Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם תרגיל מחשבתי לפותח השרשור:

נניח שהיו שני אנשים שונים עם רכב זהה (דגם ומצב). אחד ידני והשני אוטומט. כל אחד מהם היה מעוניין לבצע שינוי/המרה של הגיר (מידני לאוטומט ולהיפך). נניח שהם פוגשים אחד את השני ומגלים על הרצון הזה שלהם. האם לדעתך הם היו מחליפים רכבים וזהו או שעדיין מבצעים את ההמרה כל אחד ברכב שלו?

אם התשובה שלך היא שהם עדיין היו עושים את ההמרה, אז לך על זה ועשה זאת. אם, כפי שאני מניח, התשובה שלך היא שהם פשוט צריכים להחליף רכבים זה עם זה, אז זה בדיוק מה שאתה צריך לעשות: למכור ולקנות.

פורסם
סתם תרגיל מחשבתי לפותח השרשור:

נניח שהיו שני אנשים שונים עם רכב זהה (דגם ומצב). אחד ידני והשני אוטומט. כל אחד מהם היה מעוניין לבצע שינוי/המרה של הגיר (מידני לאוטומט ולהיפך). נניח שהם פוגשים אחד את השני ומגלים על הרצון הזה שלהם. האם לדעתך הם היו מחליפים רכבים וזהו או שעדיין מבצעים את ההמרה כל אחד ברכב שלו?

אם התשובה שלך היא שהם עדיין היו עושים את ההמרה, אז לך על זה ועשה זאת. אם, כפי שאני מניח, התשובה שלך היא שהם פשוט צריכים להחליף רכבים זה עם זה, אז זה בדיוק מה שאתה צריך לעשות: למכור ולקנות.

 

 

למען הסר ספק, התבלבלתי בתוכן ההודעה לא בכותרת

פעם ראשונה שלי עם רכב אוטומט והייתי מעוניין להסב לידני, כפי שאני רואה ההמלצה הגורפת היא אי המלצה

בכל מקרה כמעט ואין רכבים כאלה ידניים

בעיקרון ממילא קניתי את הרכב בלית ברירה, לתקופה קצרה כי לא מצאתי רכב שבאמת רציתי והרכב שלי שבק חיים, אך הופתעתי לטובה ממה שהסיטרואן מציעה ברמת המחיר שלה, אז הרהרתי בנושא הסבה לידני ולהפוך אותה לרכב הקבוע שלי.

פורסם (נערך)

לפותש תמכור ת'רכב ותקנה אחת ידנית, יש בנמצא כמה חתיכות 2008-9 בלוחות ואף 2011 שמורה של משהי שקניתי ממנה את ה 2009 שלי, חפש ביד 2 המחיר סביר והרכב שמור בבטחון מלא (שם המפרסמת מיכל)

 

****אביב כתבתי לך בהודעה פרטית עוד פרטים על ה 2011***

עריכה אחרונה על ידי yehonatankapara
×
×
  • תוכן חדש...