Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, ברשותי רכב סוזוקי sx4 שנת 2010, גיר אוטומט. נתקלתי פעמיים במצב בו בהילוך רביעי הטורים נתקעים על 3 וכשאני מאטה הטורים לא יורדים/יורדים מאוד לאט. כשמאיצים יותר הטורים ממשיכים מעט לעלות וכשמאטים מגיעים ל3 ואז מתחילים לרדת מאוד לאט ברמה שקשה להבחין בירידה. רק כאשר עוצרים ומכבים את הרכב , הכל מתאפס והבעיה נעלמת כלא הייתה.

 

עניין נוסף, בעליות (נסענו לירושלים) הרכב כמעט ולא סוחב, מאוד מתקשה והמהירות המקסימלית בהילוך רגיל היא 80 קמש... לא נסיתי את הילוך 2 שמסייע במצבים אלה אבל דיי מוזר לי שרכב 1.6 מאוד מאוד מתקשה להגיע למהירות סביר בעליות...

 

אשמח לקבל את דעתכם:)

פורסם

ידוע לך מתי לאחרונה נעשה טיפול לגיר כמו החלפת שמן גיר? ולגבי הסחיבה בעליות יכול להיות שאת עדינה מידי עם הגז? ניסית להדביק יותר את הדוושה לריצפה ולראות אם הרכב מוריד להילוך נמוך יותר?

×
×
  • תוכן חדש...