Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DS7 קרוסבק הושק היום בישראל


pooh-bear
שימו לב! השרשור הזה בן 2192 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין לרכב הזה סיכוי של ממש בישראל. במחיר הזה יש כל כך הרבה אופציות טובות, ואולי הכי חשוב לרוכשים בטווח המחירים הזה - עם סמל יוקרתי יותר.

שכן שלי קיבל DS5 בליסינג, שכן אחר (בעלים גאה של טויוטה CHR) שאל אותו "מה זה הסמל הזה, משהו סיני?" הבעלים הסביר לו שמדובר במותג יוקרה חדש של סיטרואן.

"סיטרואן" שאל השכן, "עדיף כבר סיני".

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה אופציות טובות יותר ועם סמל יוקרתי יותר יש ב-240,000₪?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צפי מכירות של 200 יחידות זה יחסית סביר

בפועל יש שם שני אפסים יותר מדי.

אם יימכרו 5 יחידות, אופתע.

סתם, לא אופתע, אבל לתחושתי בלבד למעט חובבי הצרפתיות שעכברוני ציין לא יהיה לרכב הזה יותר מדי שוק.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממבחנים בחול - נראה שהיא לא נופלת ממובולות הקבוצה גם באיכות הנסיעה, גם באבזור וגם באיכות החומרים וההרכבה. המכשול היחידי הוא המותג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון. הרוב גם לא יידעו להבדיל בין קולה ופפסי או בין ערביקה ורובוסטה.

 

אבל רכישת רכב זאת לא טעימה עיוורת, למותג עדיין יש המון כח. קהל שמחפש רכב יוקרתי (300 אש"ח זה יוקרתי בשביל הרוב), יחפש גם סמל מתאים. ולקנות סיטרואן ב300 אלף זה כמו לקנות קיה ב300 אלף. אולי תקבל מוצר יותר טוב בכל פרמטר, אבל הסביבה לא תבין אותך, כי אין את השופוני הכל כך חשוב בישראל.

 

סתם שאלה: כמה אנשים אתה מכיר שקונים רכב ב-300,000₪ כדי לנתח את שיקולי הרכישה שלהם? לא שאני מכיר כל כך הרבה, אבל אני לא לגמרי בטוח שאתה צודק.

 

מעבר לזה, אפשר לדבר על יקנו או לא יקנו, אבל להגיד שמי שמעדיף רכב יותר טוב (למחיר) עם מותג פחות נחשב הוא תמהוני (בלי קשר ל-DS הספציפית הזו), זה פשוט קצת מוזר לדעתי.

 

מוצר לא רע כנראה שיש (בניגוד לאיטרציות קודמות של DS), מחיר טוב יש, נשאר לקוות שלובינסקי מבינים משהו בשיווק רכבי פרימיום (ולצערי זה לא לגמרי ברור).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר לפחות אדם אחד שירצה לקנות את הרכב, אם תצליחו לשכנע אותו למכור את הC6 דיזל שלו (ואם מישהו יסכים לקנות אותה).

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב הזה ישנה בעיה גדולה לא בגלל ההשפעות השליליות של המותג סיטרואן אלא בגלל שמותג די אס הוא מותג שלא מוכר בישראל ואכן הרושם הוא של מותג סיני, דבר שמפחית את כל אפקט היוקרה שלו.

 

קשה לי להאמין שיימכרו יותר מ- 20, 30 יחידות בשנה וגם זה רק בשנת 2018.

 

בשנת 2019 לא יימכרו גם 10 יחידות.

 

אם ייובא לישראל מלאי גדול מזה ולובינסקי ייתקעו איתו, אולי יימכרו יותר בסופו של דבר אבל רק במבצעי התאבדות לאחר שהרכבים יעלו אבק.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח שני רכבים, תוריד את המותג, תשווה את הרכבים עצמם, כולל מחיר, ואז תשאל מה אדם נורמלי יעדיף.

 

כמובן שצריך לראות איך הסיטרואן הזו מבצעת, כי רשימת אבזור ארוכה היא ממש לא הבטחה לביצוע נכון. אבל אם היא מבצעת כמו שהיא נראית, אני לא רואה סיבה ממש טובה לא לקנות דווקא את הסיטרואן (פרט למותג).

אז אתה קונה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמחור גבוה מידי.

 

DS זה מותג שרוצה להתחרות ביוקרתיות הגרמניות, וכדי לעשות את זה צריך לעשות מהלכים קשים וארוכי טווח.

מישהו העלה פה את לקסוס, אז בוא נסתכל על איך לקסוס הגיעו לאן שהם הגיעו.

 

בהתחלה הרכבים היו מאובזרים ממש ובמחירים נמוכים מהגרמניות, יחד עם איכות הרכבה טובה ותחושת פרימיום, הלקוחות התחילו לבחור בלקסוס במקום הגרמנייה שלהם. אחרי כמה שנים של חדירה לשוק, התחילו ליישר קו עם הגרמנים, והיום המחירים שלהם דומים מאוד, אבל עכשיו כבר יש קהל שמכיר ויודע, ועובדה שהרכב נתפס כרכב יוקרתי, למרות שמביני דבר יודעים שמדובר בטויוטה.

 

אז גם DS יכולים לעשות את זה, הם פשוט לא עושים את זה.

 

הלקסוס NX מתחיל מ275 אלף ש"ח, וכולנו יודעים שיש הנחות ברכבי היוקרה. אז אולי לא נגיע ל240 אלף, אבל ל250 בכיף אפשר להגיע (מידיעה, לא הערכה).

אם נפזול לקטגוריות אחרות יש גם במוו X1 וסדרה 3 במחירים האלה (למשל ה330E הבסיסית, שאחרי הנחות גם תהיה מעט יקרה יותר מה240 אלף, אבל רק במעט), יש גם אאודי Q2 למי שרוצה יענו ג'יפון, ושוב בפזילה אפשר להסתכל גם על A4 ועל A3 סדאן, ואני בטוח שיש עוד.

נכון שלא כולם באותה קטגוריה, אבל כשבן אדם יבוא לשלם רבע מיליון שקל על רכב, רוב הסיכויים שיסתכל מסביב ויבדוק מה הרבע מיליון האלה יכולים לקנות לו במקומות אחרים.

זה רק מלהתסכל על מותגי יוקרה, בגלל שDS עדיין לא בדיוק יוקרה כנראה שהרבה אנשים גם יבחנו אותו למול רכבים אחרים ממותגים עממיים ושם הבעיה של הDS רק תחמיר.

שים עכשיו את הDS7 מול הNX ותשאל לקוח מה הוא קונה, הוא ייקח את הלקסוס (בהנחה והוא לא פאנבוי שרוף של סיטרואן כן?).

 

לDS יש עוד הרבה עבודה בתחום המיתוג והשיווק, ועד אז, הם יצטרכו להוריד מחירים.

 

הוא ימכור, פשוט מעט. זה שיש כמה אנשים שהיו מוכנים עם פנקס צ'קים לא אומר כלום.

כמו שכולם ציקצקו על מכירות הג'וליה שבהתחלה זה רק לשרופים ועל זה אי אפשר לבנות, אז גם פה בדיוק אותו דבר.

זה שיש כמה שכבר היו מוכנים לקנות, לא אומר כלום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרבית המגיבים פה באים מפוזציה מאוד מסוימת והרי ממילא הם לא היו רוכשים סיטרואן ולא כל צרפתית אחרת לצורך הענין.

ה DS7 פונה לחתך אוכלוסיה מסוים מאוד ולדעתי לא תתקשה למכור את הכמות המוקצבת לה בארץ.

הרכב והמותג עושים חייל בסין השוק העיקרי של המותג , ניסיון להחדיר מותג פרימיום צרפתי מחייב זמן וסובלנות ובעיקר שירות ברמה גבוהה וחרישי מאוד מול הלקוח.

מחיר הרכב בהחלט סביר לרמת האיבזור שאותה הוא מציע , נסו להעמיד מותג אחר עם אותה רמת גימור ואיבזור , המחיר יהיה גבוה משמעותית מה DS7.

 

 

יש לך מספרים לגבות את זה? כי המספרים שאני מכיר של DS בסין הם עלובים (פיג'ו דווקא כן מצליחה יחסית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב הזה ישנה בעיה גדולה לא בגלל ההשפעות השליליות של המותג סיטרואן אלא בגלל שמותג די אס הוא מותג שלא מוכר בישראל ואכן הרושם הוא של מותג סיני, דבר שמפחית את כל אפקט היוקרה שלו.

 

ממש לא הבנתי מה הקשר למותג סיני?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

שים עכשיו את הDS7 מול הNX ותשאל לקוח מה הוא קונה, הוא ייקח את הלקסוס (בהנחה והוא לא פאנבוי שרוף של סיטרואן כן?).

אני למשל הייתי לוקח את הDS. היא שונה, היא מגניבה יותר, היא מרווחת יותר, שימושית יותר, ואני דווקא מעדיף רכב שאין הרבה על הכביש. אבל זה רק אני, ואני ממש אבל ממש לא פאנבוי של סיטרואן :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אלא שטוענים שהתמחור גבוה מדי (ושימו את הדגמים היקרים יותר בצד), מה מבחינתכם היה נחשב תמחור טוב/הגיוני/סביר לדגם הכניסה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2192 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...