Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן קיימת אפשרות לביטול ההשתתפות העצמית, אבל זה לא מבטל את העדר התביעות, אז זה לא עוזר ברוב המקרים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

כן כן אני מודה! אני דפקתי למישהו את הרכב בחנייה... (איזה פדיחות) הישארתי פתק ועלה לי 2300 שקלים חדשים אבל לפחות אני ישן טוב בלילה... יצאתי פראייר אהה?

פורסם

מה תעשה? תתלה אותו על חבל בכיכר הראשית בישוב? "תדפוק" בו צרור של כדורים?:?

 

התופעה הזאת קיימת, היא תמשיך להיות קיימת לצערי והיא לא ניתנת לעצירה. למה?

כי בכל מקום ישנם אנשים שלא שמים פס על אף-אחד אחר וממש לא מזיז להם אם אתה תוציא מהכיס XXX שקלים בגלל שהם גירדו לך את הרכב שלך!!:evil:

 

גם אצלי, מאזדה 6 חדשה בת חודשיים, נותרה צלקת ממישהו שפתח את הדלת בפרעות בעת החניה בסופרמרקט... מה נעשה?? נמשיך לבכות !! :roll:

 

אמיר.

פורסם

גם אצלי, "כולה" פיאט אונו יש משני צדדי הרכב מכות קטנות מאוד שבקושי רואים מנהגים שפותחים דלתות בפראות ודופקים אותם ברכב בחניה בקניונים! והשיא: מכה בינונית בכנף קדמית ימנית (נדרש רק תיקון- 500 ש"ח) אבל לא תיקנתי.. וזה ממישהו שפגע וברח לבעלים הקודמים של הרכב!

מבחינה פנימית האוטו נראה כמו חדש.. ממש כמו חדש. מבחינה חיצונית נדרשים עוד כמה טיפולים קוסמטיים.

פורסם

אני אישית רוצה לבנות מערכת הקלטה שמופעלת ע"י אזעקת הרכב ואח"כ לטפל במלאכי הארץ.

וגם אפשר לטלות מודעות של פרס כספי לכל המוסר מידע על הפוגע ברכב שלי!

 

ההודעה המאה שלי!

פורסם

MJ01, כמו שאמרתי לך אז, אני אומר גם עכשיו:

אתה חי בסרט חביבי, וכמו שאומרים לכל הילדים הקטנים שבאים ולוקחים לוח פוקוס אבל עוד לא למדו לנסוע באופניים: "מחפשים אותך בבלוקבסטר", מתי תבין, שכל מה שלא תעשה, כולל לישון בתוך האוטו, תמיד תמיד תהיה פעם 1 שבה אתה לא תהיה באיזור הרכב, ואז ידפקו לך אותו.

ואם אתה כ"כ אוהב את האוטו שלך עד למצב שאתה מוכן להסתבך באלימות בעבורו, אז אולי שווה לך להשקיע על חניה מקורה ולסגור את העסק ?

גם אני, תמיד שומר על האוטו שלי ומחנה במקומות שלא ידפקו ובלה בלה בלה, אבל בסופ"ש מקולל אחד, חזרתי הביתה מהעבודה בשעה 2 בלילה, חניתי את הרכב מתחת לחלון של החדר (המקום הכי בטוח), נכנסתי לרכב של חבר אחר שחיכה לי, ונסענו, בשעה 4 חזרתי, עליתי לבית, והלכתי לישון.

אני קם בבוקר, ורואה (שים לב טוב טוב, זה לא משהו שנעשה ללא כוונה):

גילחו לי את המגבים, והסמל.

 

אני לא יודע מי עשה את זה, אבל יכול להיות בטוח במליון ושתיים %, שאלו הילדים הוונדליסטים של המקום בו אני גר, שאין להם מה לעשות בימי שישי, ואין איפה לבלות, אז הורסים את כל הבא ליד (אני גר ב"אזור" אם זה ממש משנה).

אתה חושב שגיליתי או בכלל חיפשתי מי עשה את מה שעשו ?

לא.

באותו היום, נסעתי לעבודה, חניתי את הרכב במקום הקבוע, רחוב צדדי ושקט (רחוב הארז, בחולון), אני חוזר לאוטו סמוך לשעה 2 בלילה, ורואה כנף ימין קדמית מעוכה.

מי עשה ? אני יכול לדמיין שזה אחד השכנים בבניין הסמוך, אבל לא אחפש עכשיו על כל רכב ורכב סימני מכה טריים.

לומדים לחיות עם זה...

יתכן ואתה עוד חדש וזו הפעם הראשונה שנתקלת בתופעה מגעילה זו של אנשי ארץ ישראל.

 

ולסיכום:

"להתרגז, פירושו, להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים".

תאמין לי, שאותו אחד שדפק לך את הרכב, לא יצא בכלל לראות מה קרה לאוטו שלו, הוא פשוט המשיך לנסוע.

ואתה ? מתרגז.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

המקסימום שהייתי עושה, זה לדאוג, שלפחות בבית, הוא יחנה בחניה סגורה ומקורה.

אגב אני בטוח שמי שיש לו רכב ב250 אלף, יש לו הכסף לחניה מקורה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...