Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הדגמים שרשמת בסדר גמור, פנדה,107 ואחותה סיטרואן כדי לחפש ידניות שכן הגירסה האוטומטית שלהם היא רובוטית.

מזדה 2 כדי לחפש ברמת איבזור דינמיק ולא אקטיב, מעבר לתוספת איבזור בדינמיק יש 6 כריות לעומת 2 באקטיב. אין אותה בידנית.

307/207 פחות מכיר.

 

הק"מ ממוצע בערך 17-19 אלף ק"מ לשנה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
הדגמים שרשמת בסדר גמור, פנדה,107 ואחותה סיטרואן כדי לחפש ידניות שכן הגירסה האוטומטית שלהם היא רובוטית.

מזדה 2 כדי לחפש ברמת איבזור דינמיק ולא אקטיב, מעבר לתוספת איבזור בדינמיק יש 6 כריות לעומת 2 באקטיב. אין אותה בידנית.

307/207 פחות מכיר.

 

הק"מ ממוצע בערך 17-19 אלף ק"מ לשנה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

מה שרשמתי קודם לגבי השברולט ספארק 2015 יד ראשונה עם 65K ק"מ ב20 לדעתך הצעה טובה? מגיע עם גם עם מוביליי ומערכת מולטימדיה.

עריכה אחרונה על ידי emesacco
פורסם

הספארק לדעתי אחלה רכב, נוח אם כי המושב בעל תמיכת צד חסרה, המנוע חזק אך לא גמיש.

נמכר גם במחירים נמוכים.

רק תוודט שזאת גירסת ה1.2.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הספארק לדעתי אחלה רכב, נוח אם כי המושב בעל תמיכת צד חסרה, המנוע חזק אך לא גמיש.

נמכר גם במחירים נמוכים.

רק תוודט שזאת גירסת ה1.2.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

זה לא ה1200 זה ה1000, הבדל ברמה שלא כדאי לקנות?

פורסם

לא יצא לי לנסוע על מנוע 1.0 של הספארק, לכן מציע לך לבדוק אותו.

מנוע ה 1.2 חזק משאר רכבי המיני בעלי מנוע 1.0 עם הספק דומה לספארק.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לא יצא לי לנסוע על מנוע 1.0 של הספארק, לכן מציע לך לבדוק אותו.

מנוע ה 1.2 חזק משאר רכבי המיני בעלי מנוע 1.0 עם הספק דומה לספארק.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

כנראה שמחר אלך לראות את הרכב, נקודות חשובות שרצוי לבדוק? שוב, לא מבין כלל ברכבים.

פורסם

תבדוק שהאדם מולך הוא בעל הרכב, תבדוק ברישיון שהיד היא באמת כמו שבמודעה.

תבקש היסטורית טיפולים.

תבדוק עבר ביטוחי באתר הסליקה של חברות הביטוח.

תיקח את הרכב למכון בדיקה שאתה בוחר.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תבדוק שהאדם מולך הוא בעל הרכב, תבדוק ברישיון שהיד היא באמת כמו שבמודעה.

תבקש היסטורית טיפולים.

תבדוק עבר ביטוחי באתר הסליקה של חברות הביטוח.

תיקח את הרכב למכון בדיקה שאתה בוחר.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

כרגע ללכת למכון בדיקה לא אפשרי, זה נטו בדיקה שלי איתו.

פורסם

אז לפחות למוסך/פחח שיבדקו את הרכב.

לקנות בלי בדיקה בכלל זאת טעות.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אז לפחות למוסך/פחח שיבדקו את הרכב.

לקנות בלי בדיקה בכלל זאת טעות.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

חלילה בלי בדיקה בכלל, אני לא מתכוון לקנות מחר, רק לראות את הרכב ואם הוא מתאים לצרכים שלי, והכי חשוב, שהתא מטען מספיק גדול בתקווה ^_^

במידה ואני אחליט שהרכב במצב טוב ושניתן להתקדם לקנייה מאמין שניקח אותו לבדיקה ובמידה והכל תקין וכו'.

סך הכל נראה לי אופציה די טובה, וגם זה שיש מסך מולטימדיה, חיישני רוורס ומובילאי זה משהו די משתלם בסופו של יום.

פורסם

טוב אז ראיתי היום את הרכב, חייב להגיד שמבחינתי נראה די מדהים...יש לרכב שריטה קטנה בצד שמאל מאחורה, וקצת מהפלסטיק של המראה השמאלית שבור, אבל חוץ מזה הרכב באמת נראה מעולה. ספר טיפולים מלא, מטופל בזמן רק במוסך מורשה, מצבר חדש בן קצת יותר מחצי שנה, ק"מ מאוד נמוך(פחות מ65), ונראה שהרכב נוסע בסדר גמור לנפח מנוע. לדעתי הסיבה למחיר היחסית נמוך(מחירון 29, למרות שאף אחד לא ממש מוכר לפי מחירון) היא שהרכב עוד חודש אמור לעבור טסט.

מה אומרים?

פורסם

עושה רושם של רכב מטופל, אם מבחינת הזריזות המנוע מספק אותך הייתי ממשיך לבדיקה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
עושה רושם של רכב מטופל, אם מבחינת הזריזות המנוע מספק אותך הייתי ממשיך לבדיקה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

אני אנסה לקבוע איתו לבדיקה, איך זה עובד מבחינת עלות בדיקה? חשבתי לסגור איתו שבמידה והכל באמת פחות או יותר תקין כמו שהוא טוען אני אשלם על הבדיקה, אבל אם פתאום צצות בעיות כלשהן שהוא ישלם על הבדיקה? נשמע בסדר?

בנוסף אם בבדיקה אומרים שבסך הכל הרכב במצב תקין, לא אמורות להיות הפתעות כלשהן בטסט עצמו נכון?

פורסם

אתה יכול לנסות לקבל מהמוכר "התחייבות בבדיקה" אבל היא לא שווה כלום בעצם - כי אם הוא לא יהיה מוכן לכבד אותה אח"כ, אין לך הרבה מה לעשות (הרי לא תיקח אותו לבימ"ש על 500₪). מקס' תאחל לו שיהיה לו לתרופות ותמשיך הלאה.

 

הייתי בכל אופן ממליץ לך לבקש ממנו לעשות נסיעה בין עירונית של כמה דקות לפחות (אם טרם ניסית), מזיכרוני הספארק מאוד רועשת בתנאים כאלו. רק לתאום ציפיות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אתה יכול לנסות לקבל מהמוכר "התחייבות בבדיקה" אבל היא לא שווה כלום בעצם - כי אם הוא לא יהיה מוכן לכבד אותה אח"כ, אין לך הרבה מה לעשות (הרי לא תיקח אותו לבימ"ש על 500₪). מקס' תאחל לו שיהיה לו לתרופות ותמשיך הלאה.

 

הייתי בכל אופן ממליץ לך לבקש ממנו לעשות נסיעה בין עירונית של כמה דקות לפחות (אם טרם ניסית), מזיכרוני הספארק מאוד רועשת בתנאים כאלו. רק לתאום ציפיות.

 

אנחנו הרי אמורים לעשות את הבדיקה ביחד לא? נשמע לי הגיוני שרק אחרי בדיקה מבצעים את ההעברת בעלות וכו..

 

תאמת שלא כזה אכפת לי לשלם על הבדיקה בסופו של דבר, כי זה עוד קצת לעומת הסכום שאני מוציא, ולמרות שהמוכר נשמע מאוד אמין בעיניי, תמיד עדיף(גם אם יש תקלה לא במודע).

 

בקשר לנסיעה, אני גם רוצה לנסות לנהוג עליו לפני, עשיתי איתו נסיעה והרכב לא היה נשמע רועש לדעתי ובכללי הרגיש שנוסע מעולה, אבל גם עניין של נוחות וגם עניין של להרגיש את הרכב. (שלצערי לא ביקשתי גם לשבת במושב של הנהג ועכשיו קצת מתחרט).

הבעיה היא מבחינת ביטוח שאין מתחת לגיל 24, וגם לנהוג על רכב בלי ביטוח זה משהו שלא הכי הייתי רוצה..שוקל אולי לבקש מאחי לנהוג למרות שזה לא ממש אומר שום דבר. מה כדאי לעשות הסיטואציה כזאת?


×
×
  • תוכן חדש...