Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי יש לי אאודי A3 שנת 2002, יש לי בעיה שהמנוע לא מגיע פשוט לטמפרטורת עבודה,

מדי פעם מתחמם ממש קצת אבל עדיין לא קרוב ל90 וגם אז יורד חזרה,

ושמתי לב שהוונטה קירור פועלת גם כשהמנוע קר, רעיונות לפיתרון ?

Audi A3 8L

פורסם
היי יש לי אאודי A3 שנת 2002, יש לי בעיה שהמנוע לא מגיע פשוט לטמפרטורת עבודה,

מדי פעם מתחמם ממש קצת אבל עדיין לא קרוב ל90 וגם אז יורד חזרה,

ושמתי לב שהוונטה קירור פועלת גם כשהמנוע קר, רעיונות לפיתרון ?

האם החימום בתא הנוסעים עובד בצורה תקינה ?

איזה כייף לי :)

פורסם

יש אפשרות לתקן או שמחייב החלפה ? מה סדר גודל העלויות ?

יש אפשרות לתקן תרמוסטט. יותר זול, נכון, מהיר ואמין יהיה להחליף אותו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
האם החימום בתא הנוסעים עובד בצורה תקינה ?

לא מחמם בכלל, אני כנראה אחליף אותו בראשון ואעדכן פה על עלויות . מוסך מומלץ באיזור בצפון ? (טבריה)

Audi A3 8L

פורסם
לא מחמם בכלל, אני כנראה אחליף אותו בראשון ואעדכן פה על עלויות . מוסך מומלץ באיזור בצפון ? (טבריה)

לא מכיר מוסכים בטבריה אלא רק בגוש דן.

 

1. האם בעבר החימום ברכב עבד ?

 

2. האם בדקת את מפלס נוזל הקירור ?

 

לא פוסל שהבעיה בתרמוסטט אבל לפני החלפת התרמוסטט רצוי להבין את עומק הבעיה :cry:

 

אל תחליף שום חלק לפני שאתה מתייעץ עם מוסכניק מתאים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...