Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DS7 קרוסבק הושק היום בישראל


pooh-bear
שימו לב! השרשור הזה בן 2193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הלקסוס NX מתחיל מ275 אלף ש"ח, וכולנו יודעים שיש הנחות ברכבי היוקרה. אז אולי לא נגיע ל240 אלף, אבל ל250 בכיף אפשר להגיע (מידיעה, לא הערכה).

אם נפזול לקטגוריות אחרות יש גם במוו X1 וסדרה 3 במחירים האלה (למשל ה330E הבסיסית, שאחרי הנחות גם תהיה מעט יקרה יותר מה240 אלף, אבל רק במעט), יש גם אאודי Q2 למי שרוצה יענו ג'יפון, ושוב בפזילה אפשר להסתכל גם על A4 ועל A3 סדאן, ואני בטוח שיש עוד.

ה-330E "נהנית" מהמיסוי הירוק, ובאמת מציעה חבילה מעניינת במחיר מאוד אטרקטיבי. כל השאר, אפעס, קצת פחות רלוונטיות (או כי הן לא ג'יפון או כי הן באמת קטנות, צפופות, ופחות מאובזרות)

 

לדעתי הצנועה, קהל היעד של ה-DS הזה (מעבר לבוגרי C6) הוא לא מי שאתם חושבים שהוא. מי שקונה את הרכב הראשון, או העיקרי שלו, וחסך את מיטב כספו בשביל הרכישה הזו באמת יעדיף מותגים מבוססים יותר. הוא גם יסתכל על פרמטרים שבהם ה-DS לא מצטיין כמו ירידת ערך, מותג, ואולי ביצועים (למרות שיהיה מאוד קשה לקבל גם יוקרה וגם ביצועים במחיר הזה).

קהל היעד הפוטנציאלי שלו הוא מי שכבר יש לו רכב ראשי (נניח, פאנאמרה, S-class, אאודי SQ7) והוא מחפש ג'יפון לאשתו, שלא יהיה גדול מדי (אבל גם לא צפוף), יראה טוב ויהיה מאובזר. פחות מטרידה אותו ירידת ערך של חמישים לפה או לשם, וגם המיתוג לא בדיוק בראש מעייניו (כי מה שהוא רצה להראות הוא כבר הראה עם הרכב הראשי). זה, למשל, קהל היעד של האיווק.

 

נותר רק לקוות שזה קהל יעד מספיק גדול, ושלובינסקי יודעים להגיע אליו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אנשים קנו בהתחלה לקסוס כי ידעו שזה יפני. מתי לקסוס התחילה לתפוס תאוצה? כאשר הגרמנים לא הצליחו להשתלט על הטכנולוגיה של עצמם. בין אם תיבות הילוכים, בעיות חשמל, תוכנה, איכות חומרים וכו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה להזכיר שלקסוס התחילה להמכר בארץ בשנות ה90 וזה לא כזה הלך להם. אני זוכר את את LS400 עומדת מבויישת בפינה בסוכנות הדגל של טויוטה בהמסגר. היא גם הייתה יותר זולה מLS של היום במונחים של אז אבל זה לא הלך להם. בפעם השניה הם השכילו להקים בידול מלא מטויוטה ברמת חברה נפרדת ונתנו את כל הסממנים כולל סוכנות בהרצליה פיתוח. DS עושים אותו דבר ומעתיקים את הסוכנות מתל אביב להרצליה, נותנים לה שם DS STORE, מקימים מערך שרות פרימיום ונותנים את כל הסממנים. אני גם רוצה לציין שאין NX ב250. פשוט לא קיימת. אולי למקורבים. אתה יכול להיות סוחר פרסי ממולח ותוציא אותה ב260. זאת גם מדיניות יפה של שקיפות. מה שאתה רואה, זה מה אתה מקבל. דגם מתחלף? בסוכנות יגידו לך את זה ראשונים ואז באמת או שיתנו הנחה קטנה או שיגידו לך לחכות. הם בד"כ משתדלים לגמור מלאי חצי שנה לפני החלפת הדגם.

אבל לדעתי לקסוס זה לא דוגמה להשוואה אלא יותר נכון להתיחס לאנפיניטי. שם באמת מדובר בעוד חטיבה בתוך קרסו שמקבלת שרות יחד עם ניסן ורנו. שם בהחלט ניתן לצפות להנחות ומעמד סמי-פרימיום בסגנון ג'יפ. אני צופה שDS בסוף יהיו במשבצת הזאת, יחד עם אלפא, ג'יפ, וולוו, פולקסווגן, ויתר המותגים סמי-פרימיום.

ככזו היא תהיה בסדר והתמחור שלה בסדר בהתחשב באבזור ורמת ביצוע. טרם נהגתי בDS7, אבל מאוד אהבתי את סטלביו. אם DS7 נוסעת דומה, היא עדיפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא הבנתי מה הקשר למותג סיני?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

מאחר ומדובר במותג לא ידוע ההנחה הראשונית היא שמדובר במותג סיני, הרי אין כמעט מותגים חדשים שצצים יש מאין, אלא אם כן הם מיוצרים בסין.

 

כל אלא שטוענים שהתמחור גבוה מדי (ושימו את הדגמים היקרים יותר בצד), מה מבחינתכם היה נחשב תמחור טוב/הגיוני/סביר לדגם הכניסה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני לא חושב שהתמחור גבוה מדי, כמעט שום תמחור לא ישנה את מספר המכירות, לצורך העניין גם בסביבת מחיר של 180 אלף ₪, שהיא סביבת מחיר של קודיאק בסיסי או של פיז׳ו 3008 1.6 ליטר בנזין פרימיום או של מאזדה cx5 ברמת ביניים או של טיגואן ברמה הגבוהה שלו, ה- ds עדיין תמכור מספר יחידות נמוך מאד והרבה יותר נמוך משאר הרכבים הנ״ל.

 

לכן כבר עדיף ללובינסקי להישאר ברמת התמחור הזאת.

 

אנשים מעדיפים לרכוש מותג ידוע מאשר מותג לא ידוע, גם אם לכאורה הוא נותן יותר בפרמטרים מסויימים ואולם מצד שני הוא נותן הרבה אי שקט בפרמטרים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר ומדובר במוצג לא ידוע ההנחה הראשונית היא שמדובר במותג סיני, הרי אין כמעט מותגים חדשים שצצים יש מאין, אלא אם כן הם מיוצרים בסין.

 

 

 

אני לא חושב שהתמחור גבוה מדי, כמעט שום תמחור לא ישנה את מספר המכירות, לצורך העניין גם בסביבת מחיר של 180 אלף ₪, שהיא סביבת מחיר של קודיאק בסיסי או של פיז׳ו 3008 1.6 ליטר בנזין פרימיום או של מאזדה cx5 ברמת ביניים או של טיגואן ברמה הגבוהה שלו, ה- ds עדיין תמכור מספר יחידות נמוך מאד והרבה יותר נמוך משאר הרכבים הנ״ל.

 

לכן כבר עדיף ללובינסקי להישאר ברמת התמחור הזאת.

 

אנשים מעדיפים לרכוש מותג ידוע מאשר מותג לא ידוע, גם אם לכאורה הוא נותן יותר בפרמטרים מסויימים ואולם מצד שני הוא נותן הרבה אי שקט בפרמטרים אחרים.

 

קודיאק בסיסי ב 180 א"ש = DS7 מצוידת לעייפה..

נו ברור שזה הגיוני ...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים קנו בהתחלה לקסוס כי ידעו שזה יפני. מתי לקסוס התחילה לתפוס תאוצה? כאשר הגרמנים לא הצליחו להשתלט על הטכנולוגיה של עצמם. בין אם תיבות הילוכים, בעיות חשמל, תוכנה, איכות חומרים וכו...

 

אז במילים אחרות, ההצלחה של לקסוס היא תוצאה של הכשלון הגרמני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם רוצה לציין שאין NX ב250. פשוט לא קיימת. אולי למקורבים. אתה יכול להיות סוחר פרסי ממולח ותוציא אותה ב260. זאת גם מדיניות יפה של שקיפות. מה שאתה רואה, זה מה אתה מקבל. דגם מתחלף? בסוכנות יגידו לך את זה ראשונים ואז באמת או שיתנו הנחה קטנה או שיגידו לך לחכות. הם בד"כ משתדלים לגמור מלאי חצי שנה לפני החלפת הדגם.

שטויות במיץ. בינואר האחרון דוד שלי קנה NX חדשה מהסוכנות, ובערך חודש אחר כך הוצגה מתיחת הפנים. אף אחד לא אמר לו על זה שום דבר, אפילו לא מילה אחת. הנה, כבר הם לא "ראשונים להגיד שדגם מתחלף", וגם לא גמרו את המלאי חצי שנה קודם.

לגבי המחיר, שוב, דוד שלי קנה בינואר האחרון. כמובן שהמחיר לא היה 240, אבל הוא גם לא היה 260.

כאמור, מניסיון.

 

ה-330E "נהנית" מהמיסוי הירוק, ובאמת מציעה חבילה מעניינת במחיר מאוד אטרקטיבי. כל השאר, אפעס, קצת פחות רלוונטיות (או כי הן לא ג'יפון או כי הן באמת קטנות, צפופות, ופחות מאובזרות)

זה לא משנה ממה היא נהנית, משנה המחיר הסופי שהצרכן רואה. כל השאר לא אפעס, כי כמו שאמרתי, זה בפזילה מהקטגוריה.

כשאדם בא להוציא סכום כזה, פזילה כזאת היא אפשרית וזה גם קורה לא מעט. מניסיון רב שנים של עבודה עם לקוחות הפרימיום.

 

לדעתי הצנועה, קהל היעד של ה-DS הזה (מעבר לבוגרי C6) הוא לא מי שאתם חושבים שהוא. מי שקונה את הרכב הראשון, או העיקרי שלו, וחסך את מיטב כספו בשביל הרכישה הזו באמת יעדיף מותגים מבוססים יותר. הוא גם יסתכל על פרמטרים שבהם ה-DS לא מצטיין כמו ירידת ערך, מותג, ואולי ביצועים (למרות שיהיה מאוד קשה לקבל גם יוקרה וגם ביצועים במחיר הזה).

קהל היעד הפוטנציאלי שלו הוא מי שכבר יש לו רכב ראשי (נניח, פאנאמרה, S-class, אאודי SQ7) והוא מחפש ג'יפון לאשתו, שלא יהיה גדול מדי (אבל גם לא צפוף), יראה טוב ויהיה מאובזר. פחות מטרידה אותו ירידת ערך של חמישים לפה או לשם, וגם המיתוג לא בדיוק בראש מעייניו (כי מה שהוא רצה להראות הוא כבר הראה עם הרכב הראשי). זה, למשל, קהל היעד של האיווק.

 

נותר רק לקוות שזה קהל יעד מספיק גדול, ושלובינסקי יודעים להגיע אליו.

לקוח שנוסע ברכבים כאלה, לא יקנה לאשתו את הDS7 אלא אם זה מה שהיא רוצה בדיוק ולא מוכנה לשמוע על שום דבר אחר.

הלקוחות האלה יקנו לאישה רכב ממותג יוקרה אמיתי ומבוסס, כמו הגרמניות, לקסוס, אינפיניטי וכו'.

כאמור, מניסיון של עבודה עם הלקוחות האלה מספר שנים. אני לא מעריך, לא חושב, ולא נראה לי. פגשתי את הלקוחות האלה ומכרתי להם רכבים. חלקם נכנסו לסוכנות עם מזראטי, אחרים עם פרארי, כמובן שהיגעו גם עם S קלאס וכו', הבנת את הרעיון.

 

אין NX ב240 וגם לא ב250 למקורבים.

לא כתבתי את מה שכתבתי סתם, הכל מניסיון.

גם כתבתי שזה לא יהיה ב240 בתגובתי המקורית.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה אופציות טובות יותר ועם סמל יוקרתי יותר יש ב-240,000₪?

אאודי Q3 מתחיל ב-240K

גם לקסוס NX נכנסים עם מותחים אותו קצת (275K, עדיין פחות מהרף העליון).

לשניהם סמל טוב יותר בחזית, עם יכולות טובות יותר, וכנראה גם ישמרו יותר טוב ערכם.

יש עוד הרבה גומאות - מוולוו ועד שאר הגרמניות, אינפיניטי ועוד.

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטויות במיץ. בינואר האחרון דוד שלי קנה NX חדשה מהסוכנות, ובערך חודש אחר כך הוצגה מתיחת הפנים. אף אחד לא אמר לו על זה שום דבר, אפילו לא מילה אחת. הנה, כבר הם לא "ראשונים להגיד שדגם מתחלף", וגם לא גמרו את המלאי חצי שנה קודם.

לגבי המחיר, שוב, דוד שלי קנה בינואר האחרון. כמובן שהמחיר לא היה 240, אבל הוא גם לא היה 260.

כאמור, מניסיון.

בדיוק מה שאמרתי. אם יש החלפת דגם או מתיחת פנים יש הנחות. בשגרה אין הנחה יותר מעשיריה סמלית.

כמו כן אישית הלכתי להזמין GS לפני כמה שנים ונאמר לי שהדגם מתחלף והם לא פותחים הזמנות חדשות כדי לא להתקע עם מלאים.

בינואר השנה חברה טובה נכנסה למרצדס בהרצליה להחליף A בA חדשה. לא דיברו אליה יפה, עברה את הכביש ללקסוס, קיבלה חיבוק, הנחה של 20 אלף שקל על מלאי ישן של דגם לפני מתיחת פנים ( כאשר הסבירו לה ונתנו אופציה לחכות לחדש או לקחת עכשיו בהנחה של 20) ויצא משם עם CT200 דנדשה שכורה, כאשר השאירה את המרצדס אצלהם.

כאמור, מנסיון. הרוויחו לקוחה נאמנה שמעכשיו תקנה רק לקסוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודיאק בסיסי ב 180 א"ש = DS7 מצוידת לעייפה..

נו ברור שזה הגיוני ...

הגיוני ודאי שלא, אבל הגיון אינו הכותרת של הסיפור הזה שתוכנו איך אנשים בוחרים איזו מכונית לקנות. לא חדש ודי חוזר על עצמו ולא צריך לחפש רחוק מוצאים אותו כאן בפורום. הקביעה הזו "יקר מדי" שמורה למותגים כגון זה, בלי קשר לשאלה אם יש מתחרים שיתנו יותר במחיר הזה או לא, פשוט לא חשוב. כך יקרה לאוטו הזה כשהוא יימכר במחיר מגוחך בשוק הליסינג או מקומות כאלו השמורים ל"חלשים", שאז כמובן יספרו שבעצם הוא לא כזה זול וכבר עמד שנתיים בשמש ולמה לא אאוטלאנדר באותו כסף. וזה רבותי בפורום של חובבי רכב כידוע, צאו וחישבו מה קורה אצל מי שפחות "שרוף" על מכוניות. כך ארע לג'וליה, כך קורה לסטלביו, כך כתבו על ה 508 לאחרונה, כך לצערי יכתבו על האוטו הזה. הלוואי ואתבדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאודי Q3 מתחיל ב-240K

גם לקסוס NX נכנסים עם מותחים אותו קצת (275K, עדיין פחות מהרף העליון).

לשניהם סמל טוב יותר בחזית, עם יכולות טובות יותר.

בלי קשר לזה שהDS ממוצבת מול Q5 (כמו גם הNX) מה היכולות הטובות יותר שלהן?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני למשל הייתי לוקח את הDS. היא שונה, היא מגניבה יותר, היא מרווחת יותר, שימושית יותר, ואני דווקא מעדיף רכב שאין הרבה על הכביש. אבל זה רק אני, ואני ממש אבל ממש לא פאנבוי של סיטרואן :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אז למה אתה לא רץ וקונה?

 

ככזו היא תהיה בסדר והתמחור שלה בסדר בהתחשב באבזור ורמת ביצוע. טרם נהגתי בDS7, אבל מאוד אהבתי את סטלביו. אם DS7 נוסעת דומה, היא עדיפה.

 

איך רכב שמאיץ 9.4 למאה, ייסע כמו רכב שמאיץ 7.2 למאה? זה לא הבדל של חצי שניה לפה או לשם שאתה אומר לעצמך - זה לא מורגש...

 

ולגבי עדיפה - שוב השאלה למי. אתה תקנה אותה? כי התאוריה של "לאשתו של בעל הפורשה יקנו DS" היא שטות אחת גדולה. לה יקנו אאודי Q3 או Q5 ודומותיהן. את ה- DS קונים (אם קונים) אנשים שחושבים שהם מיוחדים או רוצים להרגיש מיוחדים. בדרך כלל הם גם קרובים מספיק ללובינסקי לקבל הנחה משמעותית או שלא אכפת להם מהמחיר (נניח כי זו חברה ציבורית שקונה להם או חוכרת להם, או שהם פשוט עשירים מאוד - וזה סבבה להם).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטויות במיץ. בינואר האחרון דוד שלי קנה NX חדשה מהסוכנות, ובערך חודש אחר כך הוצגה מתיחת הפנים. אף אחד לא אמר לו על זה שום דבר, אפילו לא מילה אחת. הנה, כבר הם לא "ראשונים להגיד שדגם מתחלף", וגם לא גמרו את המלאי חצי שנה קודם.

לגבי המחיר, שוב, דוד שלי קנה בינואר האחרון. כמובן שהמחיר לא היה 240, אבל הוא גם לא היה 260.

כאמור, מניסיון.

 

 

אתה מדבר על חיסול מלאי ישן, עכשיו אין סיכוי שתגיע למחיר הזה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...