Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרמור על מצב הכבישים/פקקים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה תקופה שנסעתי עם הרכבת. לא חסך לי שנייה מנסיעה, גם ברכב פרטי וגם ברכבת כשעה ורבע נסיעה.

רכב פרטי: יתרון של זמינות, יכול לצאת לחזור מתי שנוח.

רכבת: יתרון של נוחות, אפשר לקרוא ספר, לגלוש באינטרנט וכדומה, אך בהתאם לתחנת העליה על הרכבת לפעמים מתקשים למצוא מקום ישיבה. חסרון משמעותי זה הזמינות, היה ופספסת את הרכבת יכולים לחכות גם עשרים דקות עד לרכבת הבאה.

  • תגובות 270
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

שאני אבין כשאתם אומרים דו"ג הכוונה לאופנועים וקטנועים או קורקינטים ואופניים?

 

הייתה תקופה שנסעתי עם הרכבת. לא חסך לי שנייה מנסיעה, גם ברכב פרטי וגם ברכבת כשעה ורבע נסיעה.

רכב פרטי: יתרון של זמינות, יכול לצאת לחזור מתי שנוח.

רכבת: יתרון של נוחות, אפשר לקרוא ספר, לגלוש באינטרנט וכדומה, אך בהתאם לתחנת העליה על הרכבת לפעמים מתקשים למצוא מקום ישיבה. חסרון משמעותי זה הזמינות, היה ופספסת את הרכבת יכולים לחכות גם עשרים דקות עד לרכבת הבאה.

 

כנ"ל במקרה שלי.

 

הגעתי למסקנה שעדיף לי לשבת ברכבת גם בגלל שאפשר לנצל את הזמן בשביל לנוח וגם חסכון בדלק וחניות.

 

אבל זמן נסיעה פחות או יותר אותו הדבר.

 

בארי, כאילו שאוהבים הדו"ג מקפידים על המהירות. אבל לחטא הזה הם מוסיפים פשעים אמיתיים של נהיגה על המדרכה, נגד כיוון התנועה, באור אדום, חסימת מעברי חציה, החלפת נתיבים בלי בדיקה ובלי התראה, נסיעה בשול הימני ובשטח ההפרדה משמאל, ועוד ככל שתוכל למצוא בחנ"א

 

חלק מהעבירות שציינת זה אומנם עבירות על הנייר ובראש של נהגי מכוניות, אבל בעולם דו"ג מדובר בסוג של מנגנון הישרדות על הכביש.

 

אוסיף עוד משהו חלק מהנהגים מתלוננים על דו"ג לא בגלל העבירות אלא פשוט מקנאה. קצת באסה לשבת ברכב בשווי 200 אלף שקל ולראות קטנוע 50 סמ"ק עוקף. באסה לבזבז שעות בחיפוש אחר חנייה או תשלום לחניוני עושק בזמן שרוכב דו"ג זורק את הכלי ליד חדר מדרגות ועולה הביתה. באסה לעמוד בפקק זמן שרוכבי דו"ג רשאים לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית ו/או בשול הימני.

 

היופי הוא שניתן לטפל בזה לעבור לדו"ג או ללכת לפסיכולוג. אבל זה בר טיפול וזה מה שחשוב.

 

וליבגני מוכה טראומה שלנו מכל העבירות שרוכבי דו"ג עושים, אני באופן אישי אף פעם לא הרגשתי סכנת חיים מדו"ג. מצד שני אני בהחלט מרגיש סכנת חיים כאשר נהגי מכוניות כמעט רוצחים אותי על מעבר חצייה, מתנהגים כאילו הרצון שלי לחצות את הכביש מפריע להם בחיים, חותכים נתיבים עם כלי במשקל 1.5 טון, נדבקים לתחת, מזגזגים, צופרים, חונים על המדרכה ולעזאזל כולם ועוד אלף ואחד דברים.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
מרמור אמרתם?

הנה דוגמה למשהו שדורש רק קצת מוח. אפילו לא שקל של הוצאה.

הרכבת מחדרה מגיעה לתחנת הרצליה בול על הדקה כשקו 27 יוצא ממנה. אם נצא מהנחה ששני אמצעי התחבורה אכן עובדים בדיוק שוייצרי (הרכבת לא מאחרת והאוטובוס לא מקדים), הסיכוי היחיד להספיק לאוטובוס הוא אם אתה קופץ מהחלון של הרכבת ומרחף למפלס הרחוב, ומשם לתחנת האוטובוס.

בקיצור - במציאות=עיכוב מותר לחלוטין של חצי שעת המתנה על ספסל פח בתחנה לא מקורה.

חצי שעה זה חמש דקות יותר ממה שלוקח לגמוע את המרחק מחדרה להרצליה ברכבת, מה שהופך את חלופת התח"צ ללא משתלמת...

למה לא לתת הפרש של 5 דקות בין הרכבת לאוטובוס?

(בתמונה שתי דוגמאות, אבל סמכו עלי- זה אותו הדבר לכל אורך היום...)[ATTACH=CONFIG]495817[/ATTACH]

 

בדיוק בגלל מקרים כאלה חייבים להקים רשויות חתבורה ציבורית אזוריות (גוש דן והמרכז, צפון, ירושלים ודרום) - שיתאמו את הנושאים האלה בין ים החברות.

.We apologise for the inconvenience

פורסם
מרמור אמרתם?

הנה דוגמה למשהו שדורש רק קצת מוח. אפילו לא שקל של הוצאה.

הרכבת מחדרה מגיעה לתחנת הרצליה בול על הדקה כשקו 27 יוצא ממנה. אם נצא מהנחה ששני אמצעי התחבורה אכן עובדים בדיוק שוייצרי (הרכבת לא מאחרת והאוטובוס לא מקדים), הסיכוי היחיד להספיק לאוטובוס הוא אם אתה קופץ מהחלון של הרכבת ומרחף למפלס הרחוב, ומשם לתחנת האוטובוס.

בקיצור - במציאות=עיכוב מותר לחלוטין של חצי שעת המתנה על ספסל פח בתחנה לא מקורה.

חצי שעה זה חמש דקות יותר ממה שלוקח לגמוע את המרחק מחדרה להרצליה ברכבת, מה שהופך את חלופת התח"צ ללא משתלמת...

למה לא לתת הפרש של 5 דקות בין הרכבת לאוטובוס?

(בתמונה שתי דוגמאות, אבל סמכו עלי- זה אותו הדבר לכל אורך היום...)[ATTACH=CONFIG]495817[/ATTACH]

נכון גם להיום.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

^ברור... באמת חשבת שמישהו במשרד החבורע יראה את הפוסט ויגיד לעצמו "צודק הבבון הזה, בוא נשנה משהו?"

(למרות שטרחתי וכתבתי גם תלונה ישירה באותם דברים למשרד התחבורה ולארגון " 15 דקות".

 

מה שכן, אני בינתים השתכללתי. עולה על האוטובוס הראשון שיוצא מתחנת הרכבת לכוון מרכז העיר ומחליף שם ל48/531 או כל מה שבא קודם.

הבעיה היחידה בתרגיל הזה, זה שעכשיו גאון אחר במשרד התחבורה הפריד את התחנות למרכז העיר. 27 יוצא מתחנה אחת, 29 מתחנה אחרת (לפחות באותו רציף בתחנת הרכבת), ו2 ו13 יוצאים בכלל מרח' בן ציון מיכאלי הסמוך. ככה שעכשיו אני צריך או להמר נכון, או לרוץ...

וכל זה רק בעזרת המוביט, כי השילוט הדיגיטלי בתחנה נפגע ע"י אוטובוס ולא תפקד איזה 3 חודשים (תוקן רק בימים האחרונים).

 

ואני שואל- למה??? זה לא שיש עומס אוטובוסים ברציף. כל אחד בא בשעה אחרת, והרציף שומם רוב הזמן.

למה שלא ירכזו בו את כל האוטובוסים למרכז העיר? למי זה בדיוק הפריע?

 

אה, ואת ה618 ביטלו לחלוטין.

ככה שבחזור לרכבת יש פחות אופציה אחת.

 

והרכבת לכוון צפון מאחרת קבוע. 5 דקות מינימום, ןלפעמים גם עיכובים של חצי שעה.

ואז היא "מסיימת את נסיעתה בתחנת נתניה" , או חדרה (אם יש לי מזל).

 

אם הייתי פרנואיד, הייתי חושב שמישהו שם אצל כץ החליט לשכנע אותי לחזור לבלות שעתיים כל יום במאזדה החבוטה שלי :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בינתיים כל יושבי המכוניות מתמרמרים.

העיקר שאתם במזגן.

רכיבה בטוחה + מיגון מושלם לא משנה מתי רוכבים, תבטיח את סיכויי ההישרדות שלכם על דו גלגלי.

אבל בינתיים, תישארו במכונית.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

ספר את זה למשפחות של מאות נהגי רכב שנהרגים כל שנה ועשרות אלפי פצועים.

 

שלא תבין לא נכון דו"ג כלי הרבה יותר מסוכן ומדובר בכלי שדורש מיומנות הרבה יותר גבוהה בהשוואה לרכב, אבל אל תחייה באשלייה שהרכב שאתה יושב בו הוא איזה בונקר גרעיני שלא ניתן לפצח.

פורסם

לא חי באשליה בכלל, אבל רוב הסיכויים שאעבור את כל חיי בלי פגיעה רצינית מרכב, על דו"ג מצד שני...

אין אדם אחד שאני מכיר על דו"ג שלא עבר תאונה רצינית עם אופנוע, אם יש לו משפחה/ילדים לרוב הוא לא נוגע בדו"ג יותר.

פורסם

החום והעומס שברו אותי. החלפתי מקום עבודה, היום אני 3 ק"מ מהבית and fuck traffic

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
שאני אבין כשאתם אומרים דו"ג הכוונה לאופנועים וקטנועים או קורקינטים ואופניים?

 

 

 

כנ"ל במקרה שלי.

 

הגעתי למסקנה שעדיף לי לשבת ברכבת גם בגלל שאפשר לנצל את הזמן בשביל לנוח וגם חסכון בדלק וחניות.

 

אבל זמן נסיעה פחות או יותר אותו הדבר.

 

 

 

חלק מהעבירות שציינת זה אומנם עבירות על הנייר ובראש של נהגי מכוניות, אבל בעולם דו"ג מדובר בסוג של מנגנון הישרדות על הכביש.

 

אוסיף עוד משהו חלק מהנהגים מתלוננים על דו"ג לא בגלל העבירות אלא פשוט מקנאה. קצת באסה לשבת ברכב בשווי 200 אלף שקל ולראות קטנוע 50 סמ"ק עוקף. באסה לבזבז שעות בחיפוש אחר חנייה או תשלום לחניוני עושק בזמן שרוכב דו"ג זורק את הכלי ליד חדר מדרגות ועולה הביתה. באסה לעמוד בפקק זמן שרוכבי דו"ג רשאים לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית ו/או בשול הימני.

 

היופי הוא שניתן לטפל בזה לעבור לדו"ג או ללכת לפסיכולוג. אבל זה בר טיפול וזה מה שחשוב.

 

וליבגני מוכה טראומה שלנו מכל העבירות שרוכבי דו"ג עושים, אני באופן אישי אף פעם לא הרגשתי סכנת חיים מדו"ג. מצד שני אני בהחלט מרגיש סכנת חיים כאשר נהגי מכוניות כמעט רוצחים אותי על מעבר חצייה, מתנהגים כאילו הרצון שלי לחצות את הכביש מפריע להם בחיים, חותכים נתיבים עם כלי במשקל 1.5 טון, נדבקים לתחת, מזגזגים, צופרים, חונים על המדרכה ולעזאזל כולם ועוד אלף ואחד דברים.

אני לא חושב שנהגים יותר טובים. אני חושב שדוג מאפשר יותר קומבינות.

בתור מי שטוען שאנשים שלא מחבבים רוכבימדוג צריכים טיפול, זו היא הפתעת המאה שאף לא חשת מאוים מרוכבי דוג.

מפתיע כמעט באותה המידה שגם אתה לא שם לב לסתירה בדבריך. אז זה בשביל לחסוך פקקים מתאבדים על הכביש? או כדי לשרוד?

 

והתאוריה שלך קצת עצובה. אני לא רוצה להיות עבריין. זה, עד כמה שזה מפליא, לא אומר שאני מקנא בעבריינים. וכן, גם אופניים אין לי. קומבינה לא מקדשת את האמצעים בשבילי. ככה זה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני חייב לציין שרוכבי אופניים חשמליים גורמים לרוכבי קטנועים להיראות טוב.

 

לפחות בשביל קטנוע צריך רישיון נהיגה, שזה מבחן באינטליגנציה בסיסית כלשהי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

רק עניין של גיל. בגיל 18 אתה קצת פחות אהבל מאשר בגיל 12. רק קצת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...