Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרמור על מצב הכבישים/פקקים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יגאל, אני מצטער שאתה לוקח את זה כל כך אישית, אבל אי אפשר לייפות את המציאות. לא נכתב המשפט "מי שעולה על דו גלגלי נהייה אוטומטית עבריין". כן נכתב המשפט "מי שקונה דו גלגלי כדי לחסוך פקקים הוא עבריין. בהגדרה".

צר לי שזה כל כך מעצבן אותך, אבל אפילו החוקיות של הזגזוגים שאתה מדבר עליהם מוטלת בספק, והם הרע במיעוטו. לגבי הדוגמא של השול - זו בדיוק אבל בדיוק הדוגמא המייצגת למה שאני מדבר עליו.

מבחינת חוק היבש, מי שרוכב בשול הוא עבריין.

מבחינת תקדים משפטי, כפי שאתה יכול לראות מהתגובה הקודמת שלי, מי שיהיה מעורב בתאונה כתוצאה מרכיבה בשול יהיה אשם בתאונה.

מבחינת המשטרה, אין אכיפה (כי הם לא מצליחים להשתלט על הג'ונגל) אבל גם הם, באותה הנשימה, מציינים שזו עדיין עבירה. ואין להם את הסמכות לשנות את החוק. לכל היותר, לצערי, להתעלם ממנו.

 

אני מזמין אותך בכל בוקר שבא לך להצטרף עליי לסיבוב קצר ברחוב דיזנגוף בתל אביב, כדי שתוכל לראות בעלי דוקאטי מתחרים באופנועיי ספורט של הונדה, ktm וטימקסים ומה לא, מי פחות פראייר, ומי חוסך יותר פקקים, תוך הפגנה של כישורים יוצאי דופן, כמו עקיפה של אוטובוס בינו לבין המדרכה (בזמן שהוא מאותת ועוצר להוריד נוסעים), מעבר חופשי על קו לבן ומה בעצם לא. אני בטוח שבתל אביב המצב יותר גרוע, אבל זה הרי בדיוק העניין. בתל אביב הפקקים הכי חמורים והקומבינטוריקה שאני מדבר עליה באה לידי ביטוי הכי חזק. ואני שוב מצוטט חבר רוכב, שאמר לי שרוב הרוכבים שהוא רואה בכביש פשוט חיים לפי גישת "נתנו להם אצבע והם רוצים את כל היד".

 

ותיאורטית, אפשר לחסוך פקקים על ידי התקדמות איטית לרמזור (בזמן שהמכוניות עומדות). אבל באמת, בכל ויכוח עם אופנוענים כל אחד יודע לספר שזה הדבר היחיד שהוא עושה. אז מאיפה צצים כל השאר שאנחנו רואים ביום יום?

 

ושוב, נהגי מכוניות לא יותר טובים. זו לא תחרות. וזה לא אומר שצריך לעודד עבריינות מכיוונים אחרים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 270
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

היום יצאתי "מאוחר" ב7:30 וה waze הראה שיקח לי שעה.

לא התאים לי ולקחתי רכבת.

אני מרגיש פה כמו סרדין, ואין מקום לשבת.

אני מתחיל יותר ויותר להבין, למה אנשים רוצים ומתעקשים לגור ולקנות דירה בגוש דן...

מזלי היא, שהנסיעה הזו אורכת בסהכ 15-20 דק.

 

מבין את רוכבי האופנועים, במדינת הקומבינות כנראה שאין דרך אחרת... אם אתה לא גר בגוש דן או חי על קו הרכבת, אז אין ברירה אחרת.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

מבין את רוכבי האופנועים, במדינת הקומבינות כנראה שאין דרך אחרת... אם אתה לא גר בגוש דן או חי על קו הרכבת, אז אין ברירה אחרת.

זה בדיוק הנקודה שניסיתי להעביר.

אפשר לקבור את הראש בחול, לקרוא לכולם עבריינים, להתפלל לאלוהי התחבורה הציבורית שיניח עוד קו רכבת.. אבל בסופו של יום מחר בבוקר צריך להגיע לעבודה.

ונכון להיום, דו"ג זו הדרך (בחלק מהמקומות הדרך היחידה) לעשות זאת ביעילות.

 

בזמנו גרתי ברחובות ועבדתי באור יהודה. בשעות השיא הוויז היה חוזה שעה וחצי נסיעה. על אופנוע זה היה לוקח לי בין חצי שעה ל40 דקות. אז אני מוכן להקרא עבריין על ידי משתמש פורום זה או אחר בשביל לחסוך לעצמי שעה כל בוקר, ועוד סדר גודל חצי שעה בערב.

יום טוב גם לך

פורסם

מבין את רוכבי האופנועים, במדינת הקומבינות כנראה שאין דרך אחרת... אם אתה לא גר בגוש דן או חי על קו הרכבת, אז אין ברירה אחרת.

 

בהנחה ואתה מחליט שאתה נטו ממוקד מרכז - לשם מה לך ביטוחים ואגרת רישוי? לשם מה לך טסט? תצטייד בחשמלי ואתה מסודר יופי.

אפשר לדרוס אנשים ; לא יעשו לך כלום.

אפשר להתנגח ברכבים וליצור לא מעט נזק ; לא יעשו לך כלום. הממשלה אימפוטנטית וגם תשאר כזו לפחות בשנים הקרובות, ולבינתיים השוק הזה ימשיך לפרוח ברמות מפחידות.

פורסם (נערך)

גם אני השארתי היום את הרכב במעבה "יער" חדרה (מקוה שאין שם דובים :-P) ועשיתי את דרכי ברכבת.

היה מאד נעים. הגעתי להרצליה ב25 דקות, ושם המתנתי ל27 הארור (ראה הודעותי במעלה השרשור) עוד חצי שעה.

כשהוא כבר מגיע, הוא מאד יעיל ועושה את הדרך ב10 דקות עד פתח המשרד.

(אגב, הגשתי תלונה כמו שהציעו לי שם. לא קיבלתי אפילו מייל בנוסח "תודה על פנייתך, נדון ונטפל במידת הצורך")

אם לא הייתי 190 מ' על 125 קילו, הייתי שוקל קורקינט חשמלי כמו של אוריו.

 

עריכה: דווקא הרכבת לא היתה עמוסה מידי:20171106_082400.jpg

שמעתי קצת רדיו אינטרנטי, גלשתי קצת באינטרנט (הי, הטאפטוק לא מרשה לצרף קבצים!).

היה נחמד.

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
גם אני השארתי היום את הרכב במעבה "יער" חדרה (מקוה שאין שם דובים :-P) ועשיתי את דרכי ברכבת.

היה מאד נעים. הגעתי להרצליה ב25 דקות, ושם המתנתי ל27 הארור (ראה הודעותי במעלה השרשור) עוד חצי שעה.

היה נחמד.

אתה עובד בהרצליה פיתוח?

כשאני מגיע ברכבת אני הולך את זה ברגל, זה לוקח בערך כ15-20 דקות עד למשרד. (לא מזיק קצת ללכת)

פורסם

 

עריכה: דווקא הרכבת לא היתה עמוסה מידי:[ATTACH=CONFIG]496339[/ATTACH]

שמעתי קצת רדיו אינטרנטי, גלשתי קצת באינטרנט (הי, הטאפטוק לא מרשה לצרף קבצים!).

היה נחמד.

 

החבוב שאוחז בפדחת בקדמת הפריים לא מייצר תמונת מצב מזהירה. בטח המזגן היה על חום.

פורסם

הוא היה מרוכז בסמארטפון שלו. בטח קרא שם שרשורים של בנצי.

לידי היה מישהו שכתב קוד על הלפטופ. לא היה לי אומץ לצלם אותו.

 

המשרד שלנו ברמת השרון.

אבל אולי שווה לשקול לעבור :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

^חתיכת נסיעה יש לך.

במקרה שלך, באמת אין ברירה אלא להסתמך על הרכבת.

אני אישית לא הייתי מסוגל לעבוד במרחק כזה.

ההגיון שלי אומר לי -

מי שגר באיזור השרון - (זכרון עד ת"א)

 

מי שגר בחיפה - גבול גזרה עד נתניה. (אלא אם כן הוא צמוד לרכבת)

פורסם

למי שלא מבין למה אופנועים עומדים בין רכבים... כנראה שלא מבין שבמקרה של פגיעה מאחורה - זה לא נגמר בפורום ייעוץ משפטי והמלצה על שמאי אלא בבית לוינשטין/ בית עלמין.

פורסם
ניראה שלא רק אני מבין שדו"ג זה פתרון לא רע

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5039198,00.html

בכל פעם כשאני יוצא מתל אביב בשעות עמוסות, כ20% מהנהגים נדחפים בתור לעליה לגשר של רוקח. לפני איזה שנה המשטרה הודיעה שתלחם בתופעה הזו, אבל בניתיים בחיים לא ראיתי ניידת במקום כזה שתחלק דוחות. אתה מבין את הרעיון, כן?

זה שבריונות היא נורמה, זה לא הופך אותה לטובה. זה שקומבינטוריקה נתפסת כלגיטימית במרחב הציבורי, לא אומר שזה טוב. וזה לא משנה אם זה בתחום X או בתחום Y.

למי שלא מבין למה אופנועים עומדים בין רכבים... כנראה שלא מבין שבמקרה של פגיעה מאחורה - זה לא נגמר בפורום ייעוץ משפטי והמלצה על שמאי אלא בבית לוינשטין/ בית עלמין.

בגלל זה הם גם רוכבים על המדרכה? נגד כיוון התנועה? מה זה שייך בכלל לויכוח על אופנוע כפתרון לפקקים?

 

ואגב, לי יקח 10 דק' להגיע מהבית לעבודה באופניים. אבל אני לא קונה זוג. אחת הסיבות היא, שאני לא חושב שאני יכול לרכב באופן בטוח על הכביש, ואני לא רוצה להיות מאלו שרוכבים על המדרכה, כי כשצריך לבחור בין להיות קורבן פוטנציאלי לבין תליין פוטנציאלי, הם מעדיפים את הצד הבטוח יותר, ושימותו כל הולכי הרגל (או סתם יצמדו בפחד לקירות ולבניינים, בזמן שהרוכבים חולפים על פניהם במהירויות שיא).

 

אבל אני במיעוט. ולכן כשאני הולך פה בעיר, אפילו לא ללכת בקו 100% ישר זה מפחיד, כי בכל רגע נתון אני יכול להדרס על ידי רוכב אופניים (רצוי עם שלושה ילדים ופלאפון ביד), שבמקור רוכב על המדרכה רק כי הכביש מפחיד אותו, אבל תוך רגע שוכח שיש עוד אנשים במרחב חוץ ממנו.

 

אני לא מבין אותכם, בחיי. אופנוענים ככלל הם לא קסטה נפרדת. הם חלק מהעדר. רק עם יותר יכולת לקמבן. ואתם מצליחים להתעלם מזה, או להאדיר את זה, כאילו מדובר בחבורה של נסיכים אבירי ג'דיי, שמצילים את ישראל בכל בוקר מחדש.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מה זה קשור ?

תקרא כמה תגובות אחורה .

 

יש המון בלאגניסטים על קטנועים/ אופנועים... שגורמים להרבה בלאגן בכביש .

 

אבל מצד שני גם יש את הנורמטיביים , לפסול אוכלוסיה שלמה?

יותר מזה -אני מסכים, הרוב בלאגניסטים - זה עדיין לא אומר שזה לא פתרון לגיטימי.

 

גם נשק משמש המון עבריינים, אבל גם עוזר להגן מכאלו .

פורסם

יבגני, הכל נכון, כולם סביבך חארות ואתה הקורבן היכן שלא תלך..

אבל אני עדיין לא רואה אותך מציע פתרון לגיטימי לאדם שמחר בבוקר (יום חמישי יום קשה בכבישים) רוצה להגיע לעבודה בזמן סביר, ולא מוכן לעבור 5 ק״מ בשעה וחצי... וגם לא 25 קמ

יום טוב גם לך

פורסם
אבל מצד שני גם יש את הנורמטיביים , לפסול אוכלוסיה שלמה?

 

שנאמר (ולמיטב זכרוני, בשרשור הזה ואפילו באותו הקשר) - 99% מוציאים שם רע לכל השאר.


×
×
  • תוכן חדש...