Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרמור על מצב הכבישים/פקקים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רואה גם בני 50-60 שרוכבים כאילו הם לבד בכביש.

 

גיל זה לא אינדיקציה לחוכמה, זה אינדיקציה רק לזה שעברת X שנים מלידה עד עכשיו בלי למות בדרך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 270
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מנצל"ש - לכל מי שעובר באיזור מחלף ראשון בכביש 4 - מה דעתכם על הפתיחה של הנתיב השלישי מתחת לגשר? על חשבון השול ואי התנועה המצויר שהיה שם.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)
היו 3-4 חודשים של שקט. זהו, חופשת הקיץ נגמרה והטירוף חזר.

 

אוך, כמה שזה מורגש. אם הייתי מקפיד לצאת לעבודה לא מאוחר מ 07:20~ בחודשים האחרונים, כעת אני נאלץ להקדים לפחות בחצי שעה.

אין לי בעיה עם פקקים בסוף יום עבודה כי גם ככה אין אישה או גירסה ממוזערת שלי שממתינים לי בבית.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם (נערך)
אני לא חושב שנהגים יותר טובים. אני חושב שדוג מאפשר יותר קומבינות.

בתור מי שטוען שאנשים שלא מחבבים רוכבימדוג צריכים טיפול, זו היא הפתעת המאה שאף לא חשת מאוים מרוכבי דוג.

מפתיע כמעט באותה המידה שגם אתה לא שם לב לסתירה בדבריך. אז זה בשביל לחסוך פקקים מתאבדים על הכביש? או כדי לשרוד?

 

והתאוריה שלך קצת עצובה. אני לא רוצה להיות עבריין. זה, עד כמה שזה מפליא, לא אומר שאני מקנא בעבריינים. וכן, גם אופניים אין לי. קומבינה לא מקדשת את האמצעים בשבילי. ככה זה.

 

באמת נראה לך שכל מי שעולה על דו"ג עושה זאת בשביל להתאבד על הכביש או להפוך לעבריין תנועה? אנשים עולים על דו"ג כי נמאס להם לשרוף 3-4 שעות ביום על נסיעות לעבודה. נמאס להם להסתובב שעות במרכז בשביל למצוא מקום לזרוק את הרכב. נמאס להם לפרנס חניוני עושק.

 

דו"ג לא הופך אנשים לעברייני תנועה. רוכבים שמבצעים עבירות היו עברייני תנועה מלכתחילה פשוט דו"ג מאפשר להם יותר גמישות לבצע עבירות.

 

לא חי באשליה בכלל, אבל רוב הסיכויים שאעבור את כל חיי בלי פגיעה רצינית מרכב, על דו"ג מצד שני...

אין אדם אחד שאני מכיר על דו"ג שלא עבר תאונה רצינית עם אופנוע, אם יש לו משפחה/ילדים לרוב הוא לא נוגע בדו"ג יותר.

 

ומתי זה קרה כאשר הם היו פרחחים מלאי הורמונים ובלי מוח מתפקד על טוסטוס 125 סמ"ק וכפכפי שורש או בתור אנשים בוגרים ובעלי ניסיון על אופנוע כבד ומיגון מלא?

 

אני חייב לציין שרוכבי אופניים חשמליים גורמים לרוכבי קטנועים להיראות טוב.

 

לפחות בשביל קטנוע צריך רישיון נהיגה, שזה מבחן באינטליגנציה בסיסית כלשהי.

 

הנושא של אופניים/קורקינטים זה אוזלת יד מוחלטת של גורמי אכיפה וחקיקה.

 

לא ייתכן שאנחנו חיים במציאות שאנשים מפחדים ללכת על המדרכה.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
ב

דו"ג לא הופך אנשים לעברייני תנועה. רוכבים שמבצעים עבירות היו עברייני תנועה מלכתחילה פשוט דו"ג מאפשר להם יותר גמישות לבצע עבירות.

 

למה בישראל נהגי הדו"ג מבצעים עבירות שלא מתבצעות על ידי נהגי דו"ג בכל מקום מסודר בעולם? סע לאירופה, תראה את נהגי הדו"ג עמומדים בתורם למזור, לא עוצרים על מעברי החציה, בודאי לא נוהגים על מדרכות או יוצרים לעצמם נתיבי זגזוג. מה שהופך אנשים לעבריינים הוא זלזול בחוק ובאוכפיו, וכפי שכתבת, הדו"ג מאפשר זאת יותר מהארבעה גלגלי.

 

ומתי זה קרה כאשר הם היו פרחחים מלאי הורמונים ובלי מוח מתפקד על טוסטוס 125 סמ"ק וכפכפי שורש או בתור אנשים בוגרים ובעלי ניסיון על אופנוע כבד ומיגון מלא?

היה מעניין אותי לראות פילוח עבירות ובעיקר גורמי תאונות בין קבוצות שונות של רוכבים. נדמה לי שרוכבי האופנועים הכבדים עוברים עבירות שונות מאלה של הטוסטוסים\קטנועים. אבל זו תחושה, לא סטטיסטיקה.

הנושא של אופניים/קורקינטים זה אוזלת יד מוחלטת של גורמי אכיפה וחקיקה.

כלים שלא ראיתי בשום מקום אחר בעולם - לא בקנדה, לא בכמה מדינות באירופה, ודומני שאפילו לא בסין, שבה קטנוע חשמלי יכול לשמש כרכב משפחתי.

 

לא ייתכן שאנחנו חיים במציאות שאנשים מפחדים ללכת על המדרכה.

.....

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה שאישר את הייבוא של אופניים/קורקינטים חשמליים/ריקשות חשמליות/כל הכלי רכב החשמליים האלה שלא דורשים רישוי וביטוח, אז הוא צריך ללכת לכלא להרבה מאוד זמן, שיחשוב טוב טוב מה הוא עשה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הבעיה אינה קיום כלי הרכב, אלא העדר אסדרה ואכיפה. מדובר ברכב מנועי לכל דבר לעניין, ויש להציב לו דרישות מתאימות, גם אם הדבר כרוך בחידוש קטגוריה ישנה (אופניים עם מנוע עזר) או יצירת קטגוריה חדשה.

התחושה שלי היא שליבואני הכלים האלה קשרים בצמרת, והעדר החובות בתקנות התעבורה נוח להם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ומתי זה קרה כאשר הם היו פרחחים מלאי הורמונים ובלי מוח מתפקד על טוסטוס 125 סמ"ק וכפכפי שורש או בתור אנשים בוגרים ובעלי ניסיון על אופנוע כבד ומיגון מלא?

 

המנכ"ל שלי, בחור דתי עם 8 ילדים עבר תאונה שבעקבותיה כרתו לו 4 אצבעות ומי יודע מה עוד, הבנאדם הולך חצי צולע היום.

שליח של לקוח - בחור מבוגר שקול בן 60+ עם נכדים, עבר תאונה והיה יותר מחצי שנה בשיקום.

פורסם
באמת נראה לך שכל מי שעולה על דו"ג עושה זאת בשביל להתאבד על הכביש או להפוך לעבריין תנועה? אנשים עולים על דו"ג כי נמאס להם לשרוף 3-4 שעות ביום על נסיעות לעבודה. נמאס להם להסתובב שעות במרכז בשביל למצוא מקום לזרוק את הרכב. נמאס להם לפרנס חניוני עושק.

אנא ממך, איך אפשר לחסוך 3 4 ביום, להיות כפוף לאותם חוקי התנועה ולא להיות עבריין?

 

לא עולים על דוגלגלי להיות עבריינים. זו לא המטרה. המטרה היא לחסוך פקקים. והדרך לשם עוברת במיליארד עבירות תנועה שכמעט אף אחד לא אוכף. וזה מייצר את משתמשי הכביש הכי אגואיסטים שיש בישראל, כי מהרגע שעבריינות הופכת לקלילה, כל נסיעה לפי החוק כן נתפסת כאיזה עול בלתי נתפס.

 

עזוב, פעם עשירית שאני בויכוח הזה. בפורום ציבורי כל אחד נסיך ורוכב זהיר. בעולם האמיתי אין רוכב דוג שדיברתי איתו ולא סיפר לי על נסיעות נגד כיוון התנועה. ליד העבודנ שלי עשרות מהם מקבלים דוחות (ומתןוכחים על זה!) כי חותכים במדרכה ואז נגד כיוון התנועה.

 

אין קסמים בעולם ואין קיצורי דרך שרק פראיירים לא יודעים עליהם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
זה שאישר את הייבוא של אופניים/קורקינטים חשמליים/ריקשות חשמליות/כל הכלי רכב החשמליים האלה שלא דורשים רישוי וביטוח, אז הוא צריך ללכת לכלא להרבה מאוד זמן, שיחשוב טוב טוב מה הוא עשה.

 

יותר סביר שדווקא קידמו אותו.

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם (נערך)
אנא ממך, איך אפשר לחסוך 3 4 ביום, להיות כפוף לאותם חוקי התנועה ולא להיות עבריין?

 

לא עולים על דוגלגלי להיות עבריינים. זו לא המטרה. המטרה היא לחסוך פקקים. והדרך לשם עוברת במיליארד עבירות תנועה שכמעט אף אחד לא אוכף. וזה מייצר את משתמשי הכביש הכי אגואיסטים שיש בישראל, כי מהרגע שעבריינות הופכת לקלילה, כל נסיעה לפי החוק כן נתפסת כאיזה עול בלתי נתפס.

 

עזוב, פעם עשירית שאני בויכוח הזה. בפורום ציבורי כל אחד נסיך ורוכב זהיר. בעולם האמיתי אין רוכב דוג שדיברתי איתו ולא סיפר לי על נסיעות נגד כיוון התנועה. ליד העבודנ שלי עשרות מהם מקבלים דוחות (ומתןוכחים על זה!) כי חותכים במדרכה ואז נגד כיוון התנועה.

 

אין קסמים בעולם ואין קיצורי דרך שרק פראיירים לא יודעים עליהם.

 

לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית , לנסוע בשול הימני בפקק ולא לבזבז זמן על חיפוש חנייה.

 

בבקשה שלוש דוגמאות חוקיות לחלוטין שעושות הבדל עצום בין שימוש ברכב ושימוש בדו"ג. בדוק חסכון של 50 - 70% מזמן הנסיעה על בסיס יומיומי.

 

אתה יודע מה אני לא אסע על נתיב תחבורה ציבורית ואני לא אסע בשול הימני בכניסה לתל אביב. מספיק לא לעשות חצי שעה סיבובים בשכונה בשביל למצוא מקום חנייה בשביל לקבל הבדל עצום על בסיס יומיומי.

 

לספר לך על אנשים שעומדים שעה - שעתיים בכניסה לחניונים בתל אביב רק כדי שיהיה להם איפה לזרוק את הרכב בסוף יום עבודה?

 

אם זה לא השתעבדות לרכב שנגזרת מפחדנות וקיבעון מחשבתי אני לא יודע מה כן.

 

חזרתי משבועיים בטאיפיי עיר מערבית מודרנית לחלוטין וכמעט כולם שם על קטנועים. ברחובות רואים סבתות נוסעות על קימקו עם קניות מהשוק. מדינה חמה, לחה ועם גשם זלעפות כמעט על בסיס יומיומי בתקופת המונסון.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

לגבי הנסיעה בשול הימני - זה לא חוקי. זו העלמת עין של המשטרה. סמל לרעה החולה אצלנו, רשויות האכיפה משתפות פעולה עם עבריינים. לגבי הנת"מ\נת"צ - איני בקי בנהלים המעודכנים, וצריך לבדוק פרטנית לגבי כל נתיב. ולגבי חניה - כמובן, המדרכה היא מקום חניה מוסדר על ידי התעלמות של הרשויות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נסיעה על השול היא לא חוקית אבל לא נאכפת בדיוק כמו שלנהוג 110 קמ"ש בכביש של 100 זה לא חוקי אבל לא נאכף, רק שעל זה לא מתלוננים. אלה הן שתי עבירות שהמשטרה הודיעה בעצמה שהיא לא אוכפת.

 

לגבי חניה על המדרכה - זה לא נאכף רק במקרה שלא חוסמים את המדרכה ומשאירים מעבר פנוי להולכי רגל ועגלות (זה המצב איפה שאני גר לפחות).

 

רכיבה בנתיבי תחבורה ציבורית חוקית כרגע רק בחלק מהנתיבים, צריך תמיד לבדוק את השילוט.

פורסם

יש הבדל קטן בין חריגה קלה במהירות לבין נהיגה במקום אסור לנהיגה (במקרה המדובר - השול): נהיגה על השול, וגם עקיפה מימין, הן עבירות מוגרות היטב שאינן מצריכות מדידה על מנת לאכוף אותן. לכן אני מתיחס להתעלמות המשטרה מהן כאל שיתוף םפעולה עם עבריינים. לעומת זאת עבירות מהירות מצריכות מדידה, ולכל מכשיר מדידה יש שגיאה, ועל כן נדרשים שולי ביטחון במדידה כדי שתחשב מספקת להוכחה במשפט פלילי. זו הסיבה בגללה יש הפחתה של 5 קמ"ש במדיה על ידי ממל"ז, וזו הסיבה שבגללה אפילו במדינות הקפדניות ביותר, כגון הולנד ושויצריה, מאפשרים חריגות קלות מעבר למהירות המותרת (סדר גודל של 2-8 קמ"ש, בתלות בסוג הדרך ובאמצעי המדידה). נגי ישראל התרגלו לאכיפה יותר רופפת, אבל אם משטרת ישראל תחליט לאכוף גם סטיות קטנות במהירות (וזאת עם קנסות קטנים של כמה עשרות ש"ח, כמקובל בלא מעט מדינות מתקדמות), הנהגים יתרגלו להקפיד על המהירות המותרת בתוך ימים אחדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...