Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירון חדש


MikMan
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא לי לא היה מפריע שהילד שלי ישן מול עמוד חשמל או מתחת ללוח סולארי. אין אף מחקר רציני שתומך בהשערה שהדברים האלו (או שמנועי AC חסרי מברשות, בהקשר של רכבים חשמליים) גורמים לנזקים לבריאות.

לא מצאו קשר, ולא הצליחו לנסח מנגנון שדרכו קרינה בתדר כל כך נמוך ובעוצמה כל כך נמוכה יכולים לפגוע בגוף (וגם לא במטען הגנטי) האנושי.

פורסם

ספר את זה להורי הילדים שחלו בסרטן שחיו ליד עמוד חשמל. זה בעצם כמעט כמו הזיהום בחיפה, כולם יודעים ממה זה אבל אי אפשר להוכיח.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
דווקא לי לא היה מפריע שהילד שלי ישן מול עמוד חשמל או מתחת ללוח סולארי. אין אף מחקר רציני שתומך בהשערה שהדברים האלו (או שמנועי AC חסרי מברשות, בהקשר של רכבים חשמליים) גורמים לנזקים לבריאות.

לא מצאו קשר, ולא הצליחו לנסח מנגנון שדרכו קרינה בתדר כל כך נמוך ובעוצמה כל כך נמוכה יכולים לפגוע בגוף (וגם לא במטען הגנטי) האנושי.

מה עדיף, להיזהר ואולי להינצל, או להיות פזיז ולהצטער? נזקים למטען הגנטי בתאי הגוף הם מצטברים. תאי הגוף זוכרים את הקרינה שספגו. אתה יכול לספוג קרינה בלתי מייננת במשך זמן מסויים ולא יקרה כלום, אבל ברגע כלשהו, קרינה נוספת, אפילו מזערית, עלולה להיות הקש ששבר את גב הגמל ותוביל למחלה חשוכת מרפא.

פורסם

בדיוק ראיתי ב YNET שפרסמו כתבה עם מעין סיכומון של עליית המחירים אצל היבואנים השונים.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5488150,00.html

 

מכל העליות מחירים שמופיעים שם יש 2 שמבחינתי בלטו יותר:

סובארו אימפרזה 1.6 צפויה לעלות ב 5000 ש"ח והמחיר שלה ישתווה למחיר של הדגם עם מנוע 2 ליטר והנעה כפולה (שלא עולה).

פיאט 500 בגירסה הרובוטית, המחיר מחירון עולה ב 10000 ש"ח והמחיר החדש הוא 98,000 ש"ח :shock::lol:

 

 

אסף

פורסם

נראה שכרגע הופסק השיווק של אופטימה היברידית, סונטה וקאמרי.

 

גם בעדכון הקודם הסונטה והקאמרי יצאו מקבוצה 2, אבל זה נפתר עם מתיחות הפנים.

אצל יונדאי נחשפה כבר סונטה חדשה וכנראה שוב היא תחזור לקבוצה 2.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

סובארו XV הציג עליית מחירים של 5,000 שקלים בגרסאות ה-1.6 ליטר בעקבות עליה מדרגת זיהום 11 ל-14 ומחירו מתחיל מ-144,990 שקלים. בנוסף, גם גרסאות 2.0 ליטר התייקרו ב-3,000 שקלים למרות שדרגת הזיהום נותרה 13 כבעבר ומחירן מתחיל ב-152,990 שקלים. המהודרה המיוחדת של גרסת ה-Crosstrek התייקרה גם היא ב-1,000 שקלים ומחירה עומד על 163,990 שקלים.

 

מדוע לייקר אם רמת הזיהום נשארה כפי שהייתה ?

פורסם

ניראה שהמנועים של סובארו הם המזהמים ביותר, אולי בגלל שהם ישנים?

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

 

מדוע לייקר אם רמת הזיהום נשארה כפי שהייתה ?

 

כי הם יכולים...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מדוע לייקר אם רמת הזיהום נשארה כפי שהייתה ?

 

 

סבסוד צולב, מייקרים דגמים שהמיסוי עליהם לא עלה, כדי לייקר ברמה נמוכה יותר דגמים שהמיסוי עליהם כן עלה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

באופן שקט התחיל שיווק של קיה סיד האצ'בק דיזל ידנית.

המחיר יותר נמוך מהדור הקודם של הסיד דיזל (וגם של הריו דיזל הקודמת) ועומד על 119 אלף שקלים.

 

קהל היעד הוא כנראה נהגי מוניות שהחזיקו בעבר את הריו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

זה מעניין מה שאתה אומר .

לא מוצא שום אזכור בגוגל לרכב הזה . כל מה שמצאתי היה רק דיזל סטיישן .

יש לך אולי קישור לכתבה ?

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
זה מעניין מה שאתה אומר .

לא מוצא שום אזכור בגוגל לרכב הזה . כל מה שמצאתי היה רק דיזל סטיישן .

יש לך אולי קישור לכתבה ?

 

מופיעה באתר של קיה

https://kia-israel.co.il/רכב/קיה-סיד

 

מזכיר לי שבגם הדור הראשון ששווק עד שנת 2013 היו כמה יחידות של האצ'בק דיזל, גם עליהם לא היתה כתבה, אבל היה להם מחירון רשמי באתר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...