Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

לפני 9 דקות, Renaultrap כתב:

החלפת שמן פעמיים בשנה זו לא בעיה,

זה לא בעיה אבל איך בן אדם שלא מסתובב בפורומים ידע שזה נדרש? הרי המידע הזה לא נמסר לך בסוכנות ולא מופיע בשום ספר או מפרט טיפולים. אז אחוז קטן כלשהו מהלקחותו שכן מסתובבים בפורומים, ודעו. הרוב המכריע לא ידע.

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מסכים לגמרי עם מה שאתה כותב. לא מובן לי איך יבואנים לא מחוייבים לקחת אחריות על כשלים מוכחים, כשעצם שינוי שגרת הטיפולים המומלצת על ידם מוכיחה שאנשים קנו רכבים חדשים, פגעו בהם כשהם דבקים בהוראות היצרן וחלקם נפגעים לאחר תום האחריות.

 

השאלה שלי היא ממקום אחר. אני מקבל בחזרה C3 עם מנוע חדש/משופץ. האם יש דרך למנוע את הכשל הבא או שהאפשרות היחידה שלי היא לדאוג שהוא יקרה בבעלות אחרת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדרך למנוע כשלים,  זה שגרת טיפולים מחמירה- טיפול כול 7-8 אלף, והחלפת טיימינג תכופה יותר. 

 

בפועל? אם אתה שואל אותי מנסיון? תעביר לבעלות אחרת. 

 

הפלוסים(והם בהחלט קיימים וטובים) לא שווים את המינוסים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה החליפו לו לפני חודש, רצועה?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיתרון טוב הציעו לו, יש תקלה, בוא נעשה טיפול🤦‍♂️.

  • מצחיק 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, yulianx כתב:

אמר שאם להחליף שמן כול 7.5 אלף, ולבדוק את הרצועה, מנוע כזה גם יגיע ל 400 אלף,

זה מה שרשמתי לפני חצי שנה, 

המנוע הזה הוא מנוע רגיש עם טכנולוגיה מדוייקת,וכאשר הוא עובד בצורה אופטימלית,אזי הוא חזק וחסכוני.

 

המינוס,או הכשל הטכנולוגי הוא תחזוקה מחמירה ביותר,

אבל כאשר הוא כשל,אז כבר אי אפשר להחזיר אותו למצב הקודם.

 

בכל מקרה psa מוציאים מנוע חדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, Buki כתב:

בדיוק.

 

בן אדם אחר לא ידע שצריך להחליף שמן כל 7000 ק"מ ולבדוק את הרצועה כל כמה חודשים, הוא יגלה את זה רק אחר שיתחילו הבעיות ואז כבר לא יעזור לו להחליף שמן בתדירות גבוהה ולבדוק את הרצועה.

אבל למה שמישהו גם ככה יעשה את זה? בן אדם קונה רכב רכב ורוצה ראש שקט ולא להיכנס פעמיים בשנה למוסך.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי בהתחלה לא ידעו שהרצועה יכולה לגרום לבעיות, חשבו שהחלפת הרצועה פותרת בעיה וזהו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמנסים לתרגם את ההמלצה הזו לחיים פה בישראל היא לא מחזיקה מים. לא רק שלא כולם קוראים פורומי רכב לעצות מועילות, אלא שלא כולם גרים במרכז ויכולים לקפוץ לגבע או אורן פעמיים בשנה כדי לבדוק אם נשאר להם משהו מהמנוע. אין מצב שמוסך מורשה יבואן יגיד למישהו שהרצועה שלו מתחילה להתפורר שנתיים -שלוש אחרי שהוחלפה, היות וההמלצה שלהם היא להחליף כל 5 או 6 שנים. הם לא יכולים להמליץ על תחזוקה מחמירה כי אז לא ימכרו רכבים. כמה באמת יבדקו את מצב הרצועה בעצמם? איך בכלל יעשו את זה? זה משאיר את המנוע מעולה למי שמקפיד על תחזוקה מחמירה ורואה סרטוני יוטיוב ברוסית על מנועים

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, miatanc כתב:

אבל למה שמישהו גם ככה יעשה את זה? בן אדם קונה רכב רכב ורוצה ראש שקט ולא להיכנס פעמיים בשנה למוסך.

כמו שכתבתי, בן אדם "נורמלי" שזה רוב הלקוחות, לא אמור לעשות את זה. הוא גם לא עושה את זה כי לא יודע שצריך.

 

המיעוט שכן יודע שצריך זה או שהוא כבר קנה לפי שידע ועושה את זה בשביל לשמור על האוטו או שהוא יודע את זה לפני הקניה ומוכן לקבל את ההתעסקות הנוספת הזו כתשלום על היתרונות האחרים של האוטו. או שלא מוכן לקבל את ההתעסקות הנוספת ולא יקנה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Renaultrap כתב:

הם לא יכולים להמליץ על תחזוקה מחמירה כי אז לא ימכרו רכבים. כמה באמת יבדקו את מצב הרצועה בעצמם? איך בכלל יעשו את זה? זה משאיר את המנוע מעולה למי שמקפיד על תחזוקה מחמירה ורואה סרטוני יוטיוב ברוסית על מנועים


"רשלנות" או יד מכוונת פושעת של היבואן לובינסקי, ישראל לפי פיג'ו מוגדת כמדינה עם תנאים קשים ולפי פיג'ו שגרת החלפת השמן בישראל היא פעם ב10 אלפים קילומטרים.
אני מניח שזאת גם הסיבה שבחו"ל הבעיה פחות נפוצה... מחליפים שם שמן לפי הוראות היצרן.

אבל לובינסקי העבירו ללקוחות בארץ הנחיה שונה מסיבות לא ידועות של החלפת שמן פעם ב15 אלף קילומטר... ועכשיו אנחנו רואים את התוצאות בשטח עם מנועים גמורים על ימין ועל שמאל.
אני רק מקווה שהם הולכים לאכול את כל הזבביר עם התביעה הייצוגית.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, Gavrik כתב:

ישראל לפי פיג'ו מוגדת כמדינה עם תנאים קשים ולפי פיג'ו שגרת החלפת השמן בישראל היא פעם ב10 אלפים קילומטרים.

 

לפני 10 דקות, Gavrik כתב:

אבל לובינסקי העבירו ללקוחות בארץ הנחיה שונה מסיבות לא ידועות של החלפת שמן פעם ב15 אלף קילומטר...

 

 

ממה שאני ראיתי במפרט טיפולים שעלה פה, זה לא ככה.

 

15.000 ק"מ זו המלצה למדינות עם אקלים חם ומאובק כמו ישראל, קיצור מ 20.000 או 25.000 למדינות אירופה.

 

 

מי שהרכב שלו בנוסף נוסע בתנאים קשים כמו תנועה פקוקה, גרירה וכו' ממליצים כל 10.000.

 

שתי ההמלצות 10 ו 15 מופיעות בדף אבל אין  ליבואן יכולת לבדוק אם האוטו שלך נוסע באמת בתנאים קשים ולכן בשביל האחריות מספיק לטפל כל 15.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...