Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידנית בהחלט כן.

עם גיר DSG האמינות משמעותית פחות טובה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא חושב שיש רכב SUV אוטומטי פלנטרי חסכוני,

מה שעונה לדרישות שלך, SUV , אוטומטי, אמין, וחסכוני

לא מצליח לחשוב על משהו חוץ מהפיג'ו 2008 1.2 רובוטי, אך מדובר בגיר נוראי מבחינת פעולתו, אך די אמין, לא יודע עד כמה תסתדר איתו.

אולי מישהו אחר יציע לך אלטרנטיבה עדיפה.

 

אולי גם הקפצ'ור, אך זכור לי שהגיר הכפול מצמד שלו לא הכי אמין, אולי אני טועה, נמתין לשמוע מאחרים.

פורסם

אז מה עושים ?

עד כמה נורא מבחינת אמינות הגיר של הייטי ? הם

האם הסיכוי גבוה שאפול בפח אם אקנה את הייטי ? האם יש גיפון אחר מומלץ ופחות חסכוני בדלק ? (ולא צרפתי, נחוותי מהם לא פעם ולא פעמיים)...

פורסם

הגיר של הייטי הוא עניין של מזל, לנו לא היתה אף פעם תקלה עם הDSG, אך להרבה אחרים כן, והוא לא זול לאחזקה.

 

מבין אותך לגבי צרפתיות.

 

לגבי הקשקאי בשנתון 2009-2010 הוא אמין וטוב, אך לא חסכוני בכלל, מדובר במנוע 2.0 ליטר המשודך לגיר אוטומט פלנטרי שמזיז כ1400 ק"ג לא פשוטים, וצמיגים גדולים ורחבים, אז אל תצפה לחסכון בדלק אלא לצריכת דלק יותר גבוהה מהממוצע.

פורסם

בתקציבך נכנסת סקודה יטי מהשנים 2010-2013 אלו נחשבות לשנים מאוד בעייתיות גם מבחינת גיר וגם מבחינת מנוע.

למנוע יש בעיה של כשל בשרשרת התזמון דבר שאם קורה מצריך החלפת מנוע (בגלל זה אחרי 2013 החליפו לרצועה) לפני הכשל יש סימן של רעשי מתכת בעת התנעה קרה אך הרבה מאוד מפספסים את זה פשוט כי קשה לאבחן ושים לב לזה.

לגיר DSG בשנים הללו יש בעיה לא רק עם מצמדים אלא גם עם מכטרוניקס שזה גם תיקון יקר.

שלושת הבעיות הללו לא צפויות ויכולות להשאיר אותך עם חור בכיס לכן הייתי נמנע מהדגם הנ"ל.

 

רנו קפצור לדעתי היא האופציה הטובה ביותר אמנם יש בעיה עם המוח גיר אך ההחלפה לא יקרה במיוחד (סדר גודל של 2500 שקל) ועל פי הרושם זה קורה לא בצרוה נפוצה מידי.

מנגד תקבל רכב חדיש יחסית וחסכוני.

 

קשקאי מיושנת מידי וזללנית מה שתשלם על דלק בקשקאי יכול להיות ותוציא על על תיקון במוח גיר וברנו ויכול להיות גם שלא סה"כ הרנו נראית לי חבילה כוללת טובה יותר.

פורסם
בתקציבך נכנסת סקודה יטי מהשנים 2010-2013 אלו נחשבות לשנים מאוד בעייתיות גם מבחינת גיר וגם מבחינת מנוע.

למנוע יש בעיה של כשל בשרשרת התזמון דבר שאם קורה מצריך החלפת מנוע (בגלל זה אחרי 2013 החליפו לרצועה -- לא נכון, המקור לבעיה הייתה שרשרת עם תכנון כושל אשר איבדה את חוזקה המכאני והתארכה כתוצאה מכך. עדכון השרשרת ע"י היצרן פתר את הבעיה. המעבר לרצועה במנוע דור 2 נבע מחיסכון במשקל ומחיר.) לפני הכשל יש סימן של רעשי מתכת בעת התנעה קרה אך הרבה מאוד מפספסים את זה פשוט כי קשה לאבחן ושים לב לזה.

לגיר DSG בשנים הללו יש בעיה לא רק עם מצמדים אלא גם עם מכטרוניקס שזה גם תיקון יקר.

 

בקשר לשרשרת- ייטי שטופלה לפי הספר במוסך מומחה, סבירות גבוהה שהשרשרת שלה הוחלפה. מנועים שיוצרו החל מ-2012 (בדגש על יוצרו להבדיל מ"עלו על הכביש") כוללים שרשרת מעודכנת כך שהם פתורים מהבעיה. במקרה של חשד, עלות החלפת השרשרת כ-2500 ש"ח (בדומה לעלות של החלפת רצועת תיזמון).

 

לגבי גיר ה-DSG, היצרן הוציא ריקול להחלפת מכאטרוניקס בתיבות מהדור הראשון (שיוצרו עד 2013). גם את זה ניתן לברר במידה ומדובר באקזמפלר שטופל במוסכי רשת היבואן. במידה והרכב עבר החלפת מכאטרוניקס במסגרת הקמפיין הנ"ל, לא הייתי נרתע מרכישה. כמו כל גיר רובוטי כפול מצמד, המצמדים מתבלים עם הזמן. נהיגה בתוואי עירוני, מרובה פקקים צפוי לגרום לבלאי מוגבר של המצמדים. עלות החלפת מצמדים היא כ-3000 ש"ח.

 

כמכונית, הייטי הרבה יותר מוצלחת מהקשקאי או הקאפטור.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
בקשר לשרשרת- ייטי שטופלה לפי הספר במוסך מומחה, סבירות גבוהה שהשרשרת שלה הוחלפה. מנועים שיוצרו החל מ-2012 (בדגש על יוצרו להבדיל מ"עלו על הכביש") כוללים שרשרת מעודכנת כך שהם פתורים מהבעיה. במקרה של חשד, עלות החלפת השרשרת כ-2500 ש"ח (בדומה לעלות של החלפת רצועת תיזמון).

 

לגבי גיר ה-DSG, היצרן הוציא ריקול להחלפת מכאטרוניקס בתיבות מהדור הראשון (שיוצרו עד 2013). גם את זה ניתן לברר במידה ומדובר באקזמפלר שטופל במוסכי רשת היבואן. במידה והרכב עבר החלפת מכאטרוניקס במסגרת הקמפיין הנ"ל, לא הייתי נרתע מרכישה. כמו כל גיר רובוטי כפול מצמד, המצמדים מתבלים עם הזמן. נהיגה בתוואי עירוני, מרובה פקקים צפוי לגרום לבלאי מוגבר של המצמדים. עלות החלפת מצמדים היא כ-3000 ש"ח.

 

כמכונית, הייטי הרבה יותר מוצלחת מהקשקאי או הקאפטור.

 

לא יודע לגבי עדכון שפתר את הבעיה מה שכן ההצהרה שלי שהיצרן עבר לרצועה בגלל בעיית האמינות הייתה רועשת מידי מכיוון שאף אחד מאיתנו לא יודע למה באמת היצרן עבר לרצועה ומה שהוא מספר לנו זה רק מה שאנחנו רוצים לשמוע (בפועל יש שיקולים רבים ולא ניתן לדעת באמת מאיזו סיבה הם החליפו לרצועה)

לזכרוני הכשל ברצועה נבע גם ממותחן רצועה ולא רק מהרצועה עצמה, גם על זה הוציאו ריקול ולא שמענו בעיות על כך מאז?

 

לגבי המכאטרוניקס כאן אני חולק עליך. מספיק לחפש בפורום את המילה מכאטרוניקס וצצים לך שרשורים על מכאטרוניקס תקול גם בשנים אחרי 2013 ואפילו ב2018 מכאן ניתן להסיק שהריקול לא פתר את הבעיה (יכול להיות שהוא מיתן אותה אבל על כך אין לי ולך את הסטטיסטיקה להעיד)

פורסם
לא יודע לגבי עדכון שפתר את הבעיה מה שכן ההצהרה שלי שהיצרן עבר לרצועה בגלל בעיית האמינות הייתה רועשת מידי מכיוון שאף אחד מאיתנו לא יודע למה באמת היצרן עבר לרצועה ומה שהוא מספר לנו זה רק מה שאנחנו רוצים לשמוע (בפועל יש שיקולים רבים ולא ניתן לדעת באמת מאיזו סיבה הם החליפו לרצועה)

לזכרוני הכשל ברצועה נבע גם ממותחן רצועה ולא רק מהרצועה עצמה, גם על זה הוציאו ריקול ולא שמענו בעיות על כך מאז?

 

ההצהרה שלך במקרה זה לא שווה את הדיו הדיגיטאלי - אני לא מבין מדוע את מתעקש להמשיך במידע לא מבוסס ושגוי - המטרה של הפורום היא לספק מידע מבוסס. אתה לא עוזר לאף אחד ע"י שימוש במידע שגוי. אני פרסמתי בעבר מספר מקורות לנושא הזה.

 

גם בקשר למכאטרוניקס אתה ממשיך לבסס את המידע שלך על רב-סרן שמועתי. כמות התלונות על מכאטרוניקס בפורום ירדה בצורה תלולה מאד לאחר הריקול.

 

את המותחן החליפו כחלק מהחלפת כל הסט של השרשרת, אך במנוע 1.2 הבעייה הייתה בשרשרת ולא במותחן.

 

יש מספיק מידע ברשת מאתרים מומחים בחו"ל, לכן

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
בקשר לשרשרת- ייטי שטופלה לפי הספר במוסך מומחה, סבירות גבוהה שהשרשרת שלה הוחלפה. מנועים שיוצרו החל מ-2012 (בדגש על יוצרו להבדיל מ"עלו על הכביש") כוללים שרשרת מעודכנת כך שהם פתורים מהבעיה. במקרה של חשד, עלות החלפת השרשרת כ-2500 ש"ח (בדומה לעלות של החלפת רצועת תיזמון).

 

לגבי גיר ה-DSG, היצרן הוציא ריקול להחלפת מכאטרוניקס בתיבות מהדור הראשון (שיוצרו עד 2013). גם את זה ניתן לברר במידה ומדובר באקזמפלר שטופל במוסכי רשת היבואן. במידה והרכב עבר החלפת מכאטרוניקס במסגרת הקמפיין הנ"ל, לא הייתי נרתע מרכישה. כמו כל גיר רובוטי כפול מצמד, המצמדים מתבלים עם הזמן. נהיגה בתוואי עירוני, מרובה פקקים צפוי לגרום לבלאי מוגבר של המצמדים. עלות החלפת מצמדים היא כ-3000 ש"ח.

 

כמכונית, הייטי הרבה יותר מוצלחת מהקשקאי או הקאפטור.

 

ואם אני קונה ייטי שנת 2013 היא פתורה מכל הריקולים הללו והמח גיר ?

פורסם

לגבי השרשרת, כן.

לגבי מכאטרוניקס, תוודא שהיא עברה החלפה במסגרת הקמפיין של היצרן.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...