Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם המחיר נכון, נראה שהיבואן לא למד כלום מהנסיון שלו עצמו עם ה MG-3.

 

שיחקו חזק על הקטע של "אנחנו נתמחר בול כמו המתחרים אבל אצלנו הוא יהיה מאוד מאובזר" (מה שנכון), רק שזה לא מכר כלום.

 

אפס מכירות!

 

רק כשחתכו מאוד אגרסיבי את המחיר ונתנו התחייבות לרכישה עתידית במחיר מחירון, התחילו למכור וגם, כמויות מאוד שוליות לסגמנט.

 

ב 119,900 הם ימכרו אפילו פחות מסאנגיונג טיבולי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מותג עם מוניטין אפס, יבואן עם מוניטין בעייתי, רכב סיני עם ביקורות בינוניות (ואני נדיב) ומחיר של רכב יפני ממותג.

 

ארבע אפשרויות:

1. המחיר שהוצג כאן שגוי.

2. עלות הכנסת הרכבים לארץ זניחה, ומספיקה ליבואן מכירה של כמה יחידות בודדות כדי לכסות אותה.

3. היבואן בונה על כניסה מאסיבית בהנחה מאוד גדולה לשוק הליסינג.

4. היבואן לא מבין איפה הוא חי.

פורסם (נערך)

עדכון סופי ישירות מהמקור הכי אמין שקיים (מתחרז עם מנבל מוצג :) )

ביצעו עדכון מחיר שלא עודכן במחשבים עדיין.

מחירון - 110,000.

השקה עד יום א'.

עריכה אחרונה על ידי omricn
פורסם
הדגם שיושק בקרוב הוא ZS בנזין רגיל (לא היברידי\חשמלי).

מחירון 119,900.

השתגעו לחלוטין , לא רוצים למכור אז למה בכלל להביא לתקינה ?

מישהו יודע מה עם הלאדה שהם הבטיחו שיביאו גם במחירי שוברי שוק ? או שאין טעם בכלל לצפות למחיר הגיוני אחרי תמחור ה-MG ?

פורסם
עדכון סופי ישירות מהמקור הכי אמין שקיים (מתחרז עם מנבל מוצג :) )

ביצעו עדכון מחיר שלא עודכן במחשבים עדיין.

מחירון - 110,000.

השקה עד יום א'.

 

זה מחיר הגיוני לרכב.

הבנתי שימכר בעיקר ברמת אבזור מפנקת (גג, עור, מולטימדיה).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

ב 110.0 אש"ח זה יכול להיות מעניין, על גבול הטיפה יקר מדי.

אם יהיה מאובזר לעייפה אז יש תמורה מעניינת למחיר.

השאלה היא איך הדבר הזה נוסע ומתנהג, ואולי יותר חשוב, איזו אחריות תהיה לרכב.

אם זו תהיה אחריות בסגנון צ'מפיון (שנתיים + נעשה לך טובה אחרי שתריב איתנו) או בסגנון קיה (3 מלאות + 4 על רכיבים עיקריים ומעט מאוד תלונות), הדבר יכול להשפיע רבות על המכירות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
עדכון סופי ישירות מהמקור הכי אמין שקיים (מתחרז עם מנבל מוצג :) )

 

נתקל באנשים האלה כל פעם בלובר, עומדים מול המונה ליזה ומקללים.

הזוי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגלל הניסיון שהם צברו בעבר, הם הבינו שאנשים פרטיים לא יקנו רכב סיני, זה לא טלפון באלף שקל, זאת החלטה כלכלית רצינית, גם עם דאצ'יה הם לא יצליחו להתחרות גם באיבזור עדיף, לכן בחרו בתמחור מאוד גבוה לחברות ליסינג, והם יקנו את הרכב מאוד בזול, ישכירו 3 שנים וימכרו בזול מאוד אחרי שכיסו את רוב ההוצאות מהשכירות, כמובן שיתנו אחריות ל3 שנים לפחות, שחברות הליסינג לא ישלמו על תקלות.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם
עדכון סופי ישירות מהמקור הכי אמין שקיים (מתחרז עם מנבל מוצג :) )

ביצעו עדכון מחיר שלא עודכן במחשבים עדיין.

מחירון - 110,000.

השקה עד יום א'.

 

אולי זה מהחברים האלה שעובדים עליך כדי להפתיע אותך? :wink:

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

מצד אחד מנוע ה-1ל' טורבו של הארונה חזק יותר מה-1ל' טורבו של ה-MG, ומצד שני הקלף של ה-MG הוא אבזור. ה-MG מפסיד על הנייר רק בגלל היעדר מערכות בטיחות וציון גרוע במבחני ריסוק. מצטער, לא שווה 110 אלף ש"ח.

פורסם

ההשוואה לארונה לא רלוונטית.

הארונה הינו רכב סופר מיני גבוה שמיועד לקהל צעיר או מבוגר שלא צריך מרחב פנימי נדיב או תא מטען גדול.

אני רואה את זה כתחליף למשפחתיות קטנות כמו i25 מבחינת מחיר, ותחליף למשפחתית מבחינת מרחב ושימושיות.

אני שמעתי שהמחיר הוא 106 לדגם המאובזר מאוד (מבחינת אביזרי נוחות, אין מערכות בטיחות).

בהחלט אופציה נחמדה למי שצריך ג'יפון למשפחה במחיר שפוי. (20000 שקל פחות מסוזוקי קרוסאובר שדומה לו במידות).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022


×
×
  • תוכן חדש...