Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת אופל אינסינגניה החדשה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מסכים.

 

לדעתי הסיבה היחידה שהמונדאו וליין המיני וואנים לא מגיעים כי יבואן הרבה יותר משתלם למכור מזדה 6 ו 5, CX3,CX5.

 

קח לו את זכיון מזדה ותגלה איך פתאום השוק מוצף בפיאסטות, מונדאו ו B-MAX, s-max C-max.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נכחתי בהשקה.

 

חיצונית הרכב מצא חן בעיני , בייחוד לאור הסליפריות שלו , מידותיו גדלו באורך הכללי ובמפשק הגלגלים אבל אצלו קטן גובה הרכב במספר סנטימטרים, ליצירת מקדם גרר נמוך יותר.

 

בטח ובטח כאשר אתה רואה את כל קופסאות הפח שמציפות את כבישי ארצנו.

 

בפנים הוא נראה טוב מאוד. לא יודע עם 3/4 פרמיום כפי שכתב פבל, אבל התחושה טובה ובעמידה שום דבר לא קירקש.

 

כמי שנוסע על סובארו B4 בעלת הנעה 4X4 אני אוהב את הקונפיגורציה הזו שמקבלים אצלם בדגמי ה 2 ליטר.

 

עכשיו צריך רק לבדוק אותו על הכביש.

 

ועכשיו לגבי מחירים ומספרי מכירות

 

אבל לפני כן מספר הסברים.

 

בהשקה כיבדו אותנו האנשים הבאים מטעם אופל ( אהבתי מאוד ).

 

וכל אחד מהם דיבר

 

אסי שמלצר - יו"ר קבוצת שלמה

 

חזי שייב - מנכ"ל אופל

 

לירון מזרחי- מנהל המוצר אופל

 

גבי פריאב מנהל טכני אופל.

 

שאפו.

 

מעניינים ביותר היו דבריו של אסי שמלצר, לא כל יום הבעלים יורד אל העם. והבחור עממי בהליכותיו גם במינג לינג לפני ואחרי החלק הפורמאלי של ההשקה.

 

לשאלה של פבל על התחרות ראש בראש קורסה מול איביזה התשובה למעשה הייתה אנו לא נכנסים למלחמת מחירים אגרסיבית כדי למכור עוד יחידות. שלי איכותי וגרמני ולכן הפער, ושהציבור יחליט.

 

תסיקו מכך גם לגבי שאר המחירים של שאר המגוון.

 

לגבי האינסגניה של ה290 אלף ש"ח , לדבריו היא לא תמלא להם את הבונדד - קרי צופה מכירות ביחידות ולא בעשרות.

 

כעבדכם הנאמן שאלתי שתי שאלות.

 

השניה התייחסה להתפלגות המכירות בין הלקוח הפרטי לבין הלקוח המוסדי והיא נענתה הראשונה.

 

התשובה הייתה כי הם עומדים בערך על 60% שוק פרטי 40% שוק מוסדי

 

בעבר השוק המוסדי היה גבוה יותר.

 

גם הרכישות של של שלמה זרוע הליסינג משלמה זרוע היבואן עברה שינוי ואם בעבר 70% מהמכירות שהופנו לליסינג הלכו לשלמה ליסינג כעת הם ירדו ל 50% ( מתוך ה 40% המופנה לליסינג ).

 

השאלה הראשונה הייתה ( היא נענתה השנייה )

 

האם לאור הרכישה של אופל על ידי קונצרן PSA הוא צופה שינוי והחלפת היבואן.

 

ניתנה תשובה מקיפה וגלוית לב , אקצר ואומר כי הם לא חוששים לכך, בין השאר כי ההחלטה האסטרטגית היא להשאיר את אופל כיצרן עצמאי עם שמירת הזהות הגרמנית, וכן העוצמה של קבוצת שלמה בשוק הישראלי והעבודה הטובה שהם עשו עם המותג בארץ.

 

ימים יגידו ומאחל להם שימשיכו בעבודתם.

 

גם דבריו של חזי שייב לגבי העתיד אליו הולכת אופל

 

ראשית לכיוון של דגמים חשמליים ( וזה גם מסביר את העובדה של לא לדיזל )

 

שנית להשתתף בחגיגת הג'יפונים עם עוד שני דגמים שיצטרפו למוקה, בשנת 2018.

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לשאלה של פבל על התחרות ראש בראש קורסה מול איביזה התשובה למעשה הייתה אנו לא נכנסים למלחמת מחירים אגרסיבית כדי למכור עוד יחידות. שלי איכותי וגרמני ולכן הפער, ושהציבור יחליט.

 

המשפט הזה ממש הצחיק אותי. כי האיביזה היא לא גרמנית ברמ"ח איבריה? התבטאות מיותרת לטעמי.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסיקור.

לגבי אסי שמלצר, הגיוני מאוד שיהיה שם ולא רואה את זה כחריג או מיוחד בכלל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הייתי במספר השקות לא ראיתי את הבעלים.

 

לכן ציינתי זאת לטובה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לקבל מחיר אצל היצרן, צריך להתחייב על כמות, ברגע שהיבואן לא יכול להתחייב על כמות המחיר עולה, ולכן היבוא לא אטרקטיבי, יכול להיות שעדיף ליבואן למכור מאזדה, אבל אם הוא היה יכול להרוויח גם על פורד, הוא לא היה מוותר על ההזדמנות,

לא מסכים.

 

לדעתי הסיבה היחידה שהמונדאו וליין המיני וואנים לא מגיעים כי יבואן הרבה יותר משתלם למכור מזדה 6 ו 5, CX3,CX5.

 

קח לו את זכיון מזדה ותגלה איך פתאום השוק מוצף בפיאסטות, מונדאו ו B-MAX, s-max C-max.

כדי לקבל מחיר אצל היצרן, צריך להתחייב על כמות, ברגע שהיבואן לא יכול להתחייב על כמות המחיר עולה, ולכן היבוא לא אטרקטיבי, יכול להיות שעדיף ליבואן למכור מאזדה, אבל אם הוא היה יכול להרוויח גם על פורד, הוא לא היה מוותר על ההזדמנות.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשפט הזה ממש הצחיק אותי. כי האיביזה היא לא גרמנית ברמ"ח איבריה? התבטאות מיותרת לטעמי.

 

בדיקה העלתה שהאיביזה מיוצרת בספרד.

 

המטריה היא גרמנית אבל העובד הוא ספרדי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבדיל מהקורסה (שאינה OPC, וגם זה לא בטוח) שמיוצרת ומיובאת מהעיירה הבווארית סרגוסה, על ידי כח אדם ארי טהור הלבוש בלדרהוזן?

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה חושב שמונדיאו והמיני ואן לא מגיעים, בדיוק מאותה סיבה שפיזו 5008 הפכה ממיני ואן לקרוס אובר, השוק השתנה. זה בדיוק אותה סיבה למה אין דור שלישי לסיטרואן c5, שתוצג לה מחליפה, אם תוצג, רק בעתיד, ורק בגלל השוק הסיני. כמו שאמרתי, היצרנים והיבואנים, לא משקיעים כסף בקטגוריות האלה, ולא מציגים מחליפות לדגמים ותיקים.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

לא מהסיבה הזו, כי לפני שהופסק הייבוא שלהם, המונדיאו והאס מקס נמכרו במספרים מכובדים וכנראה היו ממשיכים להימכר היטב גם לאחר מתיחת הפנים, לא חסר שרשורים בזמנו שנפתחו כאשר אנשים שואלים מתי יגיעו מתיחות הפנים לרכבים הללו.

הסיבה העיקרית (אתה יכול לחפש ,הנושא הזה נטחן כבר עשרות פעמים) שחזרו עליה היא עקב משבר הפוקוס נוצר סכסוך בין היבואן ליצרן.

בשוק הסיני כבר עכשיו נמכרת הסיטרואן C5 אחרי עוד מתיחת פנים ואפילו נמכרת שם C6 ייחודית לשוק בתור סדאן.

ב2020 דובר על דגם חדש של הC5 לשוק האירופאי, יש כתבות על זה באינטרנט.

בהחלט הדגש עבר לייצור קרוסאוברים ,אבל יש יצרנים שעדיין עושים מיניוואנים ופורד זה אחד מהם נכון לעכשיו.

ההחלטה של פיג'ו הגיונית וככה פיג'ו עולה להתחרה בקרוסאוברים ומשאירה לסיטרואן את התחרות בסגמנט המיניוואנים.

מצד שני עכשיו אופל גם מצטרפת לחגיגה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מהסיבה הזו, כי לפני שהופסק הייבוא שלהם, המונדיאו והאס מקס נמכרו במספרים מכובדים וכנראה היו ממשיכים להימכר היטב גם לאחר מתיחת הפנים, לא חסר שרשורים בזמנו שנפתחו כאשר אנשים שואלים מתי יגיעו מתיחות הפנים לרכבים הללו.

סתם להיות פדנט אבל זה דגמים חדשים (היו...) לא מתיחות פנים.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לקבל מחיר אצל היצרן, צריך להתחייב על כמות, ברגע שהיבואן לא יכול להתחייב על כמות המחיר עולה, ולכן היבוא לא אטרקטיבי, יכול להיות שעדיף ליבואן למכור מאזדה, אבל אם הוא היה יכול להרוויח גם על פורד, הוא לא היה מוותר על ההזדמנות, כדי לקבל מחיר אצל היצרן, צריך להתחייב על כמות, ברגע שהיבואן לא יכול להתחייב על כמות המחיר עולה, ולכן היבוא לא אטרקטיבי, יכול להיות שעדיף ליבואן למכור מאזדה, אבל אם הוא היה יכול להרוויח גם על פורד, הוא לא היה מוותר על ההזדמנות.

 

 

חסר אחיזה במציאות.

 

המונדאו האחרונה שיובאה כן יכלה להתחייב לכמות ולהיות מתומחרת אטרקטיבית וכנל ה S MAX ופתאום הם לא?

ופיאסטות שמרו על רצף של עשרות שנים של יבוא, פתאום לא אטרקטיביות ויקרות?

 

תאמין לי, שוחה היטב בביצה המוטורית הישראלית, פשוט מעדיפים למכור מזדה.

 

אם דוח ועדת זליכה היה מיושם וכל יבואן היה בבעלות של מותג אחד בלבד (גם אם מיוצר ע"י אותו תאגיד כמו במקרה VAG וצ'מפיון כדוגמא) אז גם הייתה פה הרבה יותר תחרות וגם היית רואה ייצוג מלא יותר של מותגים/ דגמים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^^

 

צודק הבחור

 

רק לא יקרה כי אין לממשלה כוח על יצרני הרכב הגדולים, וגם לא מן הנמנע כי אין רצון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבדיל מהקורסה (שאינה OPC, וגם זה לא בטוח) שמיוצרת ומיובאת מהעיירה הבווארית סרגוסה, על ידי כח אדם ארי טהור הלבוש בלדרהוזן?

 

בדיוק. כשטוסון מיוצר בצ'כיה, סוויפט בהונגריה וקורסה בסרגוסה, אין כבר משמעות לארץ הייצור.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון אולי, אבל...

 

כאשר רכב גרמני מיוצר בגרמניה זה טוב יותר מרכב גרמני שמיוצר בברזיל, לפחות נשמע כך, לא בהכרח נכון.

 

אבל תגיד אתה מה היית מעדיף

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסר אחיזה במציאות.

 

המונדאו האחרונה שיובאה כן יכלה להתחייב לכמות ולהיות מתומחרת אטרקטיבית וכנל ה S MAX ופתאום הם לא?

ופיאסטות שמרו על רצף של עשרות שנים של יבוא, פתאום לא אטרקטיביות ויקרות?

 

תאמין לי, שוחה היטב בביצה המוטורית הישראלית, פשוט מעדיפים למכור מזדה.

 

אם דוח ועדת זליכה היה מיושם וכל יבואן היה בבעלות של מותג אחד בלבד (גם אם מיוצר ע"י אותו תאגיד כמו במקרה VAG וצ'מפיון כדוגמא) אז גם הייתה פה הרבה יותר תחרות וגם היית רואה ייצוג מלא יותר של מותגים/ דגמים.

ה מונדיאו האחרונה, שווקה כאן אחרי מתיחת הפנים ופנתה גם ללקוח הפרטי, עם דגם 240 כ"ס, מהלך שלא צלח, דגם הטורבו הפשוט הגיע רק שנה אח"כ, ושווק שנתיים לא בהצלחה מיוחדת, הsmax, שווק תחילה במחיר גבוה וכמעט שלא נמכר, רק אחרי הורדת מחיר, החל להמכר, המחיר היה 175,ובזמנו זה היה מחיר אטרקטיבי ל7 מקומות, כיום יש הרבה cuv במחירים האלו, ולכן התחרות תהיה איתם קשה מאוד, להגיד שדלק מעדיפים למכור מאזדה, זה נכון, אבל דלק היא חברה גדולה מאוד עם מערך מכירות ושירות גדולים, אם היו יכולים להרוויח על הפורד משהו, היו מייבאים, כנראה שאי אפשר, עוד אנקדוטה, הפורד פיוג'ן הוצגה בארה"ב שנתיים לפני אירופה, למרות שזה בדיוק אותו הרכב, בגלל שגם פורד אירופה לא ידעו אם הם רוצים מחליפה למונדיאו, אבל בגלל הנחיה מארה"ב הם בסוף שיווקו אותה באירופה, ולגבי שינוי היבואן, אני עוד זוכר את ביבואן הקודם וזוכר את ההצלחה שלו בשיווק.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...