Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהירות - נהגים במכוניות יוקרה !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכבוד

חברי הפורום

 

 

ברשותכם, אסייג את דבריי, ואין בכוונתי להכליל את כולם כמובן.

 

ישנם לא מעט נהגי רכבי יוקרה, המרשים לעצמם ה-כ-ל על הכביש, הוא שלהם , ורק שלהם.

כל נהג/ת אחר/ת נחשבים לנ-ח-ו-ת-י-ם,חסרי חשיבות וזכויות, ה"גבירים" מתעלמים ממך לחלוטין/משמע מסכנים אותך. ואין לנו זכות קדימה, אסור לנו להפריע (בנתיב

הטיסה הנמוכה של מכונית יוקרה), גם אם יש מצב של השתלבות ולך זכות קדימה ,מפאת הפחד מנגיעה במכונית ששוויה כשל דירה, אינך מעוניין להסתבך אם "גביר" בעל מכונית יוקרה, ודוגל מיד בסיסמא-"בכביש אל תהיה צודק, היה חכם", ישנם גבירים, אשר חושבים שהם במשחק PS2,למשל בנתיב 3 נתיבים הם עוברים נתיבים מבלי לאותת, במהירות מטורפת, תוך סיכון ממשי של משתמשי הדרך. שמרוב ההלם בולמים בפתאומיות - לא, אל תחשבו שזה איזה פוחז, שלקח את האוטו של אבא לסיבוב, זה האבא עצמו, אדם בוגר ברוב המקרים בגיל העמידה + (-) , הנוהג למשל ב:

SL55AMG חדישה, או במרצדס S, או בימר סידרה 7, ו/או כל מכונית יוקרה בסגנון זה.

זו תופעה ידועה, וב עשור האחרון, זה פשוט מכה. אין לי עיניים צרות על אף אדם בעל מכונית יוקרה, אך ברגע שאני נוהג בכביש עם המשפחה באוטו, ואני מביט לפתע במראה, רואה את חץ הכסף(תרתי משמע), מתקרב אלי במהירות שלא היתה מביישת כביש מהיר באירופה(גרמניה), ועוד בתחום בין עירוני בואכה כניסה לת"א, אני עוד בנתיב האמצעי, אבא של הפוחז, מתקרב אלי בכזו מהירות שזה מפחיד, עוקף אותי בטיל מצד ימין(זה עם החץ פניה ימינה), חוזר לנתיב האמצעי, ו.....בולםםםםםםםם :shock: ממהירות טיסה למהירות גלישה :evil: ותוך זמן קצר, ממשיך בלהטוטיו בין הנתיבים, הא ועוד דבר, מרוב מתגים, הוא כנראה לא הגיע לפרק באותו ספר רכב עב כרס, המסביר על ידית האיתות. וממשיך סלאלום בין המכוניות, ואני מביט באורות הבלם של המכוניות שנדלקים מלפניי, כמו דומינו כך אפשר גם לדעת לאן הגיע ה"גביר"....

 

קיימים עוד שלל דוגמאות - וזו הנ"ל אחת מהן.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לכבוד

חברי הפורום

 

בכבוד רב

אילן פ.

התופעה קיימת גם בקרב בעלי מכוניות אחרות, שלא לדבר על פגיעות ברקים.

 

זו תופעה ידועה, ב עשור האחרון, זה פשוט מכה.
ולפני עשור לא היו בארץ מכוניות יוקרה ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אכן, בראותי רכב יוקרה מפואר, אני ישר נכנס, להיסטריה, מכיוון שאני יודע, כי הוא עשוי, לתפוס "קריזה", ופתאום להשתגע על הכביש, משל היה, מיסטר סמית הנלחם בניאו בתוך CTS, או הרובוטית הכוסית, נלחמת בשוורצנגר, ב-T3, בעזרת מנוף ענקי הזורע הרס ברחובות הכרך, זו באמת, מכת מדינה נוראית, כל אותם נובורישים, הלוקים בהעדר חמלה לזולתם מעוטת היכולת, ומאמינים, כי כספם מאפשר להם, לעשות ככל העולה על רוחם, בעוד אנו נותרים בייאושנו, על כי אותם מכובדים, מרשים לעצמם לסכן אותנו, על הכביש הציבורי.

 

ר,ו,נ,י,

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אכן, בראותי רכב יוקרה מפואר, אני ישר נכנס, להיסטריה, מכיוון שאני יודע, כי הוא עשוי, לתפוס "קריזה", ופתאום להשתגע על הכביש, משל היה, מיסטר סמית הנלחם בניאו בתוך CTS, או הרובוטית הכוסית, נלחמת בשוורצנגר, ב-T3, בעזרת מנוף ענקי הזורע הרס ברחובות הכרך, זו באמת, מכת מדינה נוראית, כל אותם נובורישים, הלוקים בהעדר חמלה לזולתם מעוטת היכולת, ומאמינים, כי כספם מאפשר להם, לעשות ככל העולה על רוחם, בעוד אנו נותרים בייאושנו, על כי אותם מכובדים, מרשים לעצמם לסכן אותנו, על הכביש הציבורי.

 

ר,ו,נ,י,

לא הבנתי אם אתה רציני או ציני

ים long time no

פורסם

מכה זאת מצטרפת למכה אחרת שפוקדת אותנו בעשור האחרון (שנים,חודשים,ימים, שעות - מה שתבחרו):

 

חברי פורום עם כינוי מפוצץ, תוקפים ללא קץ בהודעות שפותחות בצורה מאוד רישמית (כך שאתה מבין שמדובר במשהו מאוד רציני - תוכן ההודעה). ממשיכים בפתיח מבטיח (אלק...) וממשיכים בסיפור מוזר שקרה להם ובעצם הפך לתופעה נוראית. מכיוון שההודעה מאווווד רישמית היא עמוסה בפיסוק מייגע...

מסתיים ללא פאנץ' ליין. ומותיר את הקורא (פעם נוספת)מאוכזב מההשקעה בקריאה.

אכן...מכה! הצילו!!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני ממש, אבל ממש לא מסכים איתך.

 

רוב בעלי מכוניות הפאר שראיתי על הכביש לא "טסו" ולא התפרעו או סיכנו. כמובן שישנם מעטים שכן, אך

 

לא בגלל שיש להם מכונית כזו או אחרת.

 

רוב ה"מתפרעים" שאני אישית ראיתי, נהגו במכוניות הללו:

 

1) מאזדה 323. כל ערס עם 323 חושב שהוא מלך הכביש.

 

2) שברולט אופטרה.

 

3) מכוניות של אבא ואמא מהעבודה- מאזדה 6 וכו'.

 

וחוץ מאלו, את מיעוט "המתפרעים" ראיתי במכוניות יוקרה כגון פורשה בוקסטר, ב.מ.וו סדרה 5 וכו'.

כך שכמו שכתבת, לא ניתן להכליל. אך מצד שני ממש, אבל ממש לא ניתן לכתוב כאלו דברים מבלי להתייחס לכך שרוב המתפרעים עושים את זממם דווקא במכוניות "פשוטות" או זולות יותר.

 

אדם.

פורסם

לכבוד

אדם

 

ראשית, שוב אמרתי מראש -אני מסייג את דבריי, ואינני מכליל.

 

 

זו בדיוק הנקודה, אתה לא מצפה :shock: , מאיזו מכונית יוקרה, שתתחיל "להשתולל".

ואני לא מדבר על פורשה , "אימפרזות", וכן מכוניות של "פשוטי העם" :wink: ...

האמן לי, כי ממש לא נעים "להתקל" באיזה בימר סידרה 7, שחותכת(במהירות) אותך בכוונה, או מאלצת אותך ליבלום, או "גונבת" זכות קדימה....ועוד...

 

*סליחה על שימוש יתר בגרשיים.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

האמת שאין לי כל כך מושג על מה אתה מדבר.

:roll:

 

וגם אתה אומר שזה לא נכון עם בעלי פורשה, אבל נכון עם בעלי מרצדס sl55 amg..

 

אני מבולבל.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

ב-4-5 שנים האחרונות יש להן סוג של מנורת אזהרה בילט אין - פנסי קסנון, חובה בכל מכונית יוקרה.

 

ככה אפשר לזהות את "חץ הכסף" עוד מרחוק ולהתנהג בהתאם.

פורסם

לפי דעתי לא רק נהגי רכבי היוקרה מרשים לעצמם הכל על הכביש... הרבה מאוד נהגים אחרים, בין אם זה על איזה "ערסמוביל" או על משאית, מרשים לעצמם הכל על הכביש...

פורסם

באמת הדברים נראים כמו מקרה דבילי של סטיגמה, אבל מה אני יגיד לכם ,אני כל היום נוהג על הכביש ,ולמדתי להזהר יותר ממכוניות פאר דוגמאת X5 ,קינגים ,במו 7 וכדומה..

 

אפשר לחשוב שהתחושה הזו נובעת מכך שאול את המכוניות הללו אני זוכר לרעה משום שהן מיוחדות ,אבל כל פעם מחדש אני נתקל בנהיגה בריונית מצד האנשים שנוהגים במכוניות הללו.

פורסם

מי שנוהג כביריון בכביש יעשה זאת ללא שום קשר לסוג המכונית בה הוא נוהג..

 

ההבדל בין נהג מאזדה 323 ובין נהג ב.אמ.וו. סידרה 7 הוא שבסדרה 7 יותר "קל" להיות בריון בכביש בגלל יכולות הרכב, האצה, בלימה וכו'..

 

ההדל הנוסף הוא שדווקא בגלל שזו מכונית היוקרה יותר שמים לב אליה (מה לעשות ב. אמ.וו. יותר מושכת את העין ממאזדה)

 

לכן, מבלי לעשות הכללות, יש בריונים בכביש וזו תרבות הנהיגה שלנו בארץ אבל לאלו שנוהגים במכוניות יוקרה פשוט שמים לב יותר..

 

שלמה


×
×
  • תוכן חדש...