Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוכש יונדאי אלנטרה מנוע 2000 שנת 2006

צריך לבצע לרכב טיפול וטיימינג לטענת חלק מהמוסכים מומלץ להחליף משאבת מים האם זה נכון? יש מוסכים מומלצים ?

מה מומלץ בנוסף לעשות לרכב לצורך ישור קו ?

 

תודה

 

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם

החלפת נוזלים:

שמן מנוע, פילטר שמן, שמן ברקס, פילטר אוויר ניתן לראות את מצבו ואם דרושה החלפה - תחליף.

נוזל קירור גם כן כדאי לבדוק את מצבו ואם צריך - להחליף.

כל מה שציינתי עולה בסך הכל מאות בודדות של שקלים ויתן לך שקט ואת המטרה לשמה נעשה יישור קו, יישור קו.

כמו כן לבדוק את מצב הפלאגים ואם צריך להחליף.

המטרה שלך ביישור קו היא לחזור לSET POINT ממנו תדע כל כמה זמן אתה צריך לבצע טיפולים שוטפים לרכב (כל מה שציינתי)

בהחלפת טיימינג מחליפים גם משאבת מים, מאחר והעבודה היא ברדק שלם, והמשאבה מפורקת בדרך, ועלותה לא גבוהה.

פורסם

ובטיפול/יישור קו כראוי צריך גם לבדוק את צנורות מע' הקירור והבלמים שאינם יבשים או סדוקים,

את מצב הבלמים (רפידות/נעלי בילום ודיסקים/צלחות), את מצב רצועות העזר (מזגן, אלטרנטור וכו')

וכל זאת עם הסתכלות ובדיקה של מתלים, בולמי זעזועים (שלא נוזלים), חלקי הגוי, ועוד.

מטרת הטיפול/יישור קו היא לא להיתקע בדרך ואם יש תחילת תקלות או בלאי לתקן לפני צרה גדולה יותר.

דרך אגב, אין כזה דבר "שמן ברקס" אלא זה נוזל בלמים הידראולי.

בברכה - רפי לין

פורסם

תודה לכולם על התגובות לאחר בדיקה מעמיקה במוסך נמצא שהציריות לא תקינות ויש בוץ במנוע אז ירדתי מהרכישה .

במקביל מגיע תעודת עניות למכון טסטים שרק אתמול הרכב עבר בו שלא ראה/התייחס לעובדה ששתי הציריות גמורות.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם

יכול להיות פשוט בחישוב שעשיתי כבר לא השתלם לקנות את הרכב יותר מידי השקעה

טיימינג מצבר גומיה חיצונית לדלת ידית ועוד ציריות /פעמונים ובנוסף היה קצת בוץ במנוע אז זה פשוט הדליק לי נורות אדומות שיכול להיות שזאת רק ההתחלה אז ירדתי מזה אפשר למצוא רכבים שהם במצב טוב יותר וההשקעה קטנה יותר .

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם

לאחר חיפושים נרכשה פורד פוקוס מודל 2011 הצורה הישנה עם 151000 קמ

תודה לכל לעוזרים

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...