Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסליל שמחבר את המצמד במדחס המזגן הפסיק לעבוד.

יש גז במערכת ומגיע מתח לקונקטור כשמפעילים את המזגן אך המצמד לא נמשך.

 

אני שוקל לפרק את הפולי כשהמדחס מורכב על הרכב, להחליף את הסליל ובאותה הזדמנות גם את המייסב.

כדי לא להשבית את הרכב, אשמח אם למישהו יש את הפרטים של שני החלקים הללו שמתאימים למדחס Sanden 9651910980 כדי לרכוש לפני שאני מפרק.

 

תודה רבה

abcde

פורסם

תרשום 8 ספרות אחרונות של מספר השלדה.

כך אפשר לתת לך מק"ט.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

מספר השלדה שלך שגוי.

אמור להיות 6YXXXXXX

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

חפש בעלי אקספרס 6453QJ.

שם יש 2 מכירות של פולי קלאץ למזגן. אין מק"ט בנפרד מקורי

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
חפש בעלי אקספרס 6453QJ.

שם יש 2 מכירות של פולי קלאץ למזגן. אין מק"ט בנפרד מקורי

 

אלעד

 

תודה רבה.

התלהבתי עד שראיתי מעל 100$ משלוח :)

 

נחפש בפרוקיה ונראה כמה מבקשים על החלק הזה או מדחס שנראה לפחות חיצונית תקין.

abcde

פורסם

על-מנת להחליף את הסליל אתה תצטרך לפחות 2 כלים מיוחדים לפירוק הגלגלת וגם חולץ מיוחד. אם אין ברשותך את הכלים הנדרשים וותר על החלפה עצמית.

איזה כייף לי :)

פורסם
על-מנת להחליף את הסליל אתה תצטרך לפחות 2 כלים מיוחדים לפירוק הגלגלת וגם חולץ מיוחד. אם אין ברשותך את הכלים הנדרשים וותר על החלפה עצמית.

 

אם אני מבין נכון, זה סדר הפעולות:

1. פתיחת אום מצמד - אפשרי עם כלים בסיסיים, מפתח פתוח ופטיש

2. פתיחת טבעת נעילה, כלי די בסיסי

3. חילוץ פולי - חולץ מייסבים או חולץ הגה

4. פרוק סליל - שוב כלי בסיסי לפתיחת טבעת

 

סט פשוט למייסבים או פולי - https://www.ebay.com/itm/3pc-3Leg-Jaw-Reversible-Gear-Hub-Bearing-Puller-Pulley-Removal-Tool-Set-3-4-6/263177055842

 

חולץ הגה - https://www.amazon.com/Sunex-3900-Steering-Wheel-Puller/dp/B00AIZW26M

 

ישנו גם כלי יעודי שיעזור בפתיחה של אום המצמד אבל נראה שאפשר להסתדר בלעדיו.

abcde

פורסם
הסליל שמחבר את המצמד במדחס המזגן הפסיק לעבוד.

יש גז במערכת ומגיע מתח לקונקטור כשמפעילים את המזגן אך המצמד לא נמשך.

 

לפני שאתה מחליף סליל - בדוק האם הבעייה בו. למשל - בדוק זרם דרך הסליל. אולי הבעייה היא מרווח אויר? אולי הבעייה היא בממסר (מגיע מתח כשהסליל מנותק, אבל כשמחובר, המתח נופל)?

:turn-l:
פורסם
לפני שאתה מחליף סליל - בדוק האם הבעייה בו. למשל - בדוק זרם דרך הסליל. אולי הבעייה היא מרווח אויר? אולי הבעייה היא בממסר (מגיע מתח כשהסליל מנותק, אבל כשמחובר, המתח נופל)?

 

תודה על הטיפים!

 

מה שבדקתי היה חיבור של נורה קטנה 12 וולט במקום הסליל (ניתקתי את הקונקטור), כשמפעילים את המזגן הנורה נדלקת וכשמנתקים נכבית.

אבדוק כשהיא מחוברת במקביל לסליל כדי לוודא אם יש מפל מתח.

 

מבחינת מרווח אוויר, חשדתי בזה ובגלל שאין לי את הכלים למדוד אותו, הפעלתי את המזגן ועם ידית עץ לחצתי על הקלאצ' כדי להצמיד אותו. לא בדיקה מושלמת, ברור לי, אבל הוא לא נשאר מחובר. אנסה שוב כשהמנוע מכובה ואני נותן 12 וולט לסליל ישירות מהמצבר.

 

בנוסף אבדוק את התנגדות הסליל, קראתי בקובץ הזה http://www.sanden.com/objects/Sanden%20SD%20Service%20Manual.pdf שההתנגדות צריכה להיות בין 2.8 ל-4.4 אוהם. נוודא את זה גם כן.

 

שוב תודה. חשוב לי להוסיף שלמרות שחם ואני רוצה את המזגן פועל (גם של הרכב השני https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?660369-%D7%9E%D7%97%D7%A4%D7%A9-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%A2-%D7%A2%D7%9C-TXV-%D7%A9%D7%A1%D7%AA%D7%95%D7%9D-%D7%94%D7%AA%D7%A4%D7%A9%D7%98%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%96%D7%92%D7%9F-%D7%91%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-C5 ) מסקרן אותי להבין לעומק את הנושא.

abcde

פורסם

אבדוק כשהיא מחוברת במקביל לסליל כדי לוודא אם יש מפל מתח.

בדוק מתח עם מד מתח. עוצמת התאורה עלולה להיות לא מספיקה. במקרה של הכריזמה שלי, מנורת ביקורת דלקה אבל המתח היה כ-9 וולט והקלץ' לא שולב.

:turn-l:
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עבר חודש וחצי. ספר לי איך זה נגמר? אני סובל מאותה בעיה ביונדאי IX35 , עם הרבה קיצורי דרך.

המזגן עובד עד שהסליל מתחמם ואז הוא מנתק את הקלאצ', הוא מפסיק לקרר עד שהסליל עצמו מתקרר ואז לבד הוא נכנס לעבודה ושוב חוזר חלילה בתדירויות משתנות.

רוצים ממני עבור מדחס משופץ 1450 שקל ועבור החלפת סליל 800 שקל. אני משוכנע שאני יכול לעשות לבד (אין בעיית מילוי גז בסיום.).

אשמח לשמוע איך נגמר אצלך התיקון.

פורסם (נערך)

איך קבעת שהסיבה לניתוק המצמד היא בגלל התחממות, לדעתי המצמד הזה לא מתחמם, או שהוא מחובר או מנותק. אולי הסיבה לניתוק / חיבור המצמד נובעת מחיבורים רופפים, או ניתוק יזום ממערכת הפיקוד, בגלל חריגה ברמת לחצים, עודף / חוסר גז וכ'ו. יש לדעתי מספיק בדיקות לביצוע לפני קבלת החלטה להחליף מדחס

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם
לדעתי המצמד הזה לא מתחמם, או שהוא מחובר או מנותק.

המצמד עצמו לא מתחמם. הסליל החשמלי שיוצר את השדה המגנטי המצמיד את המצמד עשוי להתחמם בהחלט.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...