Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,

לפני מספר ימים נדלקה מנורה CHECK + SERVICE במהלך נסיעה .

הרכב המשיך להתנהג רגיל ללא סימנים משונים .

 

יום למחרת במהלך נסיעה בעיר הורגש שהרכב סוחב פחות ( מתאמץ יותר לצבור מהירות כאילו משהו תופס אותו מאחורה ).

הרכב הגיע לחניה של הבית ומאז מסרב להניעה.

 

רגע לפני שגוררים למוסך ונותנים את הנשמה לחסדי האל ,.. האם יש מה לבדוק לבד?

 

לחלופין האם יש מישהו באזור ירושלים שיכול להגיע לרכב ( גם בתשלום) ולעשות דיאגנוסטיקה לצורך איתור תקלה / קוד תקלה שנדע כיצד להתקדם מפה .

 

לדעתי האישית כנראה חיישן אבל אני לא איש מקצוע .

 

תודה לעוזרים

 

:)

פורסם

ניסיון הנעה נותן סטארטר ורעש של מנוע מנסה להתניע אבל המנוע. לא תופס. לחיצה על הדוושא לא משנה תגובת מנוע / מצערת.

פורסם

נשמע כמו תקלה של מערכת הצתה- אולי סליל/חוטים מי הקיים ברכב או משאבת דלק.

בניגוד למקרים בהם מתרחשת תקלה ללא מנורת תקלה וזו ירייה באפילה כאן זה לטובתך,שנדלקה מנורת תקלה והיא תקל על האבחון.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מומלץ לבדוק את המחבר של משאבת הדלק (נמצאת מתחת למושב האחורי),קורה שאחד הפינים "נשרף", במקרה כזה ניתן לרכוש קונקטור חדש.

×
×
  • תוכן חדש...