Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון אם למישהו משנה, ניסיתי להגיע איתו לשלב של הבדיקה, וניסיתי לדבר איתו על זה שבמידה ויש תקלה במנוע/גיר/שילדה שהוא ישלם על הבדיקה, ואם לא אני אשלם. הוא לא ממש הסכים לזה, לא כל כך הצלחתי להבין אם זה עניין של אגו או שבאמת אולי יש משהו ברכב שהוא מנסה להסתיר. אמר שהמחירון של הרכב זה 29 ושהוא לא רצה למכור בפחות מ24-25, אבל מהרושם שהשגתי מהבנאדם הוא הרגיש לי מאוד אמין, הספר טיפולים נראה מעולה, ואני פשוט אקח סיכון לדעתי ואשלם על הבדיקה ככה או ככה, במקרה הכי גרוע הפסדתי כמה מאות.. במקרה הטוב אולי ארוויח רכב טוב.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נסה לשים את עצמך במקום המוכר.

 

בכל בדיקה שלא תהיה, תמיד יש סעיפי כסת"ח. בטוח ימצאו קורוזיה בחיבורים, רעש מרצועת אביזרים/תזמון, צמיגים לא טובים וכו' וכו'. מכיוון שנראה שגם אתה וגם הוא לא מהנדסי רכב מוסמכים, אף אחד לא באמת יודע להבדיל בין כסת"ח חסר משמעות לבין בעיה "אמיתית"" במנוע. אם הוא יתחייב לכל מי שמתקשר, הוא עלול להפסיד מאות שקלים כמה וכמה פעמים על כלום ושום דבר.

 

אישית, כשאני מוכר רכב, אני לא מתחייב על כלום.

 

מה שמוביל לעוד נקודה חשובה - מה שחשוב בבדיקה הוא להבין מה הבוחן אומר בע"פ בסוף הבדיקה. על הנייר המכון מכסת"ח את עצמו מכל כיוון אבל בע"פ לרוב תוכל להבין מה כסת"ח או סתם בלאי טבעי סביר ומה באמת בעיה שצריכה להדליק נורה אדומה.

 

ואם כבר הגענו עד לפה, אל תיכנס לכל טיעוני ה"לי זה עולה יותר". הוא לא מוכר לך ב-20 בגלל העיניים היפות שלך אלא כי זה השוק היום. אל תנסה להיכנס לכל הטיעונים הכלכליים-רגשיים האלה, כמה הרכב עלה לו לפני x שנים או מה המחירון ובכמה מתחת הוא מוכן למכור זה עניין שלו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
נסה לשים את עצמך במקום המוכר.

 

בכל בדיקה שלא תהיה, תמיד יש סעיפי כסת"ח. בטוח ימצאו קורוזיה בחיבורים, רעש מרצועת אביזרים/תזמון, צמיגים לא טובים וכו' וכו'. מכיוון שנראה שגם אתה וגם הוא לא מהנדסי רכב מוסמכים, אף אחד לא באמת יודע להבדיל בין כסת"ח חסר משמעות לבין בעיה "אמיתית"" במנוע. אם הוא יתחייב לכל מי שמתקשר, הוא עלול להפסיד מאות שקלים כמה וכמה פעמים על כלום ושום דבר.

 

אישית, כשאני מוכר רכב, אני לא מתחייב על כלום.

 

מה שמוביל לעוד נקודה חשובה - מה שחשוב בבדיקה הוא להבין מה הבוחן אומר בע"פ בסוף הבדיקה. על הנייר המכון מכסת"ח את עצמו מכל כיוון אבל בע"פ לרוב תוכל להבין מה כסת"ח או סתם בלאי טבעי סביר ומה באמת בעיה שצריכה להדליק נורה אדומה.

 

ואם כבר הגענו עד לפה, אל תיכנס לכל טיעוני ה"לי זה עולה יותר". הוא לא מוכר לך ב-20 בגלל העיניים היפות שלך אלא כי זה השוק היום. אל תנסה להיכנס לכל הטיעונים הכלכליים-רגשיים האלה, כמה הרכב עלה לו לפני x שנים או מה המחירון ובכמה מתחת הוא מוכן למכור זה עניין שלו.

 

תודה על התגובה, מובן לי מאוד שבבדיקה רושמים מליון דברים, אני התכוונתי לבעיה חמורה במנוע/גיר/שילדה, אבל בסדר, נדלג על זה פחות משנה לי.

לגבי המחיר, יכול להיות שאאני יכול למצוא גם בפחות, לא ממש יודע, אבל כרגע מהמחירים שיצא לי לראות ביד2 וכו המחיר נשמע לי די טוב לעומת המצב של הרכב, תמיד אפשר לחכות למחר ולראות אופציה יותר טובה, במיוחד שכמובן עם כל זמן שעובר המחירים רק ממשיכים לרדת.

אבל אני חושב שלמצב הנוכחי מרוב הבחינות, לי המחיר נשמע לגיטימי והגיוני, אשמח לשמוע את דעתך לגבי זה, כי מאמין שלך יש קצת יותר נסיון בזה.

פורסם

הבעיה בבדיקה היא כל התחום האפור בין "בעיה חמורה" לבין "בעיה לא חמורה". מכיון שמאוד קשה להגדיר מתי בעיה הופכת לחמורה, מאוד קשה להתחייב על מנוע וגיר.

 

לגבי שילדה זה קצת יותר ברור, בטח אם אתה יד ראשונה, אבל גם כאן התחייבות עלולה להפוך מהר מאוד לדרישה לתשלום על הבדיקה בגלל תיקון של שריטה.

 

אני לא ממש מתמצא במחירים של ספארק, מחיפוש מהיר ביד2 זה נראה מחיר די סביר. אם הרכב באמת שמור ומטופל זה נשמע לי לגמרי בסדר, גם אם היית יכול למצוא רכב שבור ב-2,000₪ פחות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
הבעיה בבדיקה היא כל התחום האפור בין "בעיה חמורה" לבין "בעיה לא חמורה". מכיון שמאוד קשה להגדיר מתי בעיה הופכת לחמורה, מאוד קשה להתחייב על מנוע וגיר.

 

לגבי שילדה זה קצת יותר ברור, בטח אם אתה יד ראשונה, אבל גם כאן התחייבות עלולה להפוך מהר מאוד לדרישה לתשלום על הבדיקה בגלל תיקון של שריטה.

 

אני לא ממש מתמצא במחירים של ספארק, מחיפוש מהיר ביד2 זה נראה מחיר די סביר. אם הרכב באמת שמור ומטופל זה נשמע לי לגמרי בסדר, גם אם היית יכול למצוא רכב שבור ב-2,000₪ פחות.

 

אני מאוד מסכים שזה תחום אפור, וקצת קשה להגדיר מה זה בעיה חמורה ומה לא, לדעתי בעיה חמורה היא בעיה שאני ארגיש שלא כדאי לי לקנות את הרכב בגללה, כלומר לגלות פתאום שהרכב עבר תאונה ויש משהו בשלדה, מנוע לא תקין ברמה שצריך להחליף, גיר במצב שצריך להחליף, ושוב אני פשוט מאוד ספקן שזה המצב, כי הרכב נראה במצב מדהים ומטופל. לגבי שריטות, יש שריטה קטנה על הרכב, זה משהו ידוע, אין צורך בתיקון ואין ממש קשר לבדיקה לדעתי.

בכל מקרה, נחכה לבדיקה ונראה מה המצב, בינתיים נראה שהרכב עומד בדרישות שחיפשתי.

 

ושוב, תודה על העזרה.


×
×
  • תוכן חדש...