Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מניע רק אחרי מספר פעמים


alex440
שימו לב! השרשור הזה בן 2011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב שלי בזמן האחרון מתנהג באופן הבא:

 

אם אני כמה ימים לא מניע אותו, ישנו קושי בהנעה.

 

אני מסובב את הסוויצ' ושומע קליקים כמו שקורה כשהמצבר ריק לגמרי אם נגיד שככת את האורות.

 

ואז הוא מניע, ואחרי אם יש נסיעה של 10 דקות ויותר, אין לו בעיה להניע שוב.

 

כמו כן נסעתי לחשמלאי והוא אמר לי להחליף מצבר, ואז מסעתי לאוטו דיפו להחליף מצבר ובחנות בדקו אותו עם מכשיר והמכשיר הראה "תקין". המצבר יחסית חדש ועדיין באחריות, מצבר varta שהיה לו פחות משנה נכון לרגע הופעת הבעייה.

 

אז החשמלאי ואוטו דיפו מאשימים אחד את השני ואני נשאר בלי מענה לבעיה.

 

אשמח לעצה או להמלצה לחשמלאי בבאר שבע שיידע לפתור את הפינג פונג הזה עם אוטו דיפו.

 

הייתי רוצה להימנע מלקנות מצבר חדש ולגלות שבסוף המצבר לא היה הבעייתי.

 

הערה - יש לי אוטו אם מערכת סטארט-סטופ, והמצבר בהתאם. גיליתי את הבעייה כשהתחלתי לעבוד קרוב לבית והפסקתי להשתמש ברכב באופן יומיומי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבקש מחשמלאי לרכב לבדוק אם יש לך זליגות ואם כן שינסה לאתר אותה.

יתכן ואחד הרכיבים או מערכות ברכב מקצרים ויוצרים זליגה.

יתכן ויש זליגה מהמצבר ובבדיקה רגעית הוא מראה תקין אבל הוא לא.

 

שיבדוק זליגה ישיר על המצבר כשהוא מנותק ושיבדוק יתכנות לזליגה כשהוא מחובר לרכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה רכב מדובר? שיעברו על הארקות ויינקו אותם. ואם יש לך רב מודד הכי פשוט אפשר להכווין אותך לבד לבדוק מתח לפני הנעה. אם בסוף מניע אז כניראה שהבעיה לא באמת במצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה רכב מדובר? שיעברו על הארקות ויינקו אותם. ואם יש לך רב מודד הכי פשוט אפשר להכווין אותך לבד לבדוק מתח לפני הנעה. אם בסוף מניע אז כניראה שהבעיה לא באמת במצבר.

 

יונדאי i30 שנת 2013

 

כן אני יכול.

 

מה אני אמור לראות? אתה אומר שאם המתח נמוך מה-12.6 וולט זה המצבר ואם הוא נשאר קבוע משהו אחר?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחלה הגדולה של יונדאי בסדרת ה I באופן כללי (10/20/30 /35/25) היא חיישן קראנק- אם המצבר תקין כנראה שזה הכיוון הבא שיש לבדוק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...