Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסופ"ש האחרון, משטרת התנועה יצאה במבצע, כתוצאה מריבוי ההרוגים בכבישי הצפון בסופי השבוע שקדמו לו.

מנהיגה של 400 ק"מ בכבישי הצפון אתמול, יש לי בעיקר מילים טובות על המשטרה.

במהלך הנסיעה הייתה נוכחות מוגברת מאוד של ניידות, אולם לא ראיתי ולו ממל"ז אחד, כולל בכבישים שחביבים מאוד על שוטרי ארץ הקודש. הניידות היו ברובן בתנועה לשם הצגת נוכחות בצירים ראשיים, אולם גם בכבישים אדומים משניים יחסית נראתה נוכחות.

לשם שינוי הניידות שאני ראיתי לא נסעו במהירויות השיוט הרגילות (130 וצפונה), אלא במהירויות חוקיות יותר, תוך מתן אפשרות עקיפה בטוחה. עושה רושם שניתנה להם הוראה לא לתת דוחות אלא לשמור על קצב תנועה סביר ובטוח. נהגים שנסעו בדרכים מהירות סביב 120 קמ"ש לא נעצרו. נהגים שזיגזגו, גנבו רמזורים, לא עצרו בעצור - נעצרו, לפחות לפי מה שאני ראיתי.

בסופו של סופ"ש, לא נרשמו הרוגים בצפון למרות שטף המטיילים וזה כבר חידוש לעומת התקופה האחרונה.

אולי דם חדש זורם בפיקוד מתנ"א מאז כניסת איילון לתפקיד, ואולי זו היתה הוראה חד פעמית. ימים יגידו, אבל יש מקום לאופטימיות.

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

:-)

 

גונב רמזור = נהג שנכנס לצומת כשהרמזור מתחלף מירוק לאדום.

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
בסופ"ש האחרון, משטרת התנועה יצאה במבצע, כתוצאה מריבוי ההרוגים בכבישי הצפון בסופי השבוע שקדמו לו.

מנהיגה של 400 ק"מ בכבישי הצפון אתמול, יש לי בעיקר מילים טובות על המשטרה.

במהלך הנסיעה הייתה נוכחות מוגברת מאוד של ניידות, אולם לא ראיתי ולו ממל"ז אחד, כולל בכבישים שחביבים מאוד על שוטרי ארץ הקודש. הניידות היו ברובן בתנועה לשם הצגת נוכחות בצירים ראשיים, אולם גם בכבישים אדומים משניים יחסית נראתה נוכחות.

לשם שינוי הניידות שאני ראיתי לא נסעו במהירויות השיוט הרגילות (130 וצפונה), אלא במהירויות חוקיות יותר, תוך מתן אפשרות עקיפה בטוחה. עושה רושם שניתנה להם הוראה לא לתת דוחות אלא לשמור על קצב תנועה סביר ובטוח. נהגים שנסעו בדרכים מהירות סביב 120 קמ"ש לא נעצרו. נהגים שזיגזגו, גנבו רמזורים, לא עצרו בעצור - נעצרו, לפחות לפי מה שאני ראיתי.

בסופו של סופ"ש, לא נרשמו הרוגים בצפון למרות שטף המטיילים וזה כבר חידוש לעומת התקופה האחרונה.

אולי דם חדש זורם בפיקוד מתנ"א מאז כניסת איילון לתפקיד, ואולי זו היתה הוראה חד פעמית. ימים יגידו, אבל יש מקום לאופטימיות.

 

 

יניב

אל תהיה כל כך בטוח שאלה שנעצרו היו יותר 120 קמ"ש וגם לא לגבי הזיגזוגים ורמזורים...

פורסם

לא יודע לגבי כולם. אני ראיתי אחד שנעצר לאחר זיגזוג עצבני, ושניים שגנבו רמזור (אחד אחרי השני) ויורטו. לפי מיקום של חלק מהניידות (או שוטרים ללא ניידות), הם חיפשו כאלה שלא עוצרים בעצור.

לגבי ה-120... טוב.. נו... אני הייתי האהבל. את הניידת הראשונה שראיתי, ראיתי מתרחקת במראה האחורית. אולי נפלתי על טוב טוב הגמד. אולי לא.

לפי איך שהוא עקב אחרי לאחר מכן, והעובדה שלא נעצרתי למרות הכל, כנראה והוא ראה שאני לא ממש מחבל תעבורתי.

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

צריכים לקוות שמכיוון שהמבצע הוכתר בהצלחה, ולשם שינוי שרדנו סופ"ש ללא הרוגים בכבישי הצפון, צורת האכיפה הזו תימשך.

פורסם

אתמול נסעתי צפונה ובחזרה, ובדיוק אותו דבר עלה בראשי.

המון ניידות, אף לא אחת עם לייזר.

מרשים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

יש מצלמות באיזור ראשון שלא עובדות מהיום שהתקינו אותם ( לכיוון דרום ).

אתמול 00:31, כביש נקי ביותר, רק אני והכביש, פתאום פלאש .... המצלמה אכן מצלמת.

המשטרע קיבלה קצת כסף מ" אור ירוקאיכס " והתחילה להפעיל אותן - אז תזהרו!!

 

נ.ב אני מקווה שלא היה פילם כי הייתי על 150-160 קמ"ש.

Lancia Kappa Turbo

מועדון " לנצ'יה ישראל "

www.scale-forum.com

פורסם

כן, בשמחה!

 

כביש ת"א - אשדוד, אחרי שאתה עובר את גשר ראשל"צ השני הכביש מתעקל ימינה ואז יש כביש פתוח, קצת לפני שאתה עובר מתחת לגשר שלישי ( המקביל למחלף חולות בנתיב הנגדי ) יש מצלמה עם ארון לידה וזו המצלמה הפעילה.....

Lancia Kappa Turbo

מועדון " לנצ'יה ישראל "

www.scale-forum.com

פורסם

בהזדמנות זאת אני ידווח על עוד מצלמה פעילה.

 

כביש 4, לאחר צומת בית-ליד לכיוון צפונה.. המצלמה הראשונה מיד לאחר הצומת מצלמת ופועלת.

(אני לא יודע עם היא פעלה מאז ומתמיד, אבל אתמול נוכחתי לראות מהנתיב הנגדי שהיא פועלת)..

 

אמיר.

פורסם

איפה היתה המשטרה שלכם כשהייתי צריך אותה?

ביום שבת נסעתי לצפון בעוד שאני נוסע עם אבא שלי שמקפיד מאוד על חוקי התעבורה, בכביש דו סיטרי עם נתיב אחד לכול כיוון בלי שוליים הגבלה של 60 קמ"ש וקו הפרדה רצוף, אני יוצר גודש תנועה דיי עצבני מאחור, הנהגים צופרים מסנוורים אותי בלי סוף ואני נוסע כחוק בשלי. כול כך התעצבנתי עד שלא יכולתי יותר חשבתי שתכף אני נעצר באמצע הכביש ודופק מכות לפאג'רו שמסנוורת אותי במשך הרבע השעה האחרונה, אז איפה בדיוק הייתה הניידת המאה של המשטרה? שאלה טובה...

מאה ניידות אלק ראייתי שתיים כול הדרך מפרדס חנה עד קצרין

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם
כן, בשמחה!

 

כביש ת"א - אשדוד, אחרי שאתה עובר את גשר ראשל"צ השני הכביש מתעקל ימינה ואז יש כביש פתוח, קצת לפני שאתה עובר מתחת לגשר שלישי ( המקביל למחלף חולות בנתיב הנגדי ) יש מצלמה עם ארון לידה וזו המצלמה הפעילה.....

אוקיי , אז החזירו את המצלמה של מחלף חולות (העמוד נמצא ליד תחנת ההשנאה של חב' החשמל , בדיוק מול מחלף גן רווה לבאים מדרום).

להערכתי הם הורידו את המצלמה שהייתה צפונית לגשר ראשון , הם משחקים אחת לשנתיים בערך בין שני המיקומים הנ"ל.

אל תבנה על עניין הפילם icon_confused.gif

פורסם
איפה היתה המשטרה שלכם כשהייתי צריך אותה?

ביום שבת נסעתי לצפון בעוד שאני נוסע עם אבא שלי שמקפיד מאוד על חוקי התעבורה, בכביש דו סיטרי עם נתיב אחד לכול כיוון בלי שוליים הגבלה של 60 קמ"ש וקו הפרדה רצוף, אני יוצר גודש תנועה דיי עצבני מאחור, הנהגים צופרים מסנוורים אותי בלי סוף ואני נוסע כחוק בשלי. כול כך התעצבנתי עד שלא יכולתי יותר חשבתי שתכף אני נעצר באמצע הכביש ודופק מכות לפאג'רו שמסנוורת אותי במשך הרבע השעה האחרונה, אז איפה בדיוק הייתה הניידת המאה של המשטרה? שאלה טובה...

מאה ניידות אלק ראייתי שתיים כול הדרך מפרדס חנה עד קצרין

אני נסעתי לפני שבועיים לטירת הכרמל, בדרך יש כביש שמותר בו 80 אז נסעתי 80 קמ"ש וזה היה נתיב אחד לכל כיוון, אז מאחורי הייתה וולוו חדשה שנדבקה לי לאוטו והבהבה עם האורות אבל לא התיחסתי.

 

מקרה שני: לפני חודש אני חוזר מתל חנן ליקנעם ובדרך יש כביש עם 2 נתבים לכל כיוון. מהירות הנסיעה 90 קמ"ש. אני נוסע 90 קמ"ש שפתאום מישהו מסנוור אותי מאחורה. מכיוון שזה היה כביש ללא אורות אז לא היתה לי ברירה והזזתי את המראות כדי לא להסתנוור. חשבתי לעצמי שזה יהיה נחמד להפעיל את אורות הערפל האחוריים כדי שזה יציק גם לו, עוד לפני שהספקתי לשלוח את האצבע לכפתור הרכב עוקף אותי לפחות ב- 110 קמ"ש. המעניין הוא שהרכב היה של משטרת התנועה. אם הייתי מפעיל אורות ערפל הייתי חוטף דו"ח על הפעלת אורות ערפל שאין ערפל אבל לניידת מותר לסנוור אותי ועוד לנסוע הרבה מעל המותר..


×
×
  • תוכן חדש...