Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהירות - נהגים במכוניות יוקרה !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יותר מפחד מנהגי משאיות שטסים ב-120 עם נגרר מאחורה בכביש צדדי שמותר לנסוע עליו 80, כל זאת בנוסף לזה שב-100 הנגרר שלהם מתחיל להיזרק כחצי מטר לכל כיוון לסירוגין, תוך כדי השלכת דברי מאפה ושלל טובין מתוך הנגרר, וזאת עוד על כבישים מלאי בורות ושקעים וכד' שזוועה לטוס עלייהם עם פירווט שלא לדבר על משאית.

כל המושבניקים למיניהם יוכלו להזדהות איתי בנושא זה...

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

די קשור לשרשור הזה, לי יש קצת פחד לפעמים מהאנשים במכוניות האלה, באמת יש כאלה שמרשים לעצמם יותר מידי, ולך תידע עם מי אתה מתעסק כשהוא בתוך איזה ב מ וו של מאפית הערסים.

לפני כחודש, חזרתי והייתי בצומת באזור דיזינגוף כשלידי נעמדה סובארו DL רגילה עם נהב מבוגר בפנים, מאחורי הסובארו פתאום הגיעה איזה מרצדס יוקרתית חדשה ושני גברים בפנים יושים וצוחקים. הנהג במרצדס פתאום החליט שוא איזה מלך העולם, בעודו מחייך, החל להתקרב אט אט לסובארו מאחור, עד שממש נשק לה, לאחר נגיעה קטנה, הוא מסתכל על חבר שלו ואז שם עוד גז עד שהסובארו כבר נדחפת וקיבלה מכה מאחור, סתם בשביל הערסיות שבדבר הם עשו את זה.

אין לי מושג מה הייתי עושה במצב כזה, בדר"כ הייתי חושב לעצמי לצאת החוצה ולשבור להם את הפנים אם הם היו עושים את זה לי, אבל ברכב כזה יוקרתי, הם כבר לא נראו לי כמו סתם "ערסים צעצועים", ממש מפחיד זה היה, לכו תדעו עם מי אתם מתעסקים...

מה שכן- למה להשחיט כזו מרצדס :? ?

פורסם

אז זהו, זה היה מוזר אבל צפוי- פשוט כלום, הוא נראה ממש חסר אונים וכשהתחלף הרמזור הוא ישר ברח לנתיב אחר של הפניה איתי, כשהם היו על הנתיב ישר... במקומו הייתי רושם לפחות מספר והולך להגיש תלונה במשטרה או משהו כזה...

פורסם

בת"א, בצומת שבין רחוב דיזינגוף לנמל וכל המועדונים... תמיד יש שם ערסים, אבל בדר"כ מדובר בילדים שבאים לבלות שם.. הפתיע אותי גם מקרה כזה, כ"כ מכעיס לראות עד כמה מפגרים חלק מהאנשים בארץ שלנו, תמיד שסיפרו לי סיפורים כאלה ואחרים, חשבתי- מה?, זה לא קורה באמת דברים כאלה, באיזה אזור זה כבר יכול להיות?... מסתבר שהארלם הקטנה יש בכל מקום בארץ, ומאז שאני על הכביש אני רואה הרבה דברים כאלה, שלא חשבתי שיש לאנשים חוצפה באמת לעשות.

פורסם

לך תדע במכוניות האלה מי יצא לך יכול לצאת לך איזה בן אדם מבוגר עשיר מאוד שיכול לעשות לך בדיוק כלום חוץ מלתבוע אותך במידה ואתה תפגע בו או שיכולים לצאת לך פתאום 3 שומרי ראש ובאוטו ישב לו איזה רוזנשטיין .. תשמרו על עצמכם

 

בברכה,

אבי.

פורסם

גם לי יוצא לראות כמה חברה עם BMW קופה שחושבים שהם מלכי הכביש ונוסעים מה בא להם

אבל לדעתי גם המשטרה היא לא ממש בסדר

לא פעם אחת יוצא לי לראותצ ניידות שחושבות בגלל שהם אנשי החוק הם חותכות, גונבות נתיב ועוקפות על קו רצוף

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני דווקא נוטה להסכים עם אילן (טורבו) - לרוב כאשר רואים מכוניות יוקרה, אין לצפות שהיא תאותת. כמו כן, קיימת תופעה מאוד מוזרה, שאני עוקב אחריה זמן מה (לא משעמום, אלא סתם מעודף זמן על הכביש): אנשים אלו (בעלי מכוניות יוקרה), כפי הנראה השקיעו את כל ממונם ברכישת הרכב, כך שלא נשאר להם כסף לדיבורית.

הבעייה היא שרוב הזמן הם צמודים לטלפון (אחרת איך אפשר להסביר את כמות הפעמים שראיתי נהג ברכב יוקרה מדבר בטלפון (בידו) מול אחד שלא מדבר (או שיש לו דיבורית).

 

כנראה, שכל עוד הקנסות מסתכמים בעונשים כספיים, יש כאלה שדבר זה לא מרתיע אותם

 

עריכה - אחרי מחשבה קצרה - האם יכול להיות שהם לא מאותתים כי יד אחת על ההגה והיד השנייה עם הטלפון?..

פורסם

אילן, למה מלכתחילה אותו "גביר" היה צריך לעקוף אותך מימין?

האם אתה שייך לכנופית מתנחלי הנתיב השמאלי?

(נתיב אמצעי, כאשר הימני ריק, הוא שמאלי באותה מידה)

אלו גרועים יותר מה"גבירים", כלשונך.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

הבעיה היא לא כל כך ההתנהלות בכביש כמו החניה החוסמת בכוונה, בחנית נכים, על מעברי חציה, ביציאות מבתים וכו' שהנ"ל מרשים לעצמם לרוב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
הבעיה היא לא כל כך ההתנהלות בכביש כמו החניה החוסמת בכוונה, בחנית נכים, על מעברי חציה, ביציאות מבתים וכו' שהנ"ל מרשים לעצמם לרוב.

 

זה כבר יותר נכון. בעיקר מתעשרים חדשים שאין להם אורחות חיים של אנשים שחונכו לכך מילדות, חלקם באמת חושבים שהם יכולים לעשות מה שבא להם. ליד דודה שלי גרה משפחה עם ג'יפ ב.מ.וו חדש שבאופן קבוע נוסעת באין כניסה נגד כיוון התנועה לאורך כל הרחוב רק כדי לחסוך דקה וחצי ביציאה מהישוב, זאת תוך כדי סיכון הסביבה, כמובן. כשדודה שלי העזה להעיר לאותה גברת בעלת הב.מ.וו, היא זכתה לצעקות, קללות ואיומים... גועל נפש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אילן, למה מלכתחילה אותו "גביר" היה צריך לעקוף אותך מימין?

האם אתה שייך לכנופית מתנחלי הנתיב השמאלי?

(נתיב אמצעי, כאשר הימני ריק, הוא שמאלי באותה מידה)

אלו גרועים יותר מה"גבירים", כלשונך.

 

דניאל

 

לכבוד

drugstore

 

הדרך במקרה זה, היא בעלת שלושה נתיבים:

אני ממש לא מ"מתנחלי הנתיב השמאלי", אני מניח כי הבנת הנקרא, היא איננה הצד החזק שלך :wink: . בפירוש כתבתי : אני עוד בנתיב האמצעי אבא של הפוחז מתקרב אלי בכזו מהירות שזה מפחיד, עוקף אותי בטיל מצד ימין (זה עם החץ פניה ימינה), חוזר לנתיב האמצעי ובולם.

 

הבנת הנקרא:

 

הנתיב ה"ימני" ביותר ,הינו נתיב לפונים ימינה, משמע אני נסעתי בנתיב האמצעי, הנמצא בין נתיב של אלו הפונים ימינה, לבין הנתיב השמאלי - משמע אמצעי. פרשטייסט :?:

האם אמצעי מתפרש אצלך לשמאלי :?:

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

רוב מכוניות היוקרה האלו בדר"כ מחנות על המדרכה בכניסה לאיזה מועדון...

ואף פעם אין לך מושג איך אין עליהם דו"ח או בכלל איך אפשר להגיע לשם.

או בנסיעה איטית באמצע שני נתיבים...

זה נקרא תרבות ה'מגיע לי'. -כי אתה יודע שהכל זה בעצם בשבילך (אני שילמתי על זה).:roll:

זו איזו שהיא בריונות או שיגעון גדלות של אנשים עם הרבה ממון.

זה מוכר וידוע וצריך פשוט להזהר, זה הכל.

Audi A3 Sportback עם כסאות תינוק מאחורה :wink:

פורסם
זה כבר יותר נכון. בעיקר מתעשרים חדשים שאין להם אורחות חיים של אנשים שחונכו לכך מילדות, רוני
מה נקרא בעיברית צחה, נובו-רישים!

אני נתקל בבעיה הזאת כל הזמן אבל אני לא יכול להכליל את זה למכוניות יוקרה. אני שם לב לזה הרבה יותר ברכבי 4X4. הם ממש נוהגים באגרסיביות ויכול להיות שהגודל של הרכב,הישיבה הגבוה ועוצמת המנוע מכניסים את הנהגים למין הלך רוח שכזה של "תזוז מהנתיב או שאני מנגח אותך לשוליים!!".

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...