Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי רבות בפורום זה ואחרים וצפיתי בהרבה סרטונים ביוטיוב כדי לענות על השאלה שמטרידה אותי : האם להחליף שמן תיבת הילוכים אוטומטית לטויוטה קורולה, שנת 2012 עם 130K ק"מ ?

 

היו תגובות רבות לפה ולשם ודי התלבטתי בין לעשות טיפול מונע חשוב לבין להקשיב להוראת היצרן במורשה וזה אומר לא להחליף ולחפף עד שהחלטתי בסוף ללכת על זה.

 

העבודה במוסך כללה את השלבים הבאים:

פירוק פקק ניקוז ואחרי הריקון החזרת הפקק.

פירוק קרטר שמן גיר וניקוי יסודי שלו.

פירוק פילטר שמן גיר.

הרכבת פילטר ואו-רינג חדש.

הרכבת קרטר עם סיליקון וגאסקט חדש.

לאחר המתנה של 20 דקות (לייבוש) מילוי שמן מסוג Valvoline max life ATF WS.

הרצה בנסיעה קצרה ושוב בדיקת מפלס.

 

מסקנות :

זה לא מוסך מורשה אבל חבר'ה מקצועיים ועמדתי צמוד ווידאתי שהכל נעשה על פי הספר שזה חשוב לי נפשית.

השמן שיצא מהגיר היה אפור ולא נקי. למה טויוטה לא החליפו לי בטיפול לפני חצי שנה ???

בקרטר היו מפוזרים להם חלקיקים קטנים.

הפילטר היה לא נקי, מיותר לציין.

לאחר ההחלפה באופן מורגש הנסיעה טיפה שקטה יותר.

 

המחיר : 750₪.

 

יצאתי מרוצה !

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

גם אני אשמח אם תשתף באיזה מוסך מדובר.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

הנחיות היצרן הם לבדוק שמן גיר כל 30 אלף ק"מ..... לבדוק ! ואם יש עכירות -להחליף.

בטיפול שעבר במורשה לא הוחלף. למה ? השמן שחור ! בגלל זה מומלץ לבצע את העבודה הזו בצורה יזומה.

 

המוסך אגב נמצא בנתיבות, מי מכם המעוניין אני אמסור את המספר של המכונאי בפרטי.

הפוסט לא נועד לפאר את המוסך שכן זו העבודה שלו, אלא להדגיש את החשיבות שביוזמה מצד בעל הרכב לבצע את העבודה הזו ובדגש על שימוש בחלפים מקוריים ו/או שמן לא של היצרן אבל מותג לא פחות ואפילו יותר איכותי.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...