Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אמת, מנבל המוצג הוציא אותי חומוס ויצא בעצמו שקשוקה.

ולעניין, לא הייתי רוכש אך ורק עקב רמת הבטיחות הירודה. לא יאומן שאנשים מתפשרים על זה, זה פשוט פשע.

 

אני רק שאלה...

אם אכן מנהל המותג העביר לך מידע, הוא לא ידע את המחירים הנכונים? או שאתה סתם המצאת.

 

חס וחלילה, אין לי שום צורך לזרוק מספרים ללא מידע מהימן. אולי היתה לו סיבה להעביר אלי מידע שגוי מלכתחילה כשהוא ניחש מה אעשה איתו, ואז לצאת בהצהרה עם מחיר נמוך יותר כדי להלהיב את הקהל.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הרכב הושק הבוקר, מחיר 99,999 שקל לרמת גימור בסיסית, 105,555 לרמת גימור הגבוהה

אחריות 5 שנים מלאות/150,000 ק"מ

גם במחיר וגם באחריות, כיוונו לדאסטר בין העיניים.

 

עכשיו נשאר רק לראות איך הדבר הזה נוסע, כמה איכותי הוא מורכב בכדי לדעת אם גם פגעו.

 

באופן אישי, כמו שהסינים מתנהלים, לעולם לא אקנה, אין לי אמונה בהם.

 

אם היתה להם הזדמנות לקנות ספוגים למושבים משאריות מהכור מצ'רנוביל וזה מוזיל להם בסנט, הם לא יהססו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

צריך לראות מה יהיה מחירו של הדאסטר החדש ואת רמת הציוד שלו, הרכבים ההלו הם אופציה למי שלא רוצה\ יכול להוציא יורת מ 100K על רכב חדש , ושיהיה גם אופנתי ומוגבהה...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

כבר אמרו שזה לא אותו גיר כמו ביאריס, כי היאריס משתמש בתיבה רציפה וזה משתמש בתיבה פלנטרית של חברה שלטויוטה יש אחוזי שליטה גבוהים בה.

מעבר לכך אין עדויות לשימוש בפלטפורמה או מכלולים אחרים של טויוטה, המנוע פותח בשיתוף פעולה עם GM , לכן האמירה הזו חסרת בסיס.


×
×
  • תוכן חדש...