Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלות טיפול 45K פיג'ו 301, מחיר הגיוני?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במוסך צמרת לא מוכנים להתפשר,

עלות טיפול 45K מוגזמת, יועץ השירות טוען שזה המחיר אצל כולם, 1400 ש"ח!!!

 

הטיפול כולל:

1. שמן מנוע

2. מסנן שמן

3. מסנן אוויר

4. מצתים

5. נוזל בלמים

 

גם הטיפולים הקודמים לא היו זולים, עדיין לא עברו את רף ה900 ש"ח, כרגע מדובר בלא פחות מ 1400 ש"ח.

זה נשמע לכם מחיר הגיוני?

פורסם

מה החלק היקר בהצעה?

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

לא יודע, זה מה שאמרו לי שמחליפים.

פורסם

חבל שההצעה לא מודפסת. הרכב באחריות?

בכל אופן לפי מה דאני רואה מה שיכול להקפיץ את ההצעה זה אם הפלאגים הם אירידיום. אבל אם כן זה נראה לי מוזר להחליף אותם ב 45 אלף.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

כן הרכב באחריות,

לא הבנתי אם זה אירידיום אז המחיר הגיוני?

פורסם

כן אלו מצתים יקרים יותר.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המחיר הגיוני אם כן. ההחלפה שלהם ב 45 אלף קמ לא. על כן רציתי לדעת מה העלות שלהם כדי להבין אם מדובר באירידיום.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

אבדוק מחר מה המחירים ואעדכן, תודה.

פורסם (נערך)

זה שהרכב באחריות לא כובל אותך למוסך היבואן באזיקים.

בדוק מול מוסך שני שירותי רכב באיזור התעשיה של עיר גנים (קרוב למאפיית דוידוביץ/רחוב מקביל).

https://www.dunsguide.co.il/Cf7badc19be89a737184b7dc188945747_%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9B%D7%99%D7%9D/%D7%A9%D7%A0%D7%99_%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA_%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/

אם בכל זאת אתה מתעקש על מורשה, בדוק מול מוסך גזית שנמצא ברחוב השיש והשווה בין ההצעות.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מצאתי מחיר זול יותר גם במוסך מורשה, אך כנראה בלי נוזל בלמים.

390 - עבודה

245 - מצתים

3.5 - אטם מנוע

240.5 - שמן מנוע

80 - מסנן שמן

144 - מסנן אוויר

 

מדובר במחירים לפני מע"מ.

 

אני חייב לציין שתמיד עשיתי טיפולים במוסך מורשה, מעולם לא נתקלתי במחירים כאלה,

היו לי לפני הפיג'ו, מיצובישי, טויוטה, ומאזדה.

 

 

לא נראה שהמחיר הגיוני במיוחד כאשר מדובר ברכב ברמה כזו, הרכב הבא שלי יהיה יפנית בוודאות.

פורסם

אם הפלאגים אכן מייקרים ממליץ לך לבדוק עלות הזמנה מחו"ל (אני זמנתי 8 אירידיום לייזר ב360 ש"ח במקום 1400 פה.. מקוריים כמובן)

פורסם

קפוץ למוסך "גבע" בתל אביב - מאוד מומלצים , אני באופן אישי מטפל אצלהם וכמעט בכיתי מאיכות השירות המדהימה שלי

 

נ.ב אני לא קשור אליהם בשום צורה שהיא.

פורסם

כבר עשיתי את הטיפול, תודה בכל מקרה.

 

לגבי להגיע לתל אביב לטיפול, לצעריזה יהיה בלתי אפשרי, פשוא אני גר בחיפה.

×
×
  • תוכן חדש...