Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחפש מדחס לניפוח צמיגים של רכב פרטי. תקציב 400 שקל או פחות. בבקשה המלצות מחול או מהארץ מה שיותר טוב.

עריכה אחרונה על ידי יפת כ
פורסם

Viair 87P - זה בא עם תיק - 1.26CFM - 60PSI - כ-70 דולר כולל משלוח.

Viair 88P - זה בא בלי תיק - 1.47CFM - 120PSI - כ-81 דולר כולל משלוח.

ממליץ להמנע ממדחס אוטומטי עם מד לחץ דיגיטלי שבמיקרה של תקלה במד עלול להפסיק לעבוד.

ממליץ להמנע ממדחס עם צינור פלסטיק קשיח בצורת סליל כי עם הזמן מתייבש ומתפוצץ.

פורסם
Viair 87P - זה בא עם תיק - 1.26CFM - 60PSI - כ-70 דולר כולל משלוח.

Viair 88P - זה בא בלי תיק - 1.47CFM - 120PSI - כ-81 דולר כולל משלוח.

ממליץ להמנע ממדחס אוטומטי עם מד לחץ דיגיטלי שבמיקרה של תקלה במד עלול להפסיק לעבוד.

ממליץ להמנע ממדחס עם צינור פלסטיק קשיח בצורת סליל כי עם הזמן מתייבש ומתפוצץ.

 

ומה שהצעת זה בלי צינור פלסטיק קשיח?

 

https://www.ace.co.il/vehicle/car-accessories/abizri-rkb/7909007.html

וזה עם צינור פלסטיק קשיח?

×
×
  • תוכן חדש...