Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, מחפש רכב ראשון בתקציב של 15-20, עדיפות ללא חריגה, מהסיבה הפשוטה שאני לא חושב שיש לי צורך בזה.

 

הרכב ישומש בעיקר לנסיעה יומית לרכבת(הלוך + חזור), נסיעה בינעירונית של 15~ דקות פלוס מינוס. בנוסף כנראה שיצא לי אחת לכמה זמן גם לנסוע נסיעות ארוכות לדרום/צפון, אז כן משהו שצריך לקחת בחשבון.

 

דברים שחשובים לי ברכב: כנראה שלא יותר מדי, לא מעניין אותי המראה של הרכב, הצבע של הרכב(שיהיה ורוד מצידי), או כל דבר שטותי אחר שלא משפיע על הנהיגה.

כן עדיפות לרכב יחסית בטיחותי וחסכוני, יש צורך שטלסקופ באורך מטר עם היקף של 8 אינץ' יכנס בתא מטען, ככה שיש עדיפות לתא מטען בגודל סביר, אבל מאמין שגם ברכבים בסגנון האלטו זה יכנס.

לא משנה לי ידני או אוטומט, בגדול מחפש רכב טוב ואמין שיסע, לא צריך יותר מדי קונצים מעבר.

 

אשמח גם להמלצות של דגמים עדיפים, וגם לצורת חיפוש. הסתכלתי בפוסט של יד מול ק"מ, וכולם אומרים שזה לפי מצב הרכב, ברור שזה נכון, אבל זה לא אפשרי לבדוק כל רכב שרואים, לכן הייתי שמח לייעוץ לגבי הפרמטרים בחיפוש, חשבתי לחפש רכבים עד איזור ה100-120 ק"מ בשנתון 2012 ומעלה. שגם פה כבר יש המון תוצאות.

הצעות קצת יותר ספציפיות?

 

תודה.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כדאי לך לחפש רק ידניות .

חולשת השוק תקדם אותך בשנתון.

בתקציבך יש מבחר יפה של מיקרה וספארק , אך יש לבדוק את עניין תא המטען שהזכרת.

למיקרה יש תא מטען יותר גדול מלספארק

יותר גדולה , יותר בטיחותית אך פחות חסכונית תהיה פורד פיאסטה.

יש עוד דגמים מבית רנו , פיז'ו ופיאט

פורסם
כדאי לך לחפש רק ידניות .

חולשת השוק תקדם אותך בשנתון.

בתקציבך יש מבחר יפה של מיקרה וספארק , אך יש לבדוק את עניין תא המטען שהזכרת.

למיקרה יש תא מטען יותר גדול מלספארק

יותר גדולה , יותר בטיחותית אך פחות חסכונית תהיה פורד פיאסטה.

יש עוד דגמים מבית רנו , פיז'ו ופיאט

 

אני יודע שהטלסקופ נכנס בתא מטען של קיה פיקנטו(גם 4 וגם 2 דלתות אם זה גודל שונה).

תוכל להגיד לי מה לדעתך האופציות שיהיה הכי כדאי לי לחפש? גם מבחינת שנתון וק"מ.

נכון שגם רכב עם 200 ק"מ יכול להיות טוב, אבל פשוט חבל לי על הזמן כשיש כל כך הרבה מבחר מתחת ל100 ק"מ, בעיקר של הספארק שראיתי לא מעט שנתון 2014-2015 עם ק"מ נמוך בטווח ה20.

פורסם

הייתי בודק רנו קליאו דור 3, מוזמן לקרוא את הסכיום שלי:

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3152/סקירת-גולשים/מסכמים---4-שנים-עם-מיצובישי-ספייס-סטאר

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על ההצעות, ושוב לגבי העניין של ק"מ ושנתון, מישהו יכול לייעץ לגבי עד כמה ק"מ בערך לחפש? שוב, נובע מהעניין שאין אפשרות לבדוק כל רכב שרואים, אז קצת חבל על הזמן.

פורסם

תחפש רכבים שעשו ק"מ ממוצע, למרות שאם יש רכב שעשה מעט יותר והוא שמור עם היסטורית טיפולים לא הייתי פוסל.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תחפש רכבים שעשו ק"מ ממוצע, למרות שאם יש רכב שעשה מעט יותר והוא שמור עם היסטורית טיפולים לא הייתי פוסל.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

מה זה ק"מ ממוצע? :)

פורסם

הקפצה, אשמח לעוד הצעות לדגמים שיכולים להתאים.

בנוסף אשמח לשמוע מה קצת על איזה דגמים הכי עדיפים מבחינה כללית, הדגמים שיותר חיפשתי הם:

i10, i20, מאזדה 2, קיה פיקנטו, שברולט ספארק, סוזוקי אלטו, סיטרואן C1, ניסאן מיקרה, פיג'ו למינהם(107/207/307, פנדה וכו), רנו קליאו, ובטח עוד כמה ששכחתי.

רוב הדגמים ניתן למצוא עם ק"מ יחסית נמוך ושנתון 2012+, עדין הייתי רוצה לשמוע אם יש דגמים שיהיה עדיף יותר להתמקד בחיפוש שלהם.

תודה.

פורסם

אני הייתי מתרכז בפיאסטה ידנית אם תמצא רכב עם נתונים סבירים. היא גם כנראה אחת מהבטוחות שתמצא בתקציב, גם לא תעניש אותך יותר מדי בנסיעות ארוכות ועדיין תהיה די חסכונית (מה שכנראה פחות רלוונטי עד לא מורגש בנסועה כמו שלך). אם לא תמצא, גם קליאו דור 3 יכולה להיות אפשרות סבירה לגמרי (פחות או יותר אותם יתרונות של הפיאסטה, קצת מיושנת יותר). חשוב לשים לב שברוב הפיאסטות הידנית אין אפשרות לכוון גובה מושב נהג, יש כאלו שזה מפריע להם ויש שפחות.

 

ק"מ עדיף כמה שיותר נמוך כמובן, אבל הרבה יותר חשוב שהרכב טופל בזמן (לפחות כל 15,000 ק"מ או שנה, המוקדם מביניהם) מאשר עוד 10,000 ק"מ לפה או לשם. יד לדעתי זה המספר הכי פחות רלוונטי, אלא אם מדובר על יד גבוהה בצורה חריגה, ובעיקר אם המוכר מחזיק ברכב תקופה קצרה. זה מדליק נורה אדומה או שתיים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אני הייתי מתרכז בפיאסטה ידנית אם תמצא רכב עם נתונים סבירים. היא גם כנראה אחת מהבטוחות שתמצא בתקציב, גם לא תעניש אותך יותר מדי בנסיעות ארוכות ועדיין תהיה די חסכונית (מה שכנראה פחות רלוונטי עד לא מורגש בנסועה כמו שלך). אם לא תמצא, גם קליאו דור 3 יכולה להיות אפשרות סבירה לגמרי (פחות או יותר אותם יתרונות של הפיאסטה, קצת מיושנת יותר). חשוב לשים לב שברוב הפיאסטות הידנית אין אפשרות לכוון גובה מושב נהג, יש כאלו שזה מפריע להם ויש שפחות.

 

ק"מ עדיף כמה שיותר נמוך כמובן, אבל הרבה יותר חשוב שהרכב טופל בזמן (לפחות כל 15,000 ק"מ או שנה, המוקדם מביניהם) מאשר עוד 10,000 ק"מ לפה או לשם. יד לדעתי זה המספר הכי פחות רלוונטי, אלא אם מדובר על יד גבוהה בצורה חריגה, ובעיקר אם המוכר מחזיק ברכב תקופה קצרה. זה מדליק נורה אדומה או שתיים.

 

פורד פיאסטה רכב קצת גדול לא? ראיתי שברולט ספארק 2015 עם 65K ק"מ, בעיקרון פורסם במחיר של 25 אבל נראה שהוא גם יהיה מוכן למכור ב20, מה אומר? כדאי? עדיף בכל זאת ללכת על אופציות אחרות?

פורסם

הפיאסטה היא סופר מיני, בגודל די ממוצע לקטגוריה.

 

לדעתי ההבדל באיכות החיים בינה ובין הספארק הקודמת עצום. אם היה מדובר בנסיעות עירוניות קצרות זה היה פחות רלוונטי, מכיוון שהזכרת גם נסיעות בין עירוניות ארוכות יותר הייתי בכל זאת מוסיף שיקול של איכות חיים (ולא שמדובר על מרצדס s class, כן? רק משהו קצת פחות רועש ויותר נח)

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
הפיאסטה היא סופר מיני, בגודל די ממוצע לקטגוריה.

 

לדעתי ההבדל באיכות החיים בינה ובין הספארק הקודמת עצום. אם היה מדובר בנסיעות עירוניות קצרות זה היה פחות רלוונטי, מכיוון שהזכרת גם נסיעות בין עירוניות ארוכות יותר הייתי בכל זאת מוסיף שיקול של איכות חיים (ולא שמדובר על מרצדס s class, כן? רק משהו קצת פחות רועש ויותר נח)

 

מחיפוש קצר נראה שהפורד פיאסטה לא רכב שקל למצוא באיזור התקציב במצב יחסית טוב, יש עוד דברים שהיית ממליץ? רנו קליאו גם סופר מיני לדעתי(ההבנה שלי ברכבים שואפת ל0), מה חושב עליו? אשמח בכל זאת לשמוע על עוד דגמים שהיית ממליץ כדי שאוכל באמת למצוא כמה שיותר אופציות אידיאליות.

פורסם (נערך)

גם לא כל כך קשה, למשל: http://yad2.co.il/s/c/4gjqyv

בכל אופן, גם הקליאו לגמרי בסדר. הייתי מציע שתתחיל בנסיעה קצרה על כל אחת מהן ותראה מה אתה מעדיף באופן אישי.

 

אם אתה יכול להעלות טיפה את התקציב, אפשר גם לחפש 208 ידנית, רק שכאן אתה צריך להבין את עניין רצועת התזמון במנוע הספציפי הזה.

 

והכי חשוב: שוק הרכב המשומש כרגע בעודף הצע מטורף. אל תתבייש להתמקח. המחירים ביד2 הם מחירי פתיחה נלבד., במיוחד לאירופאיות עם גיר ידני.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך


×
×
  • תוכן חדש...