Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוצאים ממנהרות הכרמל בשעה 5:30 בבוקר כביש החוף כמעט ריק בקטע ממת"ם לכיוון עתלית אני בנתיב השמאלי נוסע 110 לקראת מחלף עתלית אני רואה בנתיב שלי שלושה רכבים שנוסעים יותר לאט ממני אז הרבה לפני שהתקרבתי אליהם חזרתי לימני והמשכתי לנסוע עד שעברתי אותם אולי 300 מטר ואז בנתיב הימני הייתה משאית אז יצאתי לעקיפה ואז הרכב שהיה ראשון בשיירה שעברתי הייתה משטרת התנועה סמויה שאמר לי לעצור בצד . הייתי בטוח שאקבל דו"ח על מהירות אבל הוא נתן לי דו"ח על עקיפה מימין. אני זוכר שבנהיגה מונעת הסבירו לנו שזאת לא עקיפה מימין. והרי כולם עושים ככה כשיש את המזדחלים בשמאל. אז ... זאת עבירה או לא. יש לציין שקיבלתי רק 250₪ בלי נקודות והתשלום הוא על החברה שבה אני עובד.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במדינה מתוקנת היה עוצר את ארבעתכם.

 

ו-כן. זו עקיפה מימין. גם אם לא היית יוצא לעקיפת המשאית.

 

והמרגיז הוא שהשוטר הוא עצמו עבריין. יש לך במקרה סרטון ממצלמת דרך?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פות"ש מציין שנסע 110, כאשר מהירות מותרת במנהרות היא 80. זגזג כדי לעקוף רכבים שנסעו לאט יותר ממנו (הגיוני סה"כ, כי הוא היה מהיר ב30 קמ"ש לפחות ממהירות המותרת בקטע זה), בהמשך בימין הייתה משאית, שהרכבים כנראה עקפו אותה (גם הגיוני סה"כ כי מדובר ברכב איטי בד"כ). למה שאר הרכבים עבריינים?? אגב, לידע כללי - לרכב בטחון בתפקיד (גם לרכב סמוי, כמובן) מותר להפר כל פקודות תעבורה חוץ מחגירת חגורות.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

כי מהתיאור שלו נשמע ששלושתם מתנחלים בשמאלי, השאלה היא כמה התיאור תואם את המציאות.

פות"ש, ביצעת עבירה וגם אם יש לך מצלמה, יהיה קשה לצאת מזה לדעתי.

בלי מצלמה, בלתי אפשרי, לדעתי.

אני לא משפטן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לא ניתן להסיק ששלושתם מתנחלים בשמאל, יתכן והם על 100 קמ״ש עוקפים רכבים שנוסעים 90 אחד אחרי השני, הם לא צריכים לחזור לימין אחרי כל הרכב שנעקף רק כדי לעבור שוב לשמאל בעוד 50 מטר, יש שני טורים וכל אחד במהירותו.

זה חוקי וזה עדיין מאפשר לנהג יחיד וחסר סבלנות למצוא פרצות ולזגזג בין נתיבים כדי לשפר מיקום.

לא ניתן לדעת בדיוק מה קרה לפי תיאור פות״ש.

פורסם
יוצאים ממנהרות הכרמל בשעה 5:30 בבוקר כביש החוף כמעט ריק בקטע ממת"ם לכיוון עתלית אני בנתיב השמאלי נוסע 110 לקראת מחלף עתלית .

 

פות"ש מציין שנסע 110, כאשר מהירות מותרת במנהרות היא 80. זגזג כדי לעקוף רכבים שנסעו לאט יותר ממנו (הגיוני סה"כ, כי הוא היה מהיר ב30 קמ"ש לפחות ממהירות המותרת בקטע זה),.

 

למוצא הראשון את ההבדלים יוענק פרס יקר ערך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לי התמונה די ברורה

 

פות"ש אחרי 3 כלי הרכב שלפניו הם נוסעים לאט ממנו . בוא נניח שמיקומם שם כדי לעקוף כלי רכב איטיים בנתיב הימני.

 

סיימו לעקוף אותם צריכים לחזור לימין, לא חוזרים

 

לכן פות"ש עובר לנתיב הימני הריק עוקף את שלושתם , ואחרי 300 מטר יש לו משאית בנתיב הימני ואז הוא פונה לעקוף אותה.

 

לכן היוצא מהכלל של עקיפה מימין כאשר יש עומס בשני הנתיבים לא תקף והדו"ח כשר למהדרין לכאורה.

 

יעלה פות"ש את הדו"ח לכאן יסתיר את הפרטים האישיים נראה מה נכתב שם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ההגיון הוא ששדה הראיה מימין מוגבל, ולכן הרכב הנעקף עלול לסטות לימין ולפגוע בעוקף.

לכן המדיניות הנכונה היא לאכוף באדיקות את שתי העבירות - נסיעה בשמאל שלא לצורך וגם עקיפה מימין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מה הגיון באיסור לעקוף מימין? אני חושב שצריכים לבטל האיסור.

 

ההגיון פשוט:

1. שדה ראיה מוגבל יותר מימין

2. סדר. במקום הבלאגן שבו כל אחד נוסע באיזו מהירות שבא לו ועוקף מהיכן שבא לו, כך ניתן לצפות מה יעשו נהגים אחרים. קל מאוד לראות כשנוהגים בחו״ל במדינה שמקפידה על כך כמה הנהיגה שלווה יותר כשכל טור עוקף משמאל את הטור האיטי יותר שמימינו.

פורסם

אמאלה איזה חוסר בהבנת הנקרא. כתוב בפירוש "יוצאים ממנהרות הכרמל " כתוב גם שהעקיפה התבצעה אחרי מת"ם לכיוון עתלית. איך הגעתם לזה שנסעתי 110 בתוך המנהרות? נסעתי 110 בכביש החוף לכיוון עתלית . מצלמת דרך אין לי. כמו שהסברתי

אכן נסעתי בשמאל כשהכביש ריק עד שהגעתי לטור של 3 מכוניות שנסעו פחות ממני אז עברתי לימין ונשארתי שם עד הגעתי למשאית שהייתה לפני ואז חזרתי לשמאל. הדו"ח כבר בהנהלת חשבונות אני לא משלם אותו

פורסם

המהירות המותרת בכביש החוף בין מת"מ לאולגה היא 100 חוץ מקטע קטן באזור המחלף לפרדיס ככה שמבחינת מהירות הייתי בסדר . ואל תגידו שאתם נוסעים בדיוק לפי המהירות בתמרור.


×
×
  • תוכן חדש...