Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DS7 קרוסבק הושק היום בישראל


pooh-bear
שימו לב! השרשור הזה בן 2193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איך רכב שמאיץ 9.4 למאה, ייסע כמו רכב שמאיץ 7.2 למאה? זה לא הבדל של חצי שניה לפה או לשם שאתה אומר לעצמך - זה לא מורגש...

 

ולגבי עדיפה - שוב השאלה למי. אתה תקנה אותה? כי התאוריה של "לאשתו של בעל הפורשה יקנו DS" היא שטות אחת גדולה. לה יקנו אאודי Q3 או Q5 ודומותיהן. את ה- DS קונים (אם קונים) אנשים שחושבים שהם מיוחדים או רוצים להרגיש מיוחדים. בדרך כלל הם גם קרובים מספיק ללובינסקי לקבל הנחה משמעותית או שלא אכפת להם מהמחיר (נניח כי זו חברה ציבורית שקונה להם או חוכרת להם, או שהם פשוט עשירים מאוד - וזה סבבה להם).

 

יגואר F-PACE דיזל מאיצה 8.9 ועולה הרבה יותר. זה לא הופך אותה לעדיפה. עדיפה כמכונית על סטלביו במחיר הנתון. שובף סטלביו נוסע מצויין מבחינתי, אבל לא מצטיין מבחינת גימור. DS7 בוודאות עדיפה עליה מבחינה זו. אם היא נוסעת סביר היא עדיפה כרכב באותו סגמנט מחירים.

לגבי מי קונה - אני פשוט אניח את זה כאן: ds7.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בדיוק מה שאמרתי. אם יש החלפת דגם או מתיחת פנים יש הנחות. בשגרה אין הנחה יותר מעשיריה סמלית.

כמו כן אישית הלכתי להזמין GS לפני כמה שנים ונאמר לי שהדגם מתחלף והם לא פותחים הזמנות חדשות כדי לא להתקע עם מלאים.

בינואר השנה חברה טובה נכנסה למרצדס בהרצליה להחליף A בA חדשה. לא דיברו אליה יפה, עברה את הכביש ללקסוס, קיבלה חיבוק, הנחה של 20 אלף שקל על מלאי ישן של דגם לפני מתיחת פנים ( כאשר הסבירו לה ונתנו אופציה לחכות לחדש או לקחת עכשיו בהנחה של 20) ויצא משם עם CT200 דנדשה שכורה, כאשר השאירה את המרצדס אצלהם.

כאמור, מנסיון. הרוויחו לקוחה נאמנה שמעכשיו תקנה רק לקסוס.

אז תחליט. הם הראשונים להגיד שיוצא דגם חדש או מתיחת פנים או שלא? כי זה מה שאמרת בתגובה הקודמת שלך.

 

לך אמרו שלא מזמינים עוד כי נגמר המלאי, משמע לא היה מה למכור לך בכלל. לא אמרו לך שיש עוד מה למכור אבל מציעים לך לחכות לחדש, לא היה להם מה למכור מלכתחילה כי המלאי נגמר, אז במקום סתם להגיד נגמר המלאי, איש המכירות עשה את עבודתו כמו שצריך ומינף את זה כך באומרו שעדיף לך לחכות לדגם החדש. סך הכל אחלה סוכן מכירות. קנה אותך באותו רגע. תותח.

הייתי עושה את אותו הדבר במקומו ואף עשיתי זאת במספר רב של מקרים.

 

לחברה טובה שלך אמרו שיש מתיחת פנים. אחלה.

 

לדוד שלי, אגב, לא הציעו כלום ושום דבר. לא אמרו לו שיש מתיחת פנים שעוד רגע בארץ וגם לא הציעו לו להמתין לדגם החדש עם רכב השכרה על חשבון היבואן. נתנו לו רכב השכרה עד לסיום ההכנה של הרכב החדש.

יתרה מכך, אם היו אומרים לו, תהיה בטוח שהוא היה מחכה, כי ברכב האחרון שקנה (וולוו S60) זה בדיוק מה שקרה לו והוא התעצבן על זה מאוד. הרבה מאוד.

קיבל את הוולוו שלו וחודשיים אחר כך הוצגה ה-S60 החדשה עם מנועי הטורבו, חזקה יותר, מאובזרת יותר ובאותו מחיר.

 

אז אפשר לומר שלקסוס בדרך כלל אומרים ללקוחות שלהם שיש דגם חדש/מתיחת פנים בדרך, אבל אי אפשר להגיד שהם תמיד אומרים ותמיד הראשונים.

למען האמת, מהסיפור שלי, והסיפורים שלך, כרגע ניתן להניח שהם מספרים ל50 אחוז מהלקוחות ול50 אחוז לא מספרים.

שורה תחתונה, הם לא שונים מאף יבואן אחר ולא מתנהגים בצורה שונה. לא מיוחדים ולא כלום.

 

כל רכב בתחום הפרימיום מקבל אחוז הנחה מסוים בהשקה שלו, וזמן מה לאחר מכן ההנחות גדלות. לפעמים חודשים בודדים, לפעמים שנה.

אולי עכשיו לא נותנים הנחה גדולה, בהמשך, ייתנו גם ייתנו. ככה השוק הזה עובד בארץ.

 

אתה מדבר על חיסול מלאי ישן, עכשיו אין סיכוי שתגיע למחיר הזה.

אז תחליט, עכשיו אין סיכוי או שאף פעם אין סיכוי? גם לא למקורבים?

 

כמו שכתבתי לפני, אולי ממש בהשקה זה יהיה בלתי אפשרי לתת הנחה גדולה, בהמשך זה יהיה בהחלט אפשרי.

_____________________________________________

 

אגב, מבחינת מידות, ה-DS7 אמנם בגודל של NX, אבל ה-NX פשוט פצפון לעומת המתחרים שלו מגרמניה, כשלמשל ה-ב.מ.וו המקבילה ל-NX מבחינת גודל היא בכלל ה-X1. ה-NX פשוט קטנצ'יק וסחתיין ללקסוס על השיווק שלו כג'יפון בגודל של X3, Q5 ושות'.

 

ה-X1 מתחיל מ-250 אלף בערך, כאשר הגרסאות היותר חזקות ומאובזרות מגיעות לכ-300 אלף. כל זה כאמור לפני הנחות.

 

בקיצור, ה-DS7 תמכור קצת לאותם שרופים, ואז תימכר הרבה פחות. הרבה הרבה פחות.

 

בקרוב במגרשי הליסינג הקרובים לביתכם.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שיכול להיות שיקנה אחת כזאת - אני חושב שכמעט כל הדגמים בתקציב הזה סובלים מירידת ערך גבוהה. אני גם חושב שה-DS7 תגנוב לקוחות בעיקר מרמות הגימור הגבוהותשל ה5008/3008, ובהחלט תהווה אלטרנטיבה טובה למי שרוצה דיזל יוקרתי, לא רוצה לרכוש סקודה קודיאק בגלל צ'מפיון/תדמית/DSG או כל סיבה אחרת, ולא יכול להרשת לעצמו להוציא עוד 100K על וולבוו X60/במוו X3/אודי Q5.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אפשר לומר שלקסוס בדרך כלל אומרים ללקוחות שלהם שיש דגם חדש/מתיחת פנים בדרך, אבל אי אפשר להגיד שהם תמיד אומרים ותמיד הראשונים.

למען האמת, מהסיפור שלי, והסיפורים שלך, כרגע ניתן להניח שהם מספרים ל50 אחוז מהלקוחות ול50 אחוז לא מספרים.

שורה תחתונה, הם לא שונים מאף יבואן אחר ולא מתנהגים בצורה שונה. לא מיוחדים ולא כלום.

 

לא בדיוק. מבחינתי ב100%. אבל אם משכללים גם את הסיפור שלך, למרות שמספרים דווקא תומכים במה שאמרתי, זה יוצא ב2/3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צבי, גרסאות הדיזל של הג׳יפונים היוקרתיים נמכרות הרבה פחות מלוגמות הבנזין. ככה זה לפחות אצל הגרמניות.

אם כבר, אז יש איזה קונצנזוס אצל הלקוחות של הרכבים האלה שאומר שבנזין עדיף. אל תשאל אותי למה, זה פשוט ככה.

 

עכברוני, אתה טועה.

אצלך, כפי שכתבת בעצמך, לא היה מה למכור לך בכלל. לא אמרו לך שעדיף לחכות והנציג ויתר על מכירה, אלא פשוט לא היה מה למכור לך בכלל.

הוא פשוט מינף את זה, כמו שנציג מכירות טוב אמור לעשות.

 

אז 100 אחוז זה בטוח לא, וגם לא 2/3.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה החלטת שלא היה להם מה למכור? באתי בכלל לשאול אם יש אפשרות להזמין ES שלא נמכרת בארץ. מפה עברנו לאופציה של IS וGS שהייתה בתצוגה אבל הם אמרו שלא לוקחים הזמנות. יספקו את הצבר הנוכחי ולא לוקחים הזמנות חדשות. במקום זה ניסו למכור לי RX שמבחינת מימדים זהה לES וכמעט הצליחו. פשוט לא היה מעניין לקחת 350 ו450 היה כבר יקר מדי. ממש לא וויתרו על מכירה. דרך אגב, עכשיו אני נזכר שגם עם הCT של אישתי קיבלנו לוח זמנים להחלפת דגם ולכן דחינו הזמנה מאוקטובר לנובמבר כי לא לקחו הזמנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה אתה לא רץ וקונה?

כרגע טוב לי עם ה330e שלי, אבל הDS מועמדת בהחלט כקניה לאשתי (ה3008 היא המועמדת השניה), למרות שזו הערה/שאלה קצת מוזרה.

 

איך רכב שמאיץ 9.4 למאה, ייסע כמו רכב שמאיץ 7.2 למאה? זה לא הבדל של חצי שניה לפה או לשם שאתה אומר לעצמך - זה לא מורגש...

0-100 זה מה שקובע איך רכב נוסע?

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקוח שנוסע ברכבים כאלה, לא יקנה לאשתו את הDS7 אלא אם זה מה שהיא רוצה בדיוק ולא מוכנה לשמוע על שום דבר אחר.

הלקוחות האלה יקנו לאישה רכב ממותג יוקרה אמיתי ומבוסס, כמו הגרמניות, לקסוס, אינפיניטי וכו'.

כאמור, מניסיון של עבודה עם הלקוחות האלה מספר שנים. אני לא מעריך, לא חושב, ולא נראה לי. פגשתי את הלקוחות האלה ומכרתי להם רכבים. חלקם נכנסו לסוכנות עם מזראטי, אחרים עם פרארי, כמובן שהיגעו גם עם S קלאס וכו', הבנת את הרעיון.

 

 

לא כתבתי את מה שכתבתי סתם, הכל מניסיון.

גם כתבתי שזה לא יהיה ב240 בתגובתי המקורית.

אני אנסה לנסח את זה אחרת:

 

אני כמובן לא מנסה לטעון שנשות האלפיון העליון מסתערות ברגע זה על סוכנויות לובינסקי ברחבי הארץ.

 

אילו אני האומלל שאחראי על שיווק ה-DS7, אחרי שהבנתי שהחסרונות העיקריים הם מותג לא קיים במקרה הטוב או לא מוצלח במקרה הרע וירידת ערך מהותית, ואני צריך להגדיר מי הלקוחות הפוטנציאליים שלי, הייתי דבר ראשון מנסה לפנות לסגמנט שעבורו מותג וירידת ערך סבירה הם לא מאסט (לא שהם לא חשובים, הם משהו שעוד אפשר לדבר עליו).

 

לכן, הייתי פחות מכוון למי שמסתכל על רכבים של 250-300 אש"ח מלמטה, ויותר למי שמסתכל עליהם מלמעלה.

 

אפשר למשל להתחיל באיזה(ו) סלב או שניים (זוכרים את האיווק של בר רפאלי?), אולי לתת לרכבים קצת להסתובב בפארק צמרת / ארסוף / הרצליה פיתוח / כפר שמריהו ליד בתי קפה בצהריים, או כל פעולת שיווק אישית אחרת שתביא את הרכב בכלל למודעות של לקוחות כאלו.

 

לנסות לפנות למישהו שבקושי שם 100,000₪ מקדמה על X1 כנראה לא יעבוד, כי הוא הרבה יותר רגיש למותג ולירידת הערך.

 

אני חושב, לצערי, שזה ממש לא הכיוון, ושיקח לא מעט זמן ללובינסקי להבין איך מוכרים רכבי פרימיום אמיתיים (ולא, DS3 היא לא באמת רכב פרימיום). רק צריך להסתכל על הגופיה השחורה של מי שמעביר את המצגת בתמונה של עכברוני כדי להבין שהאסימון כנראה עוד לא ממש ירד שם.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגואר F-PACE דיזל מאיצה 8.9 ועולה הרבה יותר. זה לא הופך אותה לעדיפה. עדיפה כמכונית על סטלביו במחיר הנתון. שובף סטלביו נוסע מצויין מבחינתי, אבל לא מצטיין מבחינת גימור. DS7 בוודאות עדיפה עליה מבחינה זו. אם היא נוסעת סביר היא עדיפה כרכב באותו סגמנט מחירים.

לגבי מי קונה - אני פשוט אניח את זה כאן: [ATTACH=CONFIG]503627[/ATTACH]

 

נו בחיאת, הן קנו ds3 ב110 אלף שח. בטח עוד אפס קמ. ואחת מהן - שכנה שלי - קיבלה אחת שכנראה עברה תאונה או היתה פגומה באופן יסודי אחר בלי שסיפרו לה, החליפו לה לאחרת אחרי דין ודברים לא פשוט, והיא פשוט רצה לעשות טרייד בלקסוס...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה לנסח את זה אחרת:

 

אני חושב, לצערי, שזה ממש לא הכיוון, ושיקח לא מעט זמן ללובינסקי להבין איך מוכרים רכבי פרימיום אמיתיים (ולא, DS3 היא לא באמת רכב פרימיום). רק צריך להסתכל על הגופיה השחורה של מי שמעביר את המצגת בתמונה של עכברוני כדי להבין שהאסימון כנראה עוד לא ממש ירד שם.

 

כל כך נכון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה החלטת שלא היה להם מה למכור? באתי בכלל לשאול אם יש אפשרות להזמין ES שלא נמכרת בארץ. מפה עברנו לאופציה של IS וGS שהייתה בתצוגה אבל הם אמרו שלא לוקחים הזמנות. יספקו את הצבר הנוכחי ולא לוקחים הזמנות חדשות. במקום זה ניסו למכור לי RX שמבחינת מימדים זהה לES וכמעט הצליחו. פשוט לא היה מעניין לקחת 350 ו450 היה כבר יקר מדי. ממש לא וויתרו על מכירה. דרך אגב, עכשיו אני נזכר שגם עם הCT של אישתי קיבלנו לוח זמנים להחלפת דגם ולכן דחינו הזמנה מאוקטובר לנובמבר כי לא לקחו הזמנות.

כי זה מה שכתבת פה:

כמו כן אישית הלכתי להזמין GS לפני כמה שנים ונאמר לי שהדגם מתחלף והם לא פותחים הזמנות חדשות כדי לא להתקע עם מלאים.

לא פותחים הזמנות חדשות = לא מזמינים משלוח נוסף מהיצרן = נגמר המלאי.

 

אלא אם אתה יודע להגיד לי מה היה המלאי הקיים של הרכב בארץ באותו זמן שהיית שם.

 

אם היה להם רכבים במלאי, אז לא ניסו בכלל למכור לך אותם? ישר אמרו לך "עזוב, חכה לחדש"?

 

לגבי שאר התגובה שלך, אז כמו שאמרתי קודם, ההתנסות שלך עם לקסוס הייתה אחלה, של דוד קצת פחות.

 

אגב, דווקא איפה שאני עבדתי תמיד הייתי מקפיד להודיע ללקוח על מתיחת פנים/דגם חדש כחצי שנה מראש. זאת גם הייתה ההנחייה.

להגיד לך ש100 אחוז מהזמן תמיד נציגים היו אומרים? אני בטוח שלא. (יכול להעיד רק על עצמי ב100 אחוז).

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

אגב, מבחינת מידות, ה-DS7 אמנם בגודל של NX, אבל ה-NX פשוט פצפון לעומת המתחרים שלו מגרמניה, כשלמשל ה-ב.מ.וו המקבילה ל-NX מבחינת גודל היא בכלל ה-X1. ה-NX פשוט קטנצ'יק וסחתיין ללקסוס על השיווק שלו כג'יפון בגודל של X3, Q5 ושות'.

 

.

 

 

רק להעמיד דברים על דיוקם האורך של הרכבים הנ״ל בסדר יורד (הוספתי גם cx5 לצורך הדוגמה):

 

X3 במוו: 4.708

 

q5 אאודי: 4.66

 

nx לקסוס: 4.64

 

ds7 אורך: 4.57

 

cx5 מאזדה: 4.55

 

X1 במוו: 4.439

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק ששכחת לציין שהDS רחבה מכל הדוגמאות שהבאת כאן, וספציפית מהלקסוס בצורה משמעותית. בסיס הגלגלים בלקסוס הוא הקצר מכולן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, דווקא איפה שאני עבדתי תמיד הייתי מקפיד להודיע ללקוח על מתיחת פנים/דגם חדש כחצי שנה מראש. זאת גם הייתה ההנחייה.

להגיד לך ש100 אחוז מהזמן תמיד נציגים היו אומרים? אני בטוח שלא. (יכול להעיד רק על עצמי ב100 אחוז).

יפה, וזה נדיר במחוזותינו. או כך היה עד לפני שנים ספורות, אבל למען האמת אין היום שום תירוץ בעולם להסתיר את הגעתו של דגם חשש או מתיחת פנים כאשר בשני קליקים באינטרנט הלקוח יכול לגלות זאת לבד. אין לי סימפטיה למישהו שמתבאס היום כי רכש רכב שעומד להתחלף ולא ידע מכך.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...