Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest Need For Nos
פורסם
בהזדמנות זאת אני ידווח על עוד מצלמה פעילה.

 

כביש 4, לאחר צומת בית-ליד לכיוון צפונה.. המצלמה הראשונה מיד לאחר הצומת מצלמת ופועלת.

(אני לא יודע עם היא פעלה מאז ומתמיד, אבל אתמול נוכחתי לראות מהנתיב הנגדי שהיא פועלת)..

 

אמיר.

המצלמה הזאת פעלה מאז ומתמיד זאת מצלמה חדשה יחסית.

חבר טוב שלי אמר שכל המצלמות בין צומת בית ליד ועד קדימה לא עובדות.

לי יש נטיה להאמין לו כי הוא לא מתבייש ללחוץ על הגז ובטוח שהוא כבר עבר את המצלמות האלה על מהירות מכובדת.

אבל כנראה שבאמת המשטרה קיבלה תרומות והפעילה את המצלמות.

דרך אגב יש לי תוכנה במחשב ששם רשומה כל מצלמה כמעט שקיימת בארץ וגם מצויין עם זה באמת מצלמה או דחליל או משהו אחר עם מישהו מעוניין ויש לו איי סי קיו אז שיפנה אליי

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יום חמישי במרכז הכרמל בחיפה היה מפוצץ בניידות, אבל נראה לי יותר בגלל העברינות שם.

 

אבל גם על הכבישים מיום חמישי ועד מוצאי שבת היו מלא ניידות, והיו גם כאלו שעמדו בשוליים ונתנו פלאשים, וגם כמה ממל'ז מהונדות אקורד, בעיקר על כביש 4

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
המצלמה הזאת פעלה מאז ומתמיד זאת מצלמה חדשה יחסית.

חבר טוב שלי אמר שכל המצלמות בין צומת בית ליד ועד קדימה לא עובדות.

לי יש נטיה להאמין לו כי הוא לא מתבייש ללחוץ על הגז ובטוח שהוא כבר עבר את המצלמות האלה על מהירות מכובדת.

אבל כנראה שבאמת המשטרה קיבלה תרומות והפעילה את המצלמות.

דרך אגב יש לי תוכנה במחשב ששם רשומה כל מצלמה כמעט שקיימת בארץ וגם מצויין עם זה באמת מצלמה או דחליל או משהו אחר עם מישהו מעוניין ויש לו איי סי קיו אז שיפנה אליי

אני חושב שהרבה אנשים פה יהיו מעוניינים בתוכנה זו.... :-D

מה הגודל של התוכנה? כי יכול להיות שעדיף יהיה לשלוח אותה ב E-MAIL...

הבעיה היחידה שיש עכשיו הרבה מצלמות חדשות ובטח אין אותן המצלמות בתוכנה זו או שהתוכנה חדשה?

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם
דרך אגב יש לי תוכנה במחשב ששם רשומה כל מצלמה כמעט שקיימת בארץ וגם מצויין עם זה באמת מצלמה או דחליל או משהו אחר עם מישהו מעוניין ויש לו איי סי קיו אז שיפנה אליי

ולי יש תוכנה שמשגרת טילים לחלל.:?

 

בשביל רשימה של כ-15 מצלמות לא צריך שום תוכנה. רק לעשות חיפוש.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=127169#post127169

 

הרשימה מעודכנת לפני שנתיים ,אני אשתדל לבדוק ולעדכן אותה.

פורסם

בהחלט המבצע הוכתר בהצלחה

אבל אני חייב לציין דבר אחד

יום שבת , אנחנו 3 מכוניות נוסעים לכיוון נצרת לאחר פנייה ימינה בצומת סומך

מיד אח"כ למי שיודע יש צומת נוספת , ואחריה מצד ימין , כחלחלים בודקים רשיונות

אני בימני, מישהו בשמאלי ...

מתחילים לנסוע אני בטוח שהם יקראו לי עקב היותי בימני , אבל לא , בצעד מרגש השוטר מחליט שבא לו לראות קצת ראלי ומבקש שהרכב ה 2 בצד שמאל יבוא אליו במקום לבקש ממני , הרכב הימני הקרוב

הם מחפשים ... חבל

 

אגב , הרכב השמאלי כמו שחששתי באותו הרגע התחיל להסתלסל בין המכוניות כדי להגיע אליהם..

פורסם

לא קראתי את כול התרד.

אני אתמול חזרתי מהגליל והסתובבתי הרבה מאוד בצפון אתמול

וההפך נתקלתי בניידת אחת וגם היא סתם נסעה בכביש.

פורסם
אני נסעתי לפני שבועיים לטירת הכרמל, בדרך יש כביש שמותר בו 80 אז נסעתי 80 קמ"ש וזה היה נתיב אחד לכל כיוון, אז מאחורי הייתה וולוו חדשה שנדבקה לי לאוטו והבהבה עם האורות אבל לא התיחסתי.

 

מקרה שני: לפני חודש אני חוזר מתל חנן ליקנעם ובדרך יש כביש עם 2 נתבים לכל כיוון. מהירות הנסיעה 90 קמ"ש. אני נוסע 90 קמ"ש שפתאום מישהו מסנוור אותי מאחורה. מכיוון שזה היה כביש ללא אורות אז לא היתה לי ברירה והזזתי את המראות כדי לא להסתנוור. חשבתי לעצמי שזה יהיה נחמד להפעיל את אורות הערפל האחוריים כדי שזה יציק גם לו, עוד לפני שהספקתי לשלוח את האצבע לכפתור הרכב עוקף אותי לפחות ב- 110 קמ"ש. המעניין הוא שהרכב היה של משטרת התנועה. אם הייתי מפעיל אורות ערפל הייתי חוטף דו"ח על הפעלת אורות ערפל שאין ערפל אבל לניידת מותר לסנוור אותי ועוד לנסוע הרבה מעל המותר..

התשובה לכל הקרציות האלו היא לחיצה על הברקס. לא בשביל לנסוע יותר לאט ובכך לעצבן אותם אלא לחיצה קצרה ומהירה יחסית על הברקס כך שהקרציה יבהל כי הוא כמעט התנגש בך. (כמובן כמובן שבזמן הבלימה חייבים להיות ערניים ומוכנים להאיץ במידה והקרציה לא מבחין)

אחרי פעם אחת הוא כבר לא יתקרב אליך כי "אתה לא יודע לנהוג" .

הוא ישמור מרחק או יעקוף. אגב, גם אם זו ניידת אין לה מה לעשות כי אתה בסה"כ הגבת לתנאי הכביש והאטת, אולי בגלל בור בכביש או חתול או שסינוורו אותך (אהמ אהמ!!) או אלף סיבות אחרות. אם הנהג בניידת נבהל אז כנראה שלא שמר מספיק מרחק

פורסם

עוד מצלמת מהירות עירונית אכזרית: רחוב אבא הלל סילבר בלוד.

 

היום הגיע אלי דו"ח מהירות (כפל קנס) מ-9/8/2004 מהמצלמה הזאת,

הבעיה שזאת פעם ראשונה שאני רואה את הדו"ח הזה. זכור לי שהיו דיבורים על תיקון

לחוק שאם דו"ח לא התקבל ארבעה חודשים לאחר ביצוע העבירה, הוא מתבטל, זה נכון?

או שהתיקון עדיין לא נכנס?

 

באסה...

No worries 8)

פורסם
התשובה לכל הקרציות האלו היא לחיצה על הברקס. לא בשביל לנסוע יותר לאט ובכך לעצבן אותם אלא לחיצה קצרה ומהירה יחסית על הברקס כך שהקרציה יבהל כי הוא כמעט התנגש בך.

זה לא משחק שבטוח לשחק אותו בכביש, בייחוד כשהאוטו השני דבוק לך לתחת.

יותר בטוח לתת לחיצה מאוד רכה על הבלם, כזו שרק תדליק את האור ולא תאט את המכונית.

אם מישהו מתעקש אני פשוט מאט, מפעיל אור בלם עם רגל שמאל (לחיצה מאוד עדינה) ומאיץ עם הימין. החוויה של מכונית עם אור בלם דולק מאיצה ממך והלאה בד"כ משכנעת את רב הנהגים לשמור מרחק מהתופעה.

 

וכמובן שהכי טוב זה לתת לנודניק לעקוף, אם אפשר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
עוד מצלמת מהירות עירונית אכזרית: רחוב אבא הלל סילבר בלוד.

 

היום הגיע אלי דו"ח מהירות (כפל קנס) מ-9/8/2004 מהמצלמה הזאת,

הבעיה שזאת פעם ראשונה שאני רואה את הדו"ח הזה. זכור לי שהיו דיבורים על תיקון

לחוק שאם דו"ח לא התקבל ארבעה חודשים לאחר ביצוע העבירה, הוא מתבטל, זה נכון?

או שהתיקון עדיין לא נכנס?

 

באסה...

לא נכנס עדיין.

פורסם
בסופ"ש האחרון, משטרת התנועה יצאה במבצע, כתוצאה מריבוי ההרוגים בכבישי הצפון בסופי השבוע שקדמו לו.

מנהיגה של 400 ק"מ בכבישי הצפון אתמול, יש לי בעיקר מילים טובות על המשטרה.

במהלך הנסיעה הייתה נוכחות מוגברת מאוד של ניידות, אולם לא ראיתי ולו ממל"ז אחד, כולל בכבישים שחביבים מאוד על שוטרי ארץ הקודש. הניידות היו ברובן בתנועה לשם הצגת נוכחות בצירים ראשיים, אולם גם בכבישים אדומים משניים יחסית נראתה נוכחות.

לשם שינוי הניידות שאני ראיתי לא נסעו במהירויות השיוט הרגילות (130 וצפונה), אלא במהירויות חוקיות יותר, תוך מתן אפשרות עקיפה בטוחה. עושה רושם שניתנה להם הוראה לא לתת דוחות אלא לשמור על קצב תנועה סביר ובטוח. נהגים שנסעו בדרכים מהירות סביב 120 קמ"ש לא נעצרו. נהגים שזיגזגו, גנבו רמזורים, לא עצרו בעצור - נעצרו, לפחות לפי מה שאני ראיתי.

בסופו של סופ"ש, לא נרשמו הרוגים בצפון למרות שטף המטיילים וזה כבר חידוש לעומת התקופה האחרונה.

אולי דם חדש זורם בפיקוד מתנ"א מאז כניסת איילון לתפקיד, ואולי זו היתה הוראה חד פעמית. ימים יגידו, אבל יש מקום לאופטימיות.

 

 

יניב

יניב ITS BEEN A WHILE מה עניינים?

יש לך איזה ידע פנימי מה יהיה בשישי הקרוב? אני מתכנן לי את 899 . לא הייתי בצפון מאז....

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם
יניב ITS BEEN A WHILE מה עניינים?

יש לך איזה ידע פנימי מה יהיה בשישי הקרוב? אני מתכנן לי את 899 . לא הייתי בצפון מאז....

את זה רק הקדוש ברוך היא יודעת...

רק תיזהר לי מטנדרים אתה :roll:

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
זה לא משחק שבטוח לשחק אותו בכביש, בייחוד כשהאוטו השני דבוק לך לתחת.

יותר בטוח לתת לחיצה מאוד רכה על הבלם, כזו שרק תדליק את האור ולא תאט את המכונית.

אם מישהו מתעקש אני פשוט מאט, מפעיל אור בלם עם רגל שמאל (לחיצה מאוד עדינה) ומאיץ עם הימין. החוויה של מכונית עם אור בלם דולק מאיצה ממך והלאה בד"כ משכנעת את רב הנהגים לשמור מרחק מהתופעה.

 

וכמובן שהכי טוב זה לתת לנודניק לעקוף, אם אפשר.

בשיטה הזו חייבים להיזהר מכיוון שרגל שמאל לא תמיד עדינה כ"כ על הברקס. היא רגילה ללחיצה חזקה על הקלאצ' ולכן גם כשמנסים ללחוץ בעדינות לפעמים הלחיצה "בורחת" ולכן אם כבר מנסים להדליק אור ברקס אז עדיף ברגל ימין, השליטה היא הרבה יותר טובה. הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות ולהרוס את כל היום הוא אם בטעות תלחץ על הברקס חזק מידי והקרציה יכנס בך מאחור. ברור שהוא אשם אבל האם זה שווה את הכאב ראש?

פורסם
בשיטה הזו חייבים להיזהר מכיוון שרגל שמאל לא תמיד עדינה כ"כ על הברקס.

אז מי שלא יודע שלא יעשה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שמעתי הרבה שמועות על הונדה אקורד חסויה של המשטרה שיש לה מערכת לייזר בפגוש האחורי/הקדמי והיא תופסת נהגים בלי שהם ידעו!

זה נכון?


×
×
  • תוכן חדש...