותה בזמנו"

 

הגיוני, לא ?

 

תגידו פה זה פורום מכוניות או מערכות סטריאו ? :wink:

 

ורוני, איזה רכב לפי דעתך הוא רכב ראוי שחובב מכוניות או נהיגה יכול או צריך לאהוב אותו? לפי דעתי נכון שלא ממש ניתן להנות מכל גרוטאה, אך ממשפחתית 1600 ידנית בהחלט ניתן להנות קצת ואף לאהוב אותה... אולי לא ברמה של מכונית כמו המיאטה או רכב דומה, אך בכל זאת...

פורסם
1. אכן עזבתי את אוטו.

2. העזיבה לא מוחלטת - אני ממשיך לכתוב קצת ל'אוטו' ו'אוטושטח', ממשיך לעשות את החדשות בעיתונים הנ"ל, ופה ושם מעלה ידיעות לאתר כדי לעזור בעיתות עומס.

3. לערוץ 5?? ממש לא... אני ממשיך לשדר שם כבעבר, וזה רחוק מלמלא משרה מלאה (וגם לא רבע...). המשרה העיקרית החדשה שלי היא עורך מדור רכב (שלא היה קודם) בעיתון "מקור ראשון", שמתרחב ומשנה את פניו משמעותית.

 

טל

ועל מה כותב שם אדוארד אטלר? החי והצומח?:-o

פורסם
אני חושב שהוויכוח הזה נגרר לאופנים אישיים :), ברור שכל אחד אוהב את הרכב שלו, בגלל זה הוא נרשם לפורום, בגלל זה הוא אוהב רכבים אחרים, זה מה שיפה בכל העסק.

 

מקיוסי אוהב את הסובארו שלו, רוני אוהב את הסקסו שלו, אני אוהב את הרקורד שלנו, מאוהב בפוקוס של אח שלי, לא סובל את האסקונה של אבא שלי וכו וכו...

 

אי אפשר להגיד שזה פטאתי לאהוב רכב, לא משנה אם זה סובארו DL, פרארי אנזו או האמר מינהלתי.

אתם מיתעצבנים בגלל זה.. למה ?

 

אני חושב שזה נהדר שמקיוסי קנה לעצמו רכב, וזה יפה מאוד שהוא קנה זאת מכספו ומתחזק אותו לבד, ברור שהוא אוהב את האוטו שלו !! למה לא ? אז מקיוסי- מה אתה מיתעצבן שאומרים שהאוטו שלך הוא ככה וככה, מה אכפת לך ? (גם אם זה נכון מה שאומרים, לכל רכב חסרונות ויתרונות)

 

ורוני- אני לא חושב שזה פטאתי לאהוב רכב, לא משנה מאיזה סוג, במיוחד כאשר אתה הוא זה ששילמתה אליו וזה שמתחזק אותו, במיוחד אם הוא רכב ראשון שלך. להיות חובב רכב זה קודם כל לאהוב את הרכב שלך, ולא משנה מה אומרים.. :)

כן ירבו כמוך :)

 

טוב לראות אנשים הגיוניים, שמבינים שלאהוב מכוניות זה קודם בא מהלב, וזה המכנה המשותף של כולנו ובגלל זה כולנו כאן בפורום.

 

תאמין לי אלון, שאם הייתי מתעצבן בגלל דברים כאלה קטנים הייתי גומר באיכילוב תוך שבוע. אין מה להתעצבן. גם אם יבוא האדם שהנדס את המכונית הזאת ויגיד לך "שמע הלאונה זה חרא של אוטו" זה לא ישנה את הדעה שלי, שאני אוהב את האוטו הזה.

 

יהיה מאוד קשה לי להפרד מהאוטו הזה. אוטו ראשון יש רק פעם בחיים.

 

רוני, גרוטאה? אני לא מתכוון להתייחס. אתה לא אוהב לאונה ואני כן. אז למה סתם להתווכח ולטחון מים? בוא נסגור את זה כך שכמו שאמרתי על טעם ועל ריח אין על מה להתווכח, ואהבת מכונית לא מסתכמת בביצועים שלה.

 

עדיף שהיינו מסיימים את זה עוד בעמוד הקודם. חבל שנסחפנו. בסך הכל הדיון הכללי הוא על יונדאי.

 

נסגור את זה כך?

 

יוסי.

 

(אגב, זו לא הודעה כניעה :wink: ).

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
תגידו פה זה פורום מכוניות או מערכות סטריאו ? :wink:

 

ורוני, איזה רכב לפי דעתך הוא רכב ראוי שחובב מכוניות או נהיגה יכול או צריך לאהוב אותו? לפי דעתי נכון שלא ממש ניתן להנות מכל גרוטאה, אך ממשפחתית 1600 ידנית בהחלט ניתן להנות קצת ואף לאהוב אותה... אולי לא ברמה של מכונית כמו המיאטה או רכב דומה, אך בכל זאת...

 

הכל תלוי בדרישות שלך. אם אתה בעל משפחה ולא יכול להרשות לעצמך מכונית ספורטיבית, אז נניח פוקוס ידנית תהיה בחירה מצוינת בשביל חובב רכב. אבל תסלח לי, סובארו לאונה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...