Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה קארוק- צפי הגעה רק בחודשים 04,05/2018


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעדכן את מי שממתין להגעתו של הקארוק לישראל,

 

כי התקשרתי לשתי סוכנויות סקודה היום (הסוכנות המרכזית בבני ברק והסוכנות בראשל"צ) ואמרו לי שצפי הגעה של הקארוק הוא רק בחודשים 04 או 05 שנת 2018.

 

בסוכנות בראשל"צ אמרו גם שיש סיכוי קטן מאד שהקארוק יגיע בסוף חודש 03/2018.

 

בסוכנות בחיפה אמרו לי לפני כמה שבועות שצפי הגעה הוא בחודשים 02,03/2018, כנראה שהמידע הזה לא מדוייק.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

מקורות יודעי דבר מסרו כי יחידות ראשונות של הקארוק נצפו אתמול מנשקות את אדמת ארץ ישראל.

ראה גם פה.

מניח שבקרוב תהיה ההשקה.

עריכה אחרונה על ידי Mr_Shankly

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

חבל שנציגי המכירות מסרו מידע מוטעה על מועדי ההגעה של הקארוק, אם הייתי יודע שהקארוק יגיע מוקדם כל כך הייתי ממתין ובודק אותו.

 

בגלל חוסר המקצועיות צ'מפיון הפסידו לקוח (הזמנתי קיה נירו).

 

לגופו של ענין בתמונות מופיע לדעתי הדגם הפשוט עם מסך מולטימדיה שנראה קטן כמו בסיאט אטקה הפשוטה וגם המערכת נראית מיושנת עם כפתורים פיזיים כאשר בשאר הדגמים של ואג עברו למערכת חדשה יותר ללא כפתורים פיזיים למיטב זכרוני.

 

גם שאר הגימור נראה פשוט עקב כך.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אל תבנה על מה שסוכנים אומרים.

כנראה הם אומרים ככה, כי הם רוצים להעיף שאריות של היטי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הרכבים הראשונים מגיעים כאמור לתקינה וכו׳ - ובדרך כלל יש קצת זמן עד תחילת השיווק הרישמי.

 

אם לא היה לי דחוף להחליף, הייתי מחכה 3 חודשים לרכב שמעניין אותי.

פורסם
חבל שנציגי המכירות מסרו מידע מוטעה על מועדי ההגעה של הקארוק, אם הייתי יודע שהקארוק יגיע מוקדם כל כך הייתי ממתין ובודק אותו.

 

בגלל חוסר המקצועיות צ'מפיון הפסידו לקוח (הזמנתי קיה נירו).

 

לגופו של ענין בתמונות מופיע לדעתי הדגם הפשוט עם מסך מולטימדיה שנראה קטן כמו בסיאט אטקה הפשוטה וגם המערכת נראית מיושנת עם כפתורים פיזיים כאשר בשאר הדגמים של ואג עברו למערכת חדשה יותר ללא כפתורים פיזיים למיטב זכרוני.

 

גם שאר הגימור נראה פשוט עקב כך.

כולנו מכירים את צ'מפיון, קארוק ברמת אבזור שהנירו מגיע איתה יעלה כמה עשרות אלפים טובים יותר מהנירו. שלא לדבר על ההבדל בעלויות התחזוקה: אין מה להשוות בין צריכת דלק של רכב היברידי לצריכת דלק של רכב עם מנוע טורבו, והביטוח לסקודה יקר יותר משמעותית.

פורסם
יכול להיות שזה דגם ראשון שהגיע לתקינה.

 

הגיעו מספר יחידות, בטח שלא אחת.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
כולנו מכירים את צ'מפיון, קארוק ברמת אבזור שהנירו מגיע איתה יעלה כמה עשרות אלפים טובים יותר מהנירו. שלא לדבר על ההבדל בעלויות התחזוקה: אין מה להשוות בין צריכת דלק של רכב היברידי לצריכת דלק של רכב עם מנוע טורבו, והביטוח לסקודה יקר יותר משמעותית.
עשו השוואת צריכת דלק בין ספורב ליונדאי ועוד רכב, הקיצור ההבדל בצריכת הדלק היתה 0.5 קמ לליטר. ככה שזה ממש לא פער רציני. ההשוואה היתה בתנאי מבחן אבל בכל זאת...

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
כל הסקודות עם בעיות אספקה.

קודיאק אספקה בעו ד כמעט חצי שנה.

אוקטביה 3 חודשים כנ"ל הרפיד.

 

לא הייתי קורא לזה בעיות אספקה אלא יותר בכיוון שלא מצליחים לעמוד בביקוש הגדול. סקודה הפכה לאחד היצרנים הפופולארים בעולם המערבי ועובדה שבישראל היא היצרן האירופאי הנמכר ביותר כבר כמה שנים. זה כמו שיש מסעדות טובות שיש תור גדול בחוץ לעומת מסעדות גרועות שריקות בפנים ואתה ישר נכנס פנימה. איפה היית מעדיף לאכול?!

פורסם (נערך)

אם אתה רעב אז אין בכלל שאלה.

ההקצאות לארץ הן בתחתית סדר העדיפויות של היצרן . יש שווקים הרבה יותר גדולים וחשובים (סין) ששם כדאי לעמוד מוכנים .

הקונצרן מנסה לנצח את תאגיד רנו במכירות ולכן חשוב להלחם קודם כל בשווקים הגדולים . אנחנו דיי עולם שלישי מבחינתם.

אחרי כמה חודשים הם מתפנים לתת רכבים לשווקים קטנים ומכאן הדחייה. אין שום קשר לטיב הרכב.

עריכה אחרונה על ידי save

×
×
  • תוכן חדש...