Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב חדש לא מזמן והרגשתי שהוא נורא מחוספס אז לאחר קריאה מעמיקה בפורום הגעתי למסקנה שאני צריך ליישם פלסטלינה. קניתי קיט של Chemical Guys והשתמשתי בו ואני חייב לציין שזה פשוט מדהים, התוצאה הייתה מעולה והצבע היה ממש "חלק" כמו חדש.

 

עכשיו עברו כשבועיים ואני שוב מרגיש את החספוס. אני לא מבין מה עשיתי לא נכון, האם יש צורך ביישום חומר נוסף "מגן" על הצבע כדי שהלכלוך לא יידבק אליו?

 

בכל מקרה, אני מתכונן ליישם פוליש ידני בקרוב כך שאשמח לדעת מה צריך לבוא קודם. קראתי פה ושם על "אוטמי צבע" ו"ווקס" אבל לא הבנתי מה ההבדל ואיך עדיף להכין את הרכב לכך.

 

תודה!

2016 BMW M235i.

פורסם

זיהומים כאלו ואחרים תמיד ידבקו לצבע ויצרו תחושה של חספוס.

שכבת הגנה כמו אוטם צבע\ווקס היא שכבה שמטבעה מתנגדת להדבקויות שונות ולכן מומלצת. שכבה שכזו גם מאוד תקל עליך בשטיפות העתידיות ולכן מומלץ ליישם.

פורסם
זיהומים כאלו ואחרים תמיד ידבקו לצבע ויצרו תחושה של חספוס.

שכבת הגנה כמו אוטם צבע\ווקס היא שכבה שמטבעה מתנגדת להדבקויות שונות ולכן מומלצת. שכבה שכזו גם מאוד תקל עליך בשטיפות העתידיות ולכן מומלץ ליישם.

 

מדוע אוטמי הצבע/ווקסים הם כה יקרים? והם יש משהו בתקציב עד 150 ש"ח או 100 ש"ח שנחשב טוב?

2016 BMW M235i.

פורסם
מדוע אוטמי הצבע/ווקסים הם כה יקרים? והם יש משהו בתקציב עד 150 ש"ח או 100 ש"ח שנחשב טוב?

למה יש....לי יש מבחר גדול...

דוגמה: CORONA ANGELWAX עלות 120ש לישום בין 6-10 פעמים של רכב שלם,עמידות בערך חצי שנה

כמה שנים אתה מסודר...קל לישום.

https://www.facebook.com/ALT.D.S/

יעקב

מה שתבחר שיהיי בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...