Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אשמח מאד להכוונה...

נסעתי ברכב שלי, ניסיתי להחנות ובחניה שרטתי רכב אחר. הסתבר שמדובר

ברכב ליסינג. ביטוח הצד ג' שלי מאפשר מצב בו אם בעלי הרכב הנפגע שולחים

את הרכב שלהם לתיקון במוסך-הסדר של חברת הביטוח שלי, אז ההשתתפות

העצמית שלי הרבה יותר נמוכה. הביטוח שלי פנה לבעלים של הרכב הנפגע-

אך הוא סירב, בתואנה שחברת הליסינג שלו מוכנה לתיקונים רק במוסך שלה.

האם זה תואנה לגיטימית/האם עשויה להיות נכונה? האם חוקית?

איפה זה מעמיד אותי? האם יש באפשרותי להתעקש על כך?

תודה רבה מראש.

כפיר

פורסם

זכותו של. הנפגע לתקן איפה שירצה. בולי הדברים אומר שחבר הליסינג תוציא דוח שמאי על נזק גדול בהרבה ממה שבפועל קרה.

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

פורסם
זכותו של. הנפגע לתקן איפה שירצה. בולי הדברים אומר שחבר הליסינג תוציא דוח שמאי על נזק גדול בהרבה ממה שבפועל קרה.

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

 

לאיזו מטרה? על מנת לגבות בכל מקרה את ההשתתפות העצמית המקסימלית?

פורסם

על מנת לתקן בזול במוסך שלהם ולהכניס את היתרה לכיס.

כמו שהביטוח שלך רוצה לתקן בזול במוסך שלו ולשמור את יתרת עלות התיקון אצלו.

 

אתה לא יכול לעשות עם זה כלום.

למען האמת גם אני כבעל רכב פרטי לא הייתי מסכים להכניס את הרכב שלי למוסך הסדר של הביטוח שלך שכל האינטרס שלו זה לתקן לי את הרכב הכי בזול שאפשר.

פורסם

בניגוד למוסך הסדר שמעוניין להקטין נזק לחברת הביטוח. חברות הליסינג מגדילות נזקים עם דוח שמאי שבפועל לא תמיד מתקנים, או עושים תיקון זול ובעת המכירה של הרחב צובעים את כולו והכל " נעלם" כלא היה

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

פורסם
לאיזו מטרה? על מנת לגבות בכל מקרה את ההשתתפות העצמית המקסימלית?

 

אין מטרה, זה עניין של זכויות. אתה גרמת נזק לרכוש של אדם אחר ותקבע עבורו אצל מי יתקן?

 

העובדה שגופים כאלה ואחרים נוהגים בחוסר תום לב כדי להרוויח יותר זה עניין אחר. תאורטית אמור להיות הליך תקין של קיבעת ערך ע״י שמאי שחף מאינטרסים. בפועל אנחנו יודעים שזה לא תמיד קורה, אבל זה לא מבטל את זכותו של אדם לטפל ברכוש שלו לפי בחירתו.

פורסם

אתה רשאי לשכור שמאי שייתן הערכה נגדית לשמאי של בעל הרכב, על ההפרש אפשר להתדיין אישית או בבית המשפט. רק תביא בחשבון שיהיה עליך לשלם שכ"ט השמאי, עוד כמה מאות ש"ח, ולא מובטח שתצליח לחסוך משהו.

 

דרך אגב: מה גובה הנזק שתובע הנפגע?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

במידה והוא מפעיל ביטוח,אין סיבה להזמין שמאי נגדי, עדיף לתת לחברת הביטוח לשבור את הראש. יש לקחת בחשבון שלחברות הליסינג יש אורך נשימה. מנסיון, אם אתה נעמד על הרגלים האחוריות פשוט ייקחו אותך לבית משפט. מסקנה. לא כדאי לפגוע ברכב ליסינג ויותר מזה לא כדאי להפגע עי אחד כזה

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

פורסם

כמובן שהקורולה 98 צודקת. אני מדבר על מצב שבו הבחור בוחר להתמקח.

 

חוץ מזה, הניסיון שלי (יותר נכון של אשתי) כנהג רכב ליסינג שנפגע מתאים למה שכתבת. איזה עורכת דין חכמולוגית פגעה בה, סירבה לשלם פיצוי בגובה ההשתתפות העצמית בטענה של אשם תורם של אשתי. חברת הביטוח לא נשארה חייבת, תבעה אותה על מלוא הנזק, ולמרות שנקבע לאשתי אשם תורם של 20-30% הפוגעת שילמה בערך פי 5 מגובה הדרישה המקורית של חברת הליסינג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שאלה טובה, שאין לי תשובה עליה. עד כמה שאני יודע חברת הביטוח שלה לא היתה מעורבת בהליך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...