Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורולה 2010


פנדל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מחפשים רכב שיכיל 3 ילדים מאחור (2 כסאות +בוסטר), בטיחותי, אמין ואם חסכוני - מה טוב.

מצאנו קורולה, 2010, 110,000 ק"מ, 45,000 ש"ח.

 

ממליצים?

 

חיפשנו את מבחני הריסוק של הדגם בשנתון הזה בeuruo ncap ולא מצאנו. יתכן והוא לא ערך מבחני ריסוק?

היכן ניתן למצוא מידע לגבי מפרט הבטיחות שלו?

משהו נוסף שכדאי לבדוק בקשר לדגם בשנתון הזה?

תודה.

פורסם

למה לרכוש רכב ישן כ"כ ועם נסועה כזאת בתקציב כזה?

 

הפירמה טויוטה לא שווה את הרכישה של רכב ישן שנסע המון.

 

תוכלו למצוא באותו מחיר יונדאי איי30/קיה סייד ומיצובישי לאנסר חדשות יותר ושמורות יותר.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אישית מעדיף לרדת שנתיים ולהחזיק בקורולה אוטומטית, אם ירצה למכור בעתיד אז כבר מובטח שוק חזק, ואמינות עדיפה יותר.

חוץ מזה זה לא אותו המרכב אז יש עוד סיבה להתלבטות.

 

 

פורסם

אז לא I30, בוא ניקח פורטה 2011-2012.

 

הגיר לדוגמא בפורטה אפילו מגיע עם 6 הילוכים(ביחס לגיר המיושן של הטויוטה עם ה4) - חשוב לצריכת הדלק.

מבחינת אמינות, בוא תראה לי הוכחה שטויוטה אמינה יותר מהפורטה? האם אתה יודע ב100% שזה המצב או שזה רק הפירמה המנצנצת של טויוטה שגורמת לך להסיק זאת?.

לגבי שמירת ערך? תאכלס? ברכב בגיל הזה כבר ירידת הערך היא לא גבוהה ולפורטה יש דרישה לא רעה בשוק היד שניה.

במילים אחרות - לדעתי האישית אין שום סיבה לרכוש רכב ישן יותר ובלוי יותר(שהבלאי והגיל יהיו בסיכויים גבוהים יותר כמקור לבעיות ותקלות מאשר פירמה כזאת או אחרת במיוחד שב2 הדגמים לא ידועות בעיות מיוחדות) רק בגלל הפירמה של טויוטה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אז לא I30, בוא ניקח פורטה 2011-2012.

 

הגיר לדוגמא בפורטה אפילו מגיע עם 6 הילוכים(ביחס לגיר המיושן של הטויוטה עם ה4) - חשוב לצריכת הדלק.

מבחינת אמינות, בוא תראה לי הוכחה שטויוטה אמינה יותר מהפורטה? האם אתה יודע ב100% שזה המצב או שזה רק הפירמה המנצנצת של טויוטה שגורמת לך להסיק זאת?.

לגבי שמירת ערך? תאכלס? ברכב בגיל הזה כבר ירידת הערך היא לא גבוהה ולפורטה יש דרישה לא רעה בשוק היד שניה.

במילים אחרות - לדעתי האישית אין שום סיבה לרכוש רכב ישן יותר ובלוי יותר(שהבלאי והגיל יהיו בסיכויים גבוהים יותר כמקור לבעיות ותקלות מאשר פירמה כזאת או אחרת במיוחד שב2 הדגמים לא ידועות בעיות מיוחדות) רק בגלל הפירמה של טויוטה.

 

הצריכת דלק בטויוטה קורולה בשנתונים האלה גם היא צריכת מעולה ו110,000 ק"מ זה אחלה לשנתון הזה, תחשוב קצת לפני שאתה מדבר שטויות.

פורסם (נערך)

הקורולה האוטומטית הקודמת היא לא פריוס , והצריכת דלק שלה ממוצעת לחלוטין, מניסיון.

הרובוטית אכן קצת יותר חסכונית מרוב המשפחתומטיות של התקופה ההיא.

אישית הייתי מעדיף פורטה או i35 ונהנה מסלד נמוך יותר בשיוט, ומרווח פנים עדיף בi35.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

לא רואה שום הצדקה לשלם כל כך הרבה כסף על רכב בן 8 כמעט, שהיה נחות בבטיחות שלו מרוב המתחרות באותה תקופה.

אכן פורטה או i30/סיד (בייחוד בגרסאות הסטיישן) יכולות להיות אופציות טובות מאוד בתקציב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

I35 מודל 2012 אפשר למצוא ב 45 אלף שקלים, רק שזה יהיה רכב יד שניה כאשר הראשונה היתה ליסינג.

בקשר לקורולה המדוברת - הסתכלתי בלוח יד 2 : אם מדובר ברמת גימור GLI, זאת עסקה לא רעה. על sun/ sun+ לא שווה לשלם את המחיר הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מצטרף ללא מבינים למה לשלם על קורולה כל כך הרבה.

בנוסף לקוריאניות שהומלצו מעלי, אמליץ על לנסר או אימפרזה מסוף שנתון 2013 שיכנסו לך בתקציב גם כן.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם (נערך)
אז לא I30, בוא ניקח פורטה 2011-2012.

 

הגיר לדוגמא בפורטה אפילו מגיע עם 6 הילוכים(ביחס לגיר המיושן של הטויוטה עם ה4) - חשוב לצריכת הדלק.

מבחינת אמינות, בוא תראה לי הוכחה שטויוטה אמינה יותר מהפורטה? האם אתה יודע ב100% שזה המצב או שזה רק הפירמה המנצנצת של טויוטה שגורמת לך להסיק זאת?.

לגבי שמירת ערך? תאכלס? ברכב בגיל הזה כבר ירידת הערך היא לא גבוהה ולפורטה יש דרישה לא רעה בשוק היד שניה.

במילים אחרות - לדעתי האישית אין שום סיבה לרכוש רכב ישן יותר ובלוי יותר(שהבלאי והגיל יהיו בסיכויים גבוהים יותר כמקור לבעיות ותקלות מאשר פירמה כזאת או אחרת במיוחד שב2 הדגמים לא ידועות בעיות מיוחדות) רק בגלל הפירמה של טויוטה.

 

''רכב ישן ובלוי יותר'' אתה מתייחס להשוואה כאילו זה 5 שנים הפרש, שנה שנתיים זה לא אומר כלום במיוחד שאתה משווה למותג עם נסיון רב שצבר מוניטין מצוין, הפורטה אומנם עם גיר עדיף יותר מבחינה טכנית אבל השילוב מנוע+גיר בקורולה רהוט שגורם לצריכת דלק טובה ביחס למתחרות עם 4 הילוכים פלנטריות.

 

מבחינת נוחות אין על מה לדבר, הפורטה מזכירה לי את הקיה ריו דור שני כמו קרש, הקורולה נינוחה יותר ועולה על הפורטה מבחינת מושבים ומתלים.

 

מבחינת איכות חומרים ומרווח לקורולה יש פלסטיקה רכה בכל האזור העליון של תא הנוסעים וגם בדלתות האחורית בזמן שלפורטה הכל נוקשה, גם מבחינת מרווח תא הנוסעים רחב יותר וגדול יותר.

 

אם כל זה שווה שנתיים הפרש? לדעתי השוק צודק.

 

אם כבר קיה פורטה אז הדור האחרון משנת 2013 עדיף כבר.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

אתה מדבר על הקורולה כאילו היא רכב פרימיום, אמרו יפה ונכון שאפשר לקנות רכבים צעירים קוריאנים ( שהם מאוד אמינים) באותו תקציב של הקורולה.

שילוב רהןט? מנוע פשוט וגיר 4 הילוכים מיושן, צריכת דלק ממוצעת ביותר, רכב עם גיר 6 הילוכים יהיה חסכןני יותר במיוחד שהוא חדש יותר ועם הילוך שיוט.

הטויוטה בפנים פשוטה ואפורה.

שמע, היום רוב הקוריאניות אמינות להחריד.

I35 בתקציב הזה לדעתי תתאים

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

אני לא חושב שהרכבים הקוריאנים שהוזכרו מזדקנים בכבוד כמו טויוטה קורולה למשל.

 

מה שכן, הרכבים האלו נקנים כיד ראשונה (כשהם פרטיים) ע"י אנשים מבוגרים יחסית ובד"כ יהיה ניתן למצוא כלים עם קילומטרז' סביר יותר מ110K והייתי מכוון לשם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...