Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע למה כל כך חשוב לכם לטעון שאין לי מושג...

 

אני ניהלתי ציי מסחריות שנים רבות, ודבריכם נכונים לגבי חברות קטנות וקטנוניות. בחברות טובות מתחזקים את הרכבים היטב ומוכרים אחרי 5 שנים.

 

כן, צריך לדעת לקנות, אבל בהחלט יש מסחריות מצויינות שיכולות לשרת את בעליהן שנים טובות בלי הוצאות חריגות. הטיפולים השוטפים יקרים יותר מאלו של מכוניות פרטיות, נכון, אבל הרכבים, על כל מערכותיהם בנויים לשרוד (למעט דגמים לא מוצלחים, שזה סיפור אחר).

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם (נערך)

יש לי אוטובוס שנת 98 שנוסע בקושי 3000 ק"מ בשנה. אצל היד האחרונה הוא שימש להסעת ילדים ולכן היה מתוחזק טוב יחסית.

הוא נמכר כי עמד להפוך לישן מדי ליעודו.

 

האוטובוס אצלי כבר שש שנים ומלבד טיפול שנתי שוטף, ההוצאה השנתית הממוצעת נעה סביב 2000₪ בשנה (ופה מדובר באוטובוס תיירות גדול ומורכב).

הוא עבר מעל 800k ק"מ ונראה שיש לו עדיין מה לתת.

אם הוא לא היה מתוחזק כראוי אצל הבעלים הקודם, לא הייתי נכנס להרפתקאה הזו.

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי YNV

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

YNV אתה מדבר על נסועה נמוכה ביותר ולכן זה פשוט רלוונטי לפות"ש

מניסיוני ספרינטר/דוקאטו/איווקו עם ק"מ גבוה שנקנה באיזור ה50K, מכפילים את ההוצעה על טיפולים ותיקונים וזה נהפך ללא כלכלי.

אני מדבר על מי שנוסע הרבה בחודש והרכב משמש לצורך עבודה.

לא מדבר על משאיות אלא על מסחריות שאיתם יש לי ניסיון.

פורסם
YNV אתה מדבר על נסועה נמוכה ביותר ולכן זה פשוט רלוונטי לפות"ש

 

מאוד רלוונטי כי פותח השירשור רוצה לבנות Camper, לא לעבוד עם הרכב.

 

 

פורסם

רלוונטי כי קאמפר

לא רלוונטי כי אוטובוס

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
שום רכב שנקנה במצב סביר ונוסע 3000 בשנה לא ידרוש הוצאות גדולות מאוד.

 

מעניין...

אז יש לי סיכוי עם הרעיון

פורסם
רלוונטי כי קאמפר

לא רלוונטי כי אוטובוס

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

 

אוטובוס זה גם רעיון מעניין, אבל ידרוש הוצאת רישיון נהיגה מתאים.

 

אני "מאושר" לנהיגה עד 4 טון ועל כן זו נראתה לי נקודה מתאימה להתחיל בה

פורסם
מעניין...

אז יש לי סיכוי עם הרעיון

תחשוב ככה, מי שקונה רכב כזה לעבודה ונוסע 60 אלף ק"מ בשנה, האם הוא כל שבועיים נכנס לטיפול של עשרות אלפי שקלים?

 

כנראה שלא.

 

 

הוצאות (חוץ מהוצאות קבועות של ביטוח ורישוי) הן פונקציה של נסועה. נסועה נמוכה - הוצאות נמוכות.

 

 

פורסם

בדוק אפשרות ליבא כאספנות את הרכב הזה מספרד, מגיע כבר מדוגם. טוען שנסע 100,000KM לא נשמע לי כל כך הגיוני.

כמובן מדובר בC25 (אח של J5 ודוקאטו בזמנו) ולא בCX.

 

רכב אספנות - גם הוצאות הרישוי והביטוח נמוכות משמעותית.

 

https://www.autoscout24.com/offers/citroen-cx-familiar-25-rd-turbo-2-diesel-green-17cf0c72-e0e2-c05c-e053-e350040ae7b3?cldtidx=2

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
דב יש לך ניסיון עם מסחריות?

לי יש, עלויות התיקונים מרקיעות שחקים ולמי שאין כסף ולכן קונה רכב ב50K אין לו מאיפה לשלם 20K שיפוץ גיר או 40K לשיפוץ מנוע ולמעשה נגזר על הרכב גזר דין מוות.

רכב חדש עולה יותר אך אם הפרנסה מגיע מהרכב ובשקלול הטבות מס זה יוצא יותר משתלם לאורך זמן ובלי בלתמי"ם לרוב.

מניסיון משני צדדים.

 

בשביל לקבל רכב מסחרי ב50K תקבל רכב עם מאות אלפי ק"מ, בין 300 ל400 אלף ק"מ לרוב.

 

נ.ב. בקניה ישירה מהיבואן (שייתן לך הנחה לאחר מיקוח מחיר של יד 01) ניתן לקבל לפעמים גם מספר טיפולים שחוסכים כסף רב

 

לא מדוייק

אתה יכול למצוא היום דוקאטו שנת 2013-2014 עם 150,000-170,000

בעלות של 70,000-85,000

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ

שמעתי בלא מעט מקומות שהמסחריים האלה: ספרינטר, דוקאטו, מאסטר

בנויים לעבוד יפה עד 350-500 אלף ק"מ

 

מה רע לקנות רכב כזה עם 100-200 אלף ק"מ בהנחה ואני הולך לעשות עליו גג 30 אלף ק"מ בשנה ולמכור אותו כשיגיע ל 300 אלף ?

אם לקחתי אותו לבדיקה וראיתי שלא היו בעיות בגיר\מנוע, הרכב לא עבר תאונה

למה לא לקחת ?

פורסם
מקפיץ

שמעתי בלא מעט מקומות שהמסחריים האלה: ספרינטר, דוקאטו, מאסטר

בנויים לעבוד יפה עד 350-500 אלף ק"מ

 

מה רע לקנות רכב כזה עם 100-200 אלף ק"מ בהנחה ואני הולך לעשות עליו גג 30 אלף ק"מ בשנה ולמכור אותו כשיגיע ל 300 אלף ?

אם לקחתי אותו לבדיקה וראיתי שלא היו בעיות בגיר\מנוע, הרכב לא עבר תאונה

למה לא לקחת ?

 

... אני לא מבין למה אתה מסתובב סביב עצמך עם זה - הרכבים האלה עושים מאות אלפי קילומטרים בלי בעיות - אם טופלו כראוי.

 

ממליץ לך לחפש רכב כזה ישירות מחברה שמוכרת אחרי ששירות אותה, רוב החברות מתחזקות את הרכב היטב כדי שלא יעמוד בדרך. תתעקש לראות היסטוריית טיפולים, לך עם ההיסטוריה למוסך של רכבים כאלה בקרבתך ותתייעץ (אולי הם יוכלו להמליץ לך על רכב של לקוח שלהם).

 

זכור - מצב הרכב וההיסטוריה שלו יותר חשובים מהקילומטראז'.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
... אני לא מבין למה אתה מסתובב סביב עצמך עם זה - הרכבים האלה עושים מאות אלפי קילומטרים בלי בעיות - אם טופלו כראוי.

 

ממליץ לך לחפש רכב כזה ישירות מחברה שמוכרת אחרי ששירות אותה, רוב החברות מתחזקות את הרכב היטב כדי שלא יעמוד בדרך. תתעקש לראות היסטוריית טיפולים, לך עם ההיסטוריה למוסך של רכבים כאלה בקרבתך ותתייעץ (אולי הם יוכלו להמליץ לך על רכב של לקוח שלהם).

 

זכור - מצב הרכב וההיסטוריה שלו יותר חשובים מהקילומטראז'.

 

 

יש הרבה כאלה בקרסו טרייד

העניין הוא שרק לרנו מאסטר יש להם היסטוריית טיפולים. לדוקאטו אין להם.

הם טוענים שלא מעניין אותם מה ההיסטוריה אם הרכב עובר בדיקה קפדנית ברגע שנכנס אליהם.

פורסם

דוקאטו חפש בטרייד אין של פיאט, לא קראסו. ורנו עם היסטוריה... מה רע? הם טובים.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

×
×
  • תוכן חדש...