Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהבדיקה שעשיתי בנושא - המוצרים הישראלים קלית להתקנה, אך החלק החכם בהם די טיפש - חסרות המון פיצ'רים.

מוצרים מחו"ל בדיוק ההיפך - מלא פיצ'רים אבל עלולים להסתבך בהתקנה (ראה danalock, nuki)

 

אני גם רוצה לשכלל את המנעול, אבל אחכה עוד קצת לפתרונות יותר משוכללים.

  • אחראי פורום
פורסם

מה חסר במוצר שבקישור?

יש טביעת אצבע, שלט, אפליקציה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
מה חסר במוצר שבקישור?

יש טביעת אצבע, שלט, אפליקציה.

 

חסר לי המלצות או דיעה של מישהו שמבין קצת בנושא.

פורסם

להבנתי - אי אפשר להתחבר מרחוק ולשלוט על המערכת מהעבודה נגיד. אי אפשר לקבל התרעה אם מישהו פותח את הדלת. אין אפשרות לנעילה אוטומטית אחרי X שניות. אין אפשרות להשתמש במפתח פיזי אם משהו במערכת מתפקשש.

פורסם
להבנתי - אי אפשר להתחבר מרחוק ולשלוט על המערכת מהעבודה נגיד. אי אפשר לקבל התרעה אם מישהו פותח את הדלת. אין אפשרות לנעילה אוטומטית אחרי X שניות. אין אפשרות להשתמש במפתח פיזי אם משהו במערכת מתפקשש.

 

האמת היא שרוב הדברים שרשמת פחות חשובים לי.

מה שחשוב לי בעיקר הוא שאני לא אהיה חייב להסתובב עם מפתח פיזי עלי.

אגב, רשום שיש פתרון לשומרי שבת אז אני מניח שכן יש אפשרות למשהו פיזי/מכני.

עוד משהו נחמד, זה שאתה להגדיר לאנשים מסווימים להכנס בימים ובשעות שאתה קובע מראש. כמו לעוזרת למשל.

 

השאלה שלי בגדול היא האם המוצר אמין? האם מישהו שהתקין אותו ויש לו תובנות? האם יש מוצרים של חברות אחרות שאני לא מכיר?

  • אחראי פורום
פורסם
חסר לי המלצות או דיעה של מישהו שמבין קצת בנושא.

 

היה מופנה ל-gollu.

דווקא יש שליטה מרחוק דרך האפליקציה.

יש עוד לא מעט מכשירים כאלה, גם לי קשה לקבל מזה חוות דעת מוכחת כי לכל אחד יש משהו אחר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בבית של קרוב משפחה מותקנת המערכת.

איך היא בנוייה:

בצד החיצוני יש מקום למפתח רגיל בצד הפנימי יש מנגנון של נעילה אוטומטי.

על המשקף בחוץ יש טביעת אצבע.

 

חסרון שראיתי.

עדיין צריך מפתח(ראה ביתרונות)

ודבר נוסף צריך להטעין את המערכת תלוי בכמות השימוש של הנעילה זה אומר שצריך או שקע חשמל או חיבור מטען נייד.

 

יתרונות.

כן נועל אוטומטי את הדלת.

מבחוץ אפשר להכניס מפתח במקרה של הפסקת חשמל (בכל מצב אתה צריך מפתח כי אם אין חשמל אין איך להיכנס הביתה)

יש טבעית אצבע בכניסה לדלת ברגע ששמים את האצבע הוא פותח את הדלת.

יש אפליקציה גם לפתוח את הדלת מרחוק.

 

גימיק נחמד אבל לא יותר מזה.

במהלך התקופה התקלקלו הסוללות שלו.

הגיעו פעמיים לבדוק למה הפסיק לעבוד.

באחד הפעמים המערכת ננעלה והיה צריך לחכות לשירות של רב בריח עד שיגיעו והיה צריך רק להשתמש במפתח.

 

טל

פורסם
היה מופנה ל-gollu.

דווקא יש שליטה מרחוק דרך האפליקציה.

יש עוד לא מעט מכשירים כאלה, גם לי קשה לקבל מזה חוות דעת מוכחת כי לכל אחד יש משהו אחר.

שליטה מרחוק מבחינתי זה לא מרחק 10 מטר מהבית, אלא כשאני נמצא בעבודה, בא שליח ואני פותח לו את הדלת כדי שישים את החבילה בפנים.

למנעול הזה יש בלוטוט, אין לו פרוטוקול תקשורת של בית חכם.

פורסם
בבית של קרוב משפחה מותקנת המערכת.

איך היא בנוייה:

בצד החיצוני יש מקום למפתח רגיל בצד הפנימי יש מנגנון של נעילה אוטומטי.

על המשקף בחוץ יש טביעת אצבע.

 

חסרון שראיתי.

עדיין צריך מפתח(ראה ביתרונות)

ודבר נוסף צריך להטעין את המערכת תלוי בכמות השימוש של הנעילה זה אומר שצריך או שקע חשמל או חיבור מטען נייד.

 

יתרונות.

כן נועל אוטומטי את הדלת.

מבחוץ אפשר להכניס מפתח במקרה של הפסקת חשמל (בכל מצב אתה צריך מפתח כי אם אין חשמל אין איך להיכנס הביתה)

יש טבעית אצבע בכניסה לדלת ברגע ששמים את האצבע הוא פותח את הדלת.

יש אפליקציה גם לפתוח את הדלת מרחוק.

 

גימיק נחמד אבל לא יותר מזה.

במהלך התקופה התקלקלו הסוללות שלו.

הגיעו פעמיים לבדוק למה הפסיק לעבוד.

באחד הפעמים המערכת ננעלה והיה צריך לחכות לשירות של רב בריח עד שיגיעו והיה צריך רק להשתמש במפתח.

 

טל

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...