Jump to content

eish

  • פרסום הודעות

    110
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות eish

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    טויוטה הייאס 2001 אוטובוס זעיר פרטי
  1. תודה לשלושתכם. "הרקוליטו" לא תאמין, המזגן פחות רלוונטי. הקונה לא מרבה להשתמש במוצר הזה... "llaavvii" מחירון לוי יצחק לא בדקתי, אבל יד 2 נותן לו 18,900. (בלי התוספות). "סדירות טיפולים" רק א-לוקים יודע. "markb205" מדובר על הצורה הישנה, הוא אכן השקיע ברכב, בהחלט. בדקתי מלמטה, אין זכר לתאונות, לא מאמין שהוא הצליח "לעבוד" עלי. הכל נקי! לסיכום הדיון: שווה לשלם 17,000. אם בסופו של דבר תתבצע הרכישה, אשתדל לדווח כאן. יסלח לי אדוני, אני מתעניין ברכב 17K בן 9 שנים... זה בסדר גמור. לא זוהתה חריגה מרמת הדציבלים הרלוונטית...
  2. יונדאי I30 CW עונה על כל הדרישות שלך. תוכל למצוא שמורה כזו, מעל 200,000 ק"מ, סביב שנתון 2010.
  3. ראיתי היום בשומרון, יונדאי I30 CW מאדם פרטי (=המוכר, שהוא יד שניה) שקנה מ'ליסינג נהג יחיד'. 2012, טסט עוד שנה +, 210,000 K, מנוע שקט לגמרי, מאיץ בעליה לא קלה ל120 קמ"ש בקלות, תיבת ההילוכים מעבירה פיקס, (100 קמ"ש = 2.8 סל"ד) שלדה נקיה, גם ויזואלית בסדר גמור, בפנים ובחוץ, המזגן (קירור) בטיפול, עד המכירה יסודר. (הוחלף צינור, וכעת בבדיקת לחץ) אלקטרוניקה מצויינת, (המים ירוקים, מכסה הרדיאטור נקי כחדש, שמן מנוע זהוב יפה) תוספות: מולטימדיה עם פאנל תואם, אייווקס, חיישני ומצלמת רוורס, קודן נעול בכספת, פירסם לפני כמה שבועות (או יותר) ב19,000, כעת התגמש ל
  4. אם היית חווה את הויברציה של הטנדר שלי, בDRIVE + מנוע קר + מצב עמידה, היית מנסח את דבריך כך: "יהיו אנשים שאולי יסכימו לחיות עם הויברציות..." פשוט, כי מדובר בטרטור מטלטל, רעשני ומרגיז. אבל כנראה שלכל דבר אפשר להתרגל.
  5. עמדתי איתו מתחת ה'ליפט' ובעצמי ראיתי שהוא מזיז צינור בלם. רק הסתייגתי וכתבתי שאולי לא זה עזר, כי אין לי חוו"ד מקצועית, שפעולה כזו נדרשת. תרשה לי לסכם את השרשור, שהיום, לאחר שנה של שימוש במסנן, אפשר לומר שהוא עושה את העבודה ללא בעיות נלוות. (דיווחתי כאן, וזה עדיין נכון, שהמסנן יושב ומרותך על גוף הרכב, (ללא תושבות המתבקשות מאגזוז) ולכן הרכב רועד ורוקד יחד עם המנוע... אמנם בניוטרל זה נורא, אבל בדרייב זה סביל. ושוב, הבנתי מהמתקינים שאין לזה פתרון. ככה וזהו!).
  6. ורכב פרייבט, כמה ליטרים הוא שותה לשעה, כשפועל ב'סרק'?
  7. אמרתי ואומר שוב. המוסכ'ניק הזיז ואיזק צנורות בלם במרחק מהתוף הרותח. אם בדיוק זה מה שעזר? אני לא מתחייב. והעדכון הזה חשוב, אדון danniel, כדי לא להשמיץ סתם מערכת מצויינת כמו שהותקנה אצלי. (ועוד בחינם). אשכול העוסק בענין ה"מסנן חלקיקים" לא נמצא במקום אחר. אני מניח שרבים שאבו ממנו מידע חיוני עבורם. אז השלמתי פרטים, ככל שמצויים תחת ידי. שבת שלום!
  8. אם אתה מדבר על הI30CW עם הגגון המקורי, הוא אמנם חזק. אבל גם דברים קלים, כשהם בנפח גדול, לא מומלץ. כמו ארון גדול שתהיה לו התנגדות עם הרוח, וגם רצון חזק ליפול במהמורות, לא הייתי מעמיס. 80-100 ק"ג בנפחים קטנים נראה לי לגמרי בתקן. נראה לי מהיכרות עם הגגון. אם אתה נוסע רק בתוך העיר למרחקים קצרים, תעמיס קצת יותר. בהצלחה בס"ד.
  9. אמנם עברה שנה מאז סיפרתי כאן על הבעיה. (מאז התקנת 'מסנן החלקיקים' שחוייבתי להתקין בסוסתי המזדקנת, ולאחר נסיעה מאומצת במעלה 443 לכיוון ירושלים, הבלימה נחלשת, עד כדי שדוושת הבלם נמעכת כמו חמאה. מיד כשמערכת מתקררת משהו, הבעיה היתה נעלמת לגמרי. לפרטים בהרחבה, גלגלו למעלה). מחובתי לדווח לכם, שבעקבות הזזת צנורות הבלמים, והרחקתם מעט מתוף המסנן, (או לא יודע בדיוק מה עשה המוסכ'ניק), הבעיה כבר לא קיימת. כאילו דמיינתי אותה. א-לוקים גדול. ו... כן כן, אני עדיין עם הטנדר טויוטה הייאס, ואם תראו שרשורים ישנים שלי, תגלו שלאחרונה חגגתי איתה, 10 שנות ידידות...
  10. תודה לכולם. נכנסתם לעובי הקורה, ובעקבותיכם גם אני. מקווה לדווח כאן על סידור הליקוי.
  11. לא היתה לי ברירה, אם רציתי להשאר עם 11 מקומות. גיר אוטומט, המערכת לא משולבת עם כלום. היא רק מחליפה את האגזוז המסורתי. הייתי במוסך ההתקנה, והבעיה בבלם לא קשורה למערכת. מה הבעיה בכל זאת, עדיין לא עליתי עליה. איכות הנסיעה גרועה, מה לעשות. נסיעות ארוכות, הכרחיות. עדיף במעלה 443... כנ"ל. לטענת המכונאים, המערכת הותקנה ב"הייאס"ים רבים, ולא נוצרה שום בעיה. צריכת הדלק השתפרה פלאים, לא תאמינו עד כמה. גם ביצועי המנוע טובים יותר, בעקבות שיפוץ המזרקים והחלפת הטורבו. מסכים עם כל מילה. אלו היו השיקולים שלי.
  12. זוהי בדיוק הערכתי, בעקבות כך, שלאחר נסיעה של כמה מאות מטרים, הכל חוזר לתיקונו. תודה לכולם. בעקבות חוות דעתכם, קבעתי תור במוסך, לאבחון הבעיה. להשתמע. אי"ש
  13. כל הפילטר מותקן על פליטת ה"גזים" של המנוע. אין לו קשר למערכת הסולר. למעשה, בהתקנה שלו, חתכו את האגזוז המסורתי על כל משתיקיו ותושבותיו, וקרוב קרוב למנוע, הותקן המסנן החדש. הוא מחליף את התוף הישן. שתבין, אין לי אגזוז מאחורה, אלא אי שם מתחת הרכב.
×
×
  • תוכן חדש...