Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DS7 קרוסבק הושק היום בישראל


pooh-bear
שימו לב! השרשור הזה בן 2193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מכוניות זה לא מטבעות. בתמחור של דגם מסויים יש הרבה שיקולים ולא ניתן להשוות תמחורים של דגמים בין מדינות שונות ולעשות אשלכה לגבי תמחור הרכב בישראל.

 

למה?

- רמות אבזור שונות

- שיקולים שווקיים שלשל היצרן

- שיקולים שיווקיים של היבואן

- פער בעלויות הנלוות (תקורה) בין היבואן בישראל ליבואן בחו"ל, ועוד...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נגיד והיבואן באמת עלה על עץ גבוה... כמה הוא יוכל לרדת? 10k אולי 30k ואולי 50k? לדעתי המחיר קצת גבוה ביחס למה שאפשר לקבל אצל המתחרים ביחס לדגמים המתחרים ואלו שלא. אז או שבגלל שיהיה להם קשה להוריד באופן משמעותי המחיר הם ימכרו בכמויות קטנות או שיביאו גירסאות "פשוטות" יותר וירדו במחיר בצורה משמעותית.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תסביר איך זה שיש אנשים שקונים סקודה במעל 250 אשח? או יונדאי סנטה פה? או דגמים אחרים של יצרנים עממיים

 

מה הקשר בין מה שכתבתי למה שאתה כתבת?

לוגיקה בסיסית: אם א' מוביל לב', זה לא אומר בהכרח שב' מוביל לא'.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקבות הסרטון הזה הבנתי כמה יומרני התמחור של ה- DS7 בארץ.

באנגליה הוא מתחיל ב-28,000£. סובארו XV 2.0 מאובזרת עולה שם 28,500£. כלומר אם ה-DS7 היה מתומחר בארץ כמו באנגליה, הוא היה מתחיל מפחות מ-160,000 שעולה הגרסא הבכירה של ה-XV.

גרסת הכניסה באנגליה הרבה פחות מאובזרת ועם מנוע חלש יותר מגרסת הכניסה הישראלית, ועדיין לדעתי ב-155,000 לובינסקי היו משיגים יותר לקוחות.

אתה מבין שגם אם יביאו את דגם הכניסה הבריטי שזה אומר פחות איבזור, מנוע דיזל החלש יותר, וגיר ידני, היא לא תעלה 155,000 כאשר באנגליה היא עולה כ140...

גרסת הperformance באנגליה שמקבילה (פחות או יותר) לגרסת הכניסה פה. כבר עולה שם קצת מעל £37k שזה המחיר של X3 20d חדשה למשל (להזכירך X3 מתחילה פה בכ330).

לגבי XV, היא הרבה יותר נישה שם מDS (בחיי שלא זוכר את הפעם האחרונה שראיתי שם אחת) ולא מכיר שם הרבה שהיו משלמים על אחת £28k.

בכל אופן, כפי שצבי כבר ציין, אפשר לבכות על מחירי המכוניות בארץ בהשוואה לחו״ל, אבל אין טעם לנסות ולהשוות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקבות הסרטון הזה הבנתי כמה יומרני התמחור של ה- DS7 בארץ.

באנגליה הוא מתחיל ב-28,000£. סובארו XV 2.0 מאובזרת עולה שם 28,500£. כלומר אם ה-DS7 היה מתומחר בארץ כמו באנגליה, הוא היה מתחיל מפחות מ-160,000 שעולה הגרסא הבכירה של ה-XV.

גרסת הכניסה באנגליה הרבה פחות מאובזרת ועם מנוע חלש יותר מגרסת הכניסה הישראלית, ועדיין לדעתי ב-155,000 לובינסקי היו משיגים יותר לקוחות.

יופי של השוואה, במיוחד כשלוקחים בחשבון שהגירסה המאובזרת ביותר של הצרפתיה הזו, שמצוידת באותה יחידת הנעה כמו זו הנמכרת כאן, תעלה שם לא פחות מ 43K פאונד, לא יודע בדיוק איזו גירסה נמכרת כאן, אבל זו חוכמה מאוד קטנה לקחת את הגירסה הזולה ביותר ולספר שהיא בעצם עולה שם כמו XV הכי יקרה. ביום שתביא לכאן XV עם הנעת דיזל ואיבזור כמו זה של ה DS7 במחיר הרבה יותר נמוך כאן ביחס, אפשר יהיה להתייחס לסיפור שלך ברצינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוכרים פה את ה ds7 ברמות אבזור הכי גבוהות .

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5607912

בחו"ל לא יהיה פחות מ 42K£. הסובארו בכלל לא במשחק הזה ( למעט סובארו טרייבקה שבטח ראית אחת כזו בארץ)

ב ₪160K זה אולי מחיר סלב לבר רפאלי (אחרי ששולמו כמובן כל המיסים על ההנחה כחוק)

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע בוודאות, אבל זה נראה לי מאוד מכוון.

 

קשה מאוד להחדיר מותג פרימיום חדש לשוק כשמוכרים רכב עם גיר ידני, מנוע חלש ומעט אבזור.

 

אם וכאשר DS יחשב כמותג פרימיום, יוכלו להביא גרסאות אחרות, פשוטות וזולות יותר.

 

גם מותגים הרבה יותר מוכרים ונחשבים (וזה חתיכת אנדרסטייטמנט) כמו ב.מ.וו ומרצדס הרבה זמן לא ייצרו רכבים קטנים יותר מסדרה 3 / c class כדי לא לפגוע במותג. היום הם יכולים להרשות לעצמם למתוח את המותג למטה בלי לפגוע במכירות של הרכבים היקרים יותר.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע בוודאות, אבל זה נראה לי מאוד מכוון.

 

קשה מאוד להחדיר מותג פרימיום חדש לשוק כשמוכרים רכב עם גיר ידני, מנוע חלש ומעט אבזור.

לחלוטין.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לובינסקי לא ימכרו DS7 מוזל ב-160 אלף.

בשביל זה יש להם פיג'ו 3008.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...