Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואני אציע הסתכלות אחרת על האירוע.. ננסה לתאר את ההתרחשות מנקודת מבטו של השוטר.

 

נסעתי בנתיב הימני במהירות המותרת, מאחורי נסעו 2 רכבים נוספים.

השעה הייתה 5:30 בבוקר והכביש היה פנוי לחלוטין.

התקרבנו למשאית שנסעה לאט בנתיב שלנו... כ- 150 מטר לפני המשאית עברתי לנתיב השמאלי לצורך עקיפת המשאית

2 הרכבים שהיו מאחורי גם הם עברו לנתיב השמאלי לצורך עקיפת המשאית.

 

פתאום ... הגיע רכב שנסע מעל המהירות המותרת (לא היו ברשותי אמצעים למדוד את מהירותו),

עקף את כל השיירה מימין, נכנס ביני לבין המשאית (שהמרחק ביננו פחות מ 100 מטר)

ועקף את המשאית.

 

הדלקתי כחולים ועצרתי אותו בצד...

הבחור די חמוד ... אז ויתרתי לו ורשמתי לו דו"ח פרווה על 250 ש"ח בלבד בלי נקודות ....

 

 

אני כותב.. אז זה לא סתם... פשוט מנסיעות מרובות על כביש 6 .. יש הרבה שמתנהגים ככה שהכביש פנוי

פורסם

אם כך... אז למה לא אזהרה?

אתה יכול לשלוח מכתב לבקש להמיר את הדוח לאזהרה ...

אבל מכיוון שאין נקודות אז האפקטיבית של זה היא רק הכסף... באזהרה אין לך את ה 250 ש"ח.

הרישום נישאר בדיוק כמו בקנס..

פורסם

אזהרה בלי קנס? יש באמת דבר כזה? מה זה נותן ומה שיקול דעת השוטר אם לתת אותה? אני צריך לשאול/לבקש מהשוטר? סתם לידע כללי אם ותהיה חס וחלילה עוד עבירה

פורסם
אפילו לא דומה קצת למקרה, אבל סחתיין על הדימיון המפותח

 

זה לא דמיון, זו פרשנות אחרת שמתאימה לעובדות שמסרת.

 

בלי להיות במקום ולדעת בדיוק מה היו המרחקים והפרשי המהירויות בינך לבין שלושת הרכבים בשמאל והמשאית מימין לא ניתן לדעת האם השיירה התנחלה בשמאל למרות שיכלה לעבור לימין ולאפשר עקיפה חוקית, או שהם עצמם היו במהלך עקיפה ולא היה להם טעם לעבור ימינה לשניות בודדות כי היו מגיעים מיד למשאית ונאלצים לעבור שוב שמאלה.

 

זה מקרה נפוץ שבו רכבים נוסעים בשמאל ולא עוברים לימין כי בהמשך יש רכב איטי נוסף, אבל נהג זריז בודד יכול בקלות לעקוף מימין במרווח שנוצר. זה לא חוקי, גם אם רבים עושים זאת.

פורסם
אמאלה איזה חוסר בהבנת הנקרא. כתוב בפירוש "יוצאים ממנהרות הכרמל " כתוב גם שהעקיפה התבצעה אחרי מת"ם לכיוון עתלית. איך הגעתם לזה שנסעתי 110 בתוך המנהרות? נסעתי 110 בכביש החוף לכיוון עתלית . מצלמת דרך אין לי. כמו שהסברתי

אכן נסעתי בשמאל כשהכביש ריק עד שהגעתי לטור של 3 מכוניות שנסעו פחות ממני אז עברתי לימין ונשארתי שם עד הגעתי למשאית שהייתה לפני ואז חזרתי לשמאל. הדו"ח כבר בהנהלת חשבונות אני לא משלם אותו

 

לשם הסקרנות לך בניחותא להנהלת החשבונות צלם את הדו"ח ותעלה לכאן.

 

בוא נקרא את העובדות מפי השוטר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נסיעה מיוחדת בשביל לצלם את הדו"ח שגם ככה אני לא משלם? מוותר ,יותר מדי טרחה בשבילי. אם אני הייתי משלם לא הייתי רגוע ורץ ומפרסם אותו לכל דורש שיעזור לי. אבל זה לא המצב . תודה בכל זאת

פורסם

בוא נגיד ככה. עבירה עברת (כן אני יודע שהרבה עושים ככה).

גם הם עברו עבירה, אבל אחד מהם היה שוטר אז אתה זה שנדפק.

פורסם
נסיעה מיוחדת בשביל לצלם את הדו"ח שגם ככה אני לא משלם? מוותר ,יותר מדי טרחה בשבילי. אם אני הייתי משלם לא הייתי רגוע ורץ ומפרסם אותו לכל דורש שיעזור לי. אבל זה לא המצב . תודה בכל זאת

 

באמצעים הטכנולוגיים של היום צילום המסמך מועבר לנייד שלך באלפית השניה , אבל כנראה מה שנכתב בו לא תומך בגירסתך

 

אולי אתה צודק , לבינתיים לא נדפקתי אז לא הייתי רוצה להעיר דובים

 

אם הגליון שלך נקי אז נדפקת כי בעבירה הבאה לא תוכל לבקש להמיר לאזהרה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אז לא תהיה אזהרה. מה אני אעשה? אין לי מצלמת רכב זו מילה שלי מול מילה של השוטר . ללכת לבית משפט? כבר הייתי כעד במשפט על תמרור עצור בתלאביב. זה שנהג טען שעצר בעצור. אני הייתי עד ברכב. שוטר אמר שלא עצר בעצור, קיבלו את עמדת השוטר נגמר המשפט ב5 דקות אז בכל זאת נדפקים אם אין לך משהו שיוכיח 100%. לפחות למדתי משהו חדש. עכשיו נשאר להיזהר


×
×
  • תוכן חדש...