Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

מחפשים רכב שיכיל 3 ילדים מאחור (2 כסאות ובוסטר), בטיחותי ואמין.

הציעו לנו:

לנסר אינבייט, 2011, 137,000 ק"מ, עבר 2 ידיים פרטיות, 32,000 ש"ח.

ספורטבק, 2011, 97,000 ק"מ, עבר יד אחד פרטית, 37,000 ש"ח.

 

איזו מכונית נחשבת יותר מרווחת? האם בשניהם ניתן להכניס 3 ילדים מאחור?

האם הספורטבק - בעלת מנוע של 1.8 - נחשבת חסכונית יותר או בזבזנית יותר מהinvite (מנוע 1.5)?

האם באחד מהדגמים הללו לא ניתן לבטל כרית אוויר מקדימה? (לא הצלחתי למצוא מידע על כך)

 

מצאתי שבתקופה שבין 2009 ל2012 עשו מבחני ריסוק לספורטבק בלבד: https://www.euroncap.com/en/results/mitsubishi/lancer/11051

א. האם הם תקפים גם לאינבייט? או שבעצם כל דגם שמיצובישי הוא לא ספורטבק עד 2012 בעל 0 כוכבי בטיחות?

ב. התוקף של מבחני הריסוק הוא עד 2016: https://www.euroncap.com/en/results/mitsubishi/lancer/11051

מה המשמעות לכך? שהם תקפים לדגמים של עד 2016 או שב2016 מערכות הבטיחות מתבלות?

 

 

שורה תחתונה - מה כדאי לקחת?

 

תודה מראש

פורסם

יש לי נסיון עם שתיהן. היתה לי לנסר אינבייט 2009 והחלפתי אותה אחרי 140000 ק"מ ב 2015 לספורטבק. את שתיהן קניתי חדשות.

בשתיהן אפשר לשנע שלושה ילדים (ואצלי נכדים...) מאחור.

מבחינת הבגאז' הספורטבק יותר נוחה כי יש לה דלת חמישית וניתן להסיר את המדף האחורי בקלות וגם לשקע את רצפת הבגאז לטיפה יותר נפח.

בשתיהן ניתן לבטל כרית אויר (מפתח הרכב לחריץ בתא הכפפות).

האינבייט 1.5 עם גיר אוטומטי רגיל חסכונית יותר מהספורטבק 1.8 עם גיר רציף.

אני לא יודע איך נראה לוח המחוונים בספורטבק 2011. באינבייט שלי היה לוח מחוונים פשוט וקל להפעלה. בספורטבק 2015 יש מסך מעצבן שממש מסיט את תשומת הלב מהנהיגה.

מבחן בטיחות לספורטבק, 5 כוכבים.

מבחן בטיחות לרגילה ציון 9.7 (מתוך 10). ראה כאן: https://cars.usnews.com/cars-trucks/mitsubishi/lancer/2011/safety

 

כך שיש לך יתרונות וחסרונות בשני כלי הרכב.

מעבר לכך שתיהן ממש אבל ממש טובות, אמינות וקלות מאד ומהנות מאד לנהיגה.

עצתי, בגלל שינוע הילדים, קח בכל זאת את הספורטבק. בדוק הסטורית טיפולים במוסך מורשה בלבד.

בהצלחה!

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

תודה על התשובה המפורטת.

אני מבין ש-האינבייט ערכה רק מבחני בטיחות אמריקאיים?

הספורטבק עדיפה בשינוע ילדים בגלל הבאגז' או כי היא מעט יותר מרווחת במושב האחורי?

מה הכוונה ב-לבדוק היסטוריית טיפולים במוסך מורשה בלבד? התכוונת - לבדוק את הרכב לפני קניה במוסך מורשה בלבד? מדוע?

תודה

פורסם

המרווח במושבים האחוריים זהה. אני משנע בהם נכדים שלושה נכדים בבוסטר, במושב מגביה ו...בכלום.

 

אני מעדיף את הספורטבק בגלל הבגאז'

בעניין מבחני הבטיחות, זה מה שמצאתי וממוקד לשנת 2011.

בעניין הסטורית הטיפולים, הכוונה לטיפולים לאורך חיי הרכב. את בדיקה אתה יכול לעשות במכון.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...