Jump to content

Lioryr

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Lioryr

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. Lioryr

    יונדאי i30 2010

    הפתרון היה יוניט בלמים
  2. היי, יש ברשותי יונדאי i30 2010 עם גיר אוטומטי, הבוקר התעוררתי לבעיה שלא ניתן להעביר הילוכים למשל בין P לD או אחר, אלא אם כן מכניסים מפתח כלשהו לתוך החור ליד ההילוכים. יש מושג למישהו את הסיבה לנ"ל?
×
×
  • תוכן חדש...