Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אנחנו שוקלים לחזור לארץ בשנה הבאה ורוצים לייבא 2 רכבים

 

1. האם החוק מגביל במספר רכבים שניתן לייבא לארץ?

 

2. אנחנו שוקלים להביא רכב משפחתי (מאזדה 5 - גייפ) ואולי מרצדס גייפ-קרוס אובר A

 

מחיר כל רכב יד שנייה (שנתיים על הכביש) הם באזור ה 25-30 אלף דולר

 

א. איך ניתן לחשב עלות סופית

 

ב. מה עושים עם טיפולים בארץ

 

ג. כמה זמן לוקח התהליך

פורסם
שלום, אנחנו שוקלים לחזור לארץ בשנה הבאה ורוצים לייבא 2 רכבים

 

1. האם החוק מגביל במספר רכבים שניתן לייבא לארץ?

 

2. אנחנו שוקלים להביא רכב משפחתי (מאזדה 5 - גייפ) ואולי מרצדס גייפ-קרוס אובר A

 

 

 

מחיר כל רכב יד שנייה (שנתיים על הכביש) הם באזור ה 25-30 אלף דולר

 

א. איך ניתן לחשב עלות סופית

 

ב. מה עושים עם טיפולים בארץ

 

ג. כמה זמן לוקח התהליך

 

חפש פה בפורום, יש כמה שרשורים בנושא. כלל האצבע שמדרכם של כללי אצבע לא הכי מדויק, אומר 300% (רכב שה-KBB או אדמונדס שלו 25K יעלה 75K אחרי שיגור, מיסוי, תקינה ועמלות אם אתה משתמש בשירות כלשהו).

המחיר ששילמת הוא לא הבסיס אלא תעריפון שווי שוק. היברידי ופלאג אין המיסוי יורד לחצי, רכב מעל 300K המיסוי עולה 20% על כל שקל מעל 300K. אז אל תשתגע.

ניתן לייבא לבד, בכל מקרה כדאי להתייעץ עם אחת החברות שעושות יבוא אישי. תביא בחשבון שאם אתה תושב חוזר אתה יכול להביא רכב עד בן 4, לא 2 כמו כל אחד. סתכל כאן באתר. כאן כבר יש מספרים.

מה בעיית הטיפולים? כל עוד שאלה רכבים שקיימים בארץ כמו CX5 אין בעיה, פחות כדאי להביא רכב אקזוטי ולא מוכר. ניתן לייבא רק רכב שאושר ליבוא על-ידי משרד התחבורה.

הזמן זה השיגור בפועל + סיום התקינה, לא בשמיים.

החישוב שעשיתי בזמנו הראה שבדרך כלל זה לא משתלם, למעט לרכבים מיוחדים שאין בארץ או שמחירם מופקע במיוחד. אבל תעשה את החישוב שלך. כל מי שנחלץ מצבת היבואנים פה - יבורך. בהצלחה וקליטה נעימה

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

תודה רבה על הפרוט והזמן!

אז עדיף לייבא רכבי היבריד? שווי שוק בארה״ב או בארץ?

 

אני מחפש את האיזון העדין בין רכב שהוא שנתיים על הכביש ל 4 (כאשר 4 אומר שאין כבר אחריות ייצרן) או שעומד לפוג

לא מחפש להתשגע אני יודע שבארץ ניסן קאשקי נחשב לרכב יוקרה ופה לרכב סטנדרטי.

פורסם (נערך)

אם נעזוב כרגע את היד שנייה (רק לצורך הדוגמה)



2018 Nissan Rogue Hybrid SL Hybrid חדש על הכביש בארה״ב 33 אלף דולר

אם אני לוקח את קטגוריית המס הגבוהה 64% 54 אלף לפני שילוח 205 אלף (שער 3.8)



אם אני משווה לקשקאי (כי אין את הדגם הזה בארץ) 130 אלף עלה כביש (תוספות נגיד 150)

אז מה הפואנטהפה? דעתכם



מיצובישי ישראל - חוסמים גלישה מחו״ל - השם ירחם

מאזדה סי אקס 5 שנת 2016 19500 אלף כפול 116% מס - 160 אלף שקל חדשה בארץ 167 אלף שקל (תוספות נגיד 180)

אז מה אני מפספס פה? והמחירים שציינתי לא כולל הובלו בטחעוד כספים שיעלמו בדרך

עריכה אחרונה על ידי InandOut
פורסם

לא מחפש להתשגע אני יודע שבארץ ניסן קאשקי נחשב לרכב יוקרה ופה לרכב סטנדרטי.

לא חיית בארץ כבר הרבה זמן אני רואה... [emoji6]

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

עלויות שילוח+שחרור הרכב זה זמן וכסף.

תברר כמה זה יעלה לך ואם את המס אתה משלם ממחיר הרכב או ממחיר הרכב+משלוח.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

עושה הרושם שבארה״ב מרבית הדגמים לא קיימים בארץ אלא אם כן זה רכבים אמריקאים כמו פורד (הרבה דלק)

למצוא גרסה שתתאים עם כל האופרציה כנראה שלא משתלם אלא אם כן אתה מביא רכב מאוד יקר

גם הבעיה שאפשר למצוא דילים מעולים לדוגמה הרכב הקודם שלי היה פורד אדג שנת 2016 קניתי אותו מסוכנות ב 10 אלף דולר מתחת למחירון בגלל שזוג החזיר אותו לסוכנות לאחר (כן כן) שבועיים מיום הקנייה, בטוח שהמכס לא יסכים לקבל סכום כזה של כמעט 20% ממחיר הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...