Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היא נראית ממש .... אקסנט!!

נראית ממש דומה לדגם הנוכחי אמנם עם קווים מעוגלים בהרבה.

 

בציי הרכב מתחילים לבנות חניות ענק ללהיט החדש :)

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה יודע מה, קיבלתי. אבל חוסר ניסיון או הבנה, עדיין לא הופך משהו לטוב מבחינה אבסולוטית. זה שאותה מערכת של איווה הייתה אהובה על חובב המוזיקה, לא אומר שזה בסדר מצידו לנסות ולשכנע אנשים אחרים באיכויותיה המדהימות :wink:

בזה אני גם מסכים איתך.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
תגידו פה זה פורום מכוניות או מערכות סטריאו ? :wink:

 

ורוני, איזה רכב לפי דעתך הוא רכב ראוי שחובב מכוניות או נהיגה יכול או צריך לאהוב אותו? לפי דעתי נכון שלא ממש ניתן להנות מכל גרוטאה, אך ממשפחתית 1600 ידנית בהחלט ניתן להנות קצת ואף לאהוב אותה... אולי לא ברמה של מכונית כמו המיאטה או רכב דומה, אך בכל זאת...

 

סוף סוף מישהו שיודע להעריך מעט 1600 ידנית (!).

 

לא ממש מזכירה את אחיותיה האוטומטיות!

 

במיוחד אם אתה רוצה לתת מעט גז בקלאץ' בהילוך 1, לשחרר את הקלאץ' בלי פרפור. רק עם וורם (של בוקסר) רציני, מבלי לשים לב אתה כבר ב40 בהילוך ראשון, 2 ב60 שלישי ב95. תוך שניות!

 

לא מאמינים? בואו לסיבוב.

 

תגידו, הישועה הגיעה? הפורום הופך יפאני?

 

בשביל לשבור כמה מיתוסים עליי ועל יפאניות, זוכרים שרציתי 106? לא הלך נכון? חפיף. בקרוב 306 בבעלותי. עדיין מוקדם לחגוג אבל העניין רציני. (שוב, לא הודעת כניעה :-P).

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
הכל תלוי בדרישות שלך. אם אתה בעל משפחה ולא יכול להרשות לעצמך מכונית ספורטיבית, אז נניח פוקוס ידנית תהיה בחירה מצוינת בשביל חובב רכב. אבל תסלח לי, סובארו לאונה?
סולח, לא אמרתי סובארו לאונה...

 

אני כמובן שאם אצטרך לבחור ברכב בשבילי אני אבחר ברכב ספורטיבי או לפחות משהו בכיוון, אבל אני גם נהנה עם ניסאן אלמרה ידנית 1600 למרות שהיא לא מוגדרת כרכב ספורט (תנסה פעם אולי גם אתה תהנה)... סביר להניח שהייתי נהנה יותר במיאטה, אך בתור התחלה גם זה טוב...

 

ומסכים איתך שקשה להנות עם כל הרכב, עם יונדאי H1 היה לי מאוד קשה להנות...

 

שוב הכל תלוי בדרישות של הבן אדם ולמה הוא רגיל... אם כל החיים שלו הוא נוסע על מרצדס S ואז עובר לפיאט אונו אז הוא לא יהיה כל כך מרוצה...

אבל אם הוא נהג צעיר שרק החל את דרכו, אז סובארו תספק אותו...

 

*דרך אגב רוני, אתה כשהיית צעיר :wink: , האם גם אז היו לך אותן דרישות מרכב כמו היום?

פורסם

נראית לי זולה מאוד מבפנים...

מבחוץ בהחלט יש שיפור ניכר ביונדאי...

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

במיוחד אם אתה רוצה לתת מעט גז בקלאץ' בהילוך 1, לשחרר את הקלאץ' בלי פרפור. רק עם וורם (של בוקסר) רציני, מבלי לשים לב אתה כבר ב40 בהילוך ראשון, 2 ב60 שלישי ב95. תוך שניות!

גם 60 שניות, זה שניות ;-)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
*דרך אגב רוני, אתה כשהיית צעיר :wink: , האם גם אז היו לך אותן דרישות מרכב כמו היום?

 

אני עדיין צעיר... (24 זה צעיר? למרות שאני מתכחש לזה, אני לא יום מעל 21! :wink: )

 

הרכב הראשון שלי היה 306S16, כך שהדרישות שלי בהחלט היו גבוהות... כיום, רק חוש הטעם והריח התפתחו והתחדדו. אני יודע יותר טוב מה אני אוהב ומה חשוב לי. במקרה, הרכב הראשון שלי היה אחד הרכבים הטובים ביותר מסוגו, כך שדי קלעתי על ההתחלה :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני עדיין צעיר... (24 זה צעיר? למרות שאני מתכחש לזה, אני לא יום מעל 21! :wink: )

 

הרכב הראשון שלי היה 306S16, כך שהדרישות שלי בהחלט היו גבוהות... כיום, רק חוש הטעם והריח התפתחו והתחדדו. אני יודע יותר טוב מה אני אוהב ומה חשוב לי. במקרה, הרכב הראשון שלי היה אחד הרכבים הטובים ביותר מסוגו, כך שדי קלעתי על ההתחלה :wink:

 

רוני

הכוונה שלי הייתה האם כשקיבלת את הרשיון ובחרת את הרכב הראשון, האם גם אז היו לך דרישות גבוהות כמו היום, או שמא העיקר היה לקבל רכב כלשהו כדי לנהוג?

פורסם
המשרה העיקרית החדשה שלי היא עורך מדור רכב (שלא היה קודם) בעיתון "מקור ראשון", שמתרחב ומשנה את פניו משמעותית.

מקור ראשון?!?!? רכב?!?!?

מה הקשר?

בטח מתוכננות כתבות בסגנון -

"מבחן הצמיגים הגדול! איזה צמיג בוער טוב יותר באמצע כביש מס' 1?"

"מיהי המשומשת הכדאית ביותר - וולוו 245 VS ליאונה סטיישן"

"מדריך - איך לנסוע רוורס בבטחה כשכל השמשה האחורית מלאה סטיקרים של גוש קטיף"

"שיפורי רכב - מיגון נגד ירי"

"הכבישים העוקפים המהנים ביותר לנהיגה בצפון השומרון"

"ספורט מוטורי - ג'ימקאנה מבצעית בסמטאות חברון, מרוץ שישי בליגת ברוך גולדשטיין"

 

וברצינות - האנשים שאני מכיר שקוראים מקור ראשון קוראים אותו בגלל נקודת המבט הפוליטית שלו, שאותה הם לא מוצאים בעיתונות היומית הכללית. מדובר במה שנקרא "קהל שבוי". עד כמה שאני יודע המתחרים היחידים שלו על הקהל הזה הם העיתונים החרדיים, שהקהל הלאומ(נ)י יודע שהם מגמתיים ומצונזרים כל כך שפראבדה נראה לידם חופשי כמו מערכת בלוגים.

איפה מדור רכב נכנס פה? איזה משקל יכול להיות למדור כזה בעיתון שמרכז האג'נדה שלו היא פוליטיקה, ועוד בתקופה כזו שבה העמדה הפוליטית שלו נמצאת במרכז סדר היום במדינה?

פורסם

קווים עיצוביים עד רמה מסויימת אי אפשר לנכס כערך, אבל ההבלטה הזאת של הסמל כלפי מעלה כל כך צועק טויוטה שזה כבר מביך

 

שמישהו יתן להם סטירה שם במחלקת עיצוב של יונדאי.

פורסם
הכוונה שלי הייתה האם כשקיבלת את הרשיון ובחרת את הרכב הראשון, האם גם אז היו לך דרישות גבוהות כמו היום, או שמא העיקר היה לקבל רכב כלשהו כדי לנהוג?

 

ברור שהדרישות לא היו גבוהות במיוחד, מכיוון שלא הכרתי כלום. נהגתי על הלנטיס של אמא והפאסאט של אבא. אח"כ הפאסאט עברה אלי ולאחר שמכרתי אותה קניתי את הפז'ו. לזכותי ייאמר שלא ניסיתי להפוך את הלנטיס או הפאסאט למה שהן לא (למרות שכן לקחתי את הפאסאט לאשתאול-נס הרים ואפילו עשיתי שם תאונה קלה איתה, אבל לרגע לא חשבתי שהיא מכונית ספורט...). ברגע שיכולתי מכרתי אותה וקניתי רכב יותר מתאים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נראה ממש טוב.

יונדאי שיחקה אותה.

אתה אולי יכול להביא גם ביצועים?

דיברתי עכשיו עם המחלקה הטכנית של יונדאי, אין להם מושג מה אני רוצה מהם :shock:

פורסם
אלוהים!

אני מנסה להבין מה הדעות הקדומות האלה על הסובארו?

אם ככה אז סיטרואן VTR (או VTS?) הם של ילדי טובים מאיזור השרון שחיים עם אבאמא ואין להם דאגות על הראש, ואז הם יכולים להחזיק רכב מהנה ולחיות עם הוצאות תחזוקה ללא שום בעיה וגם לשרוף צמיגים בכל מיני מסלולים ו"להגץ" פניות!

 

מה, לא?! :shock:

 

.

בוא אני אשבור לך את המיתוס.

 

אלו מכוניות של 20 אלף ש"ח סה"כ, כל "מכוניות העל" שאתה מדבר עליהן...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ברור שהדרישות לא היו גבוהות במיוחד, מכיוון שלא הכרתי כלום. נהגתי על הלנטיס של אמא והפאסאט של אבא. אח"כ הפאסאט עברה אלי ולאחר שמכרתי אותה קניתי את הפז'ו.

רוני

רוני תשמע,

לגבי הסובארו, אני לא אתווכח לגבי מה שהיא... מסכים עם דעתך ושאר המחזקים בה, שזה רכב נטול הכל למעט אמינות..

סבבה.. רכב מינימלי לצורך התניידות בסיסית.

 

א-ב-ל, שים לב, אתה קיבלת למעשה את הפיזו הראשונה שלך מאבא.. נכון? (בעקיפין, דרך הפאסאט)

גם אני יודע שעם קבלת הרישיון בא לי עניין הרכב בקלות, ואת הרכבים שהיו ברשותי עד היום קנו לי הוריי...מודה!

 

לא כולם מתחילים ממקום כזה גבוה(ועם גבם של ההורים), ומי שקונה לעצמו רכב ראשון מכספו ויודע שעליו גם לתחזק אותו כי אין לו גב נוסף, יודע מראש שהוא צריך להסתפק לבינתיים במועט והמתאים ביותר למצב....

תמיד אפשר בעתיד להשתדרג בעתיד לפי היכולת למשהו יותר נחשק... ויש סדרי עדיפיות כמובן..

 

תסלח לי, אבל היחידים שמחזיקים סובארו DL כיום, אלו בדואים עניים, צעירים בני 18 שאין להם כסף לקנות פלאפל בפיתה...

ואני מכיר משפחה אחת, עם 5 נהגים, שנוסעים (כולם) לצערם הרב בסובארו DL כי היא עלתה להם פחות מ-10K ואין הרבה הוצאות מוסך....

האבא מרוויח גרושים בעבודה ומפרנס את ילדיו במעט שהוא מסוגל להשיג, ככה שקניית DL במקרה כזה לדוגמא שוללת את המשפט הדיי מתנשא הזה שרשמת.

 

זוהי דעתי....

אמיר.


×
×
  • תוכן חדש...