Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מסתבר שלא פשוט למצוא סיטרואן c4 פיקאסו מנוע דיזל עם נתונים טובים...

שתי אופציות רלוונטיות במסגרת התקציב הן שני רכבים משנת 2014- דיזל עם 7 מושבים.

1. יד ראשונה, מליסינג, שעבר 80,000 ק"מ

2. יד ראשונה פרטית, 120,000 ק"מ

כך או כך מדובר על רכבים בני 3-3.5 שנסעו לא מעט.. אבל ככה זה דיזלים,אז לצפות להרבה יותר טוב מזה זה קשה.

קיימת גם אופציה שלישית רנו גרנד סניק יד ראשונה מליסינג שנת 2015 שנסעה 113,000 ק"מ, פחות או יותר באותו מחיר, אבל משום מה אני נוטה יותר לסיטרואן, לא יודע אם בצדק או לא...

 

מחיר הסגירה לשני (ובעצם שלושת) הרכבים הוא כמעט זהה כך שהמחיר הוא לא פקטור בהחלטה. אני מתלבט איזה מהם להעדיף (אם בכלל? וכמובן כפוף לבדיקה מטעמי...)

 

אודה לדעותיכם

עריכה אחרונה על ידי zx12r
פורסם
פורסם

לפי דעתי פרטי אין פה בכלל שאלה. מבחינתי 80 אלף של ליסינג = כפול 5. 400 אלף בערך של פרטי. אני לא יודע בכלל אם ניתן למדוד או לאמוד נזקים של נסיעה בליסינג אבל זה בערך המחשבון שלי.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אין מחשבון ברור ובמיניוואנים דווקא לדעתי פחות רלוונטי,

 

ראית את 2 הרכבים ונהגת עליהם? האם באחד הפלסטיקה הפנימית שמורה יותר? המנוע מרגיש טוב יותר. משהו חריג ששמת לב אליו?

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

הייתי הולך על ה80 אלף. בכל זאת בגלל השנתון הצעיר עדיף ללכת על קילומטראז נמוך יותר. ופה זה משמעותי נמוך יותר.

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

תודה חברים...

לא ראיתי עדיין אף אחד מהרכבים כי דרוש מאמץ לעשות זאת ולכן רציתי להחליט במי כדאי להשקיע קודם (זמן, ובמידה שנראה טוב גם עלות בדיקה).

 

אחד השיקולים שבגללם אני נוטה דווקא לפרטי עם הקילומטראז הגבוה יותר היא שאצלנו הנסועה לא תהיה גבוהה (כ10 אלפים בשנה), ובעוד כשנתיים וחצי כשנרצה להחליף (הערכה לפי ניסיון עבר) הקילומטראז יתאזן ואז לא אסבול מהפחתת ליסינג והערך של הרכב יהיה גבוה יותר.

פורסם

הייתי קונה את הפרטי, הפרש של 40 אלף ק"מ לא משמעותי. בפרטי יש סיכוי יותר גבוה לרכב שמור שטופל כמו שצריך במוסכים מורשים עם שמנים נכונים וחלפים מקרויים, וננהג בעדינות. זה הרבה יותר חשוב מעוד 40 אלף ק"מ על השעון.

 

 

פורסם

תודה רבה. לרכב הפרטי היסטוריית טיפולים מלאה במוסך סיטרואן וזו אכן נקודת זכות משמעותית.

נראה שאלך עליו...

פורסם

לפי דעתי:

זה לא רק איך ואיפה טופל. זה בעיקר איך ננהג וע"י מי/כמה/למה ?

נתחיל מזה שרכב כזה בד"כ מונע ב 7 בבוקר עם מזגן ננהג באגרסיביות יותר או פחות.

הילוכים/ברקסים/באמפרים כל היום כל יום. מונע כל היום ועובד בין לקוח ללקוח. ונכבה אי שם בשעות הלילה.

וכך כל יום חוזר חלילה כל השנה.

ואם נפלת על נהג עצבני וממורמר אז פה הסיפור הוא אחרת לגמרי = בתצורת נזקים בלתי הפיכים לגיר למנוע ולברקסים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אכן התלבטות קשה. לשניהם קילומטראז' גבוה ולפרטית במיוחד. במקומך, במידה ואתה לא לחוץ לקנות באופן מיידי, הייתי ממתין קצת עד שיצוץ רכב עם קילומטראז' סביר יותר

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

עדכון - נרכשה יד ראשונה פרטית דיזל עם 120 אלף ק"מ אחרי בדיקה מוצלחת והיסטוריית טיפולים חיובית. לגבי המחיר, אשאיר לכם לנחש...

אשתדל לעדכן עוד שנה-שנתיים איך היא.

תודה לכולם!

פורסם

תתחדש.

 

ברכב הזה צריך למלא נוזל אוריאה כל 20 אלף ק"מ בערך. פתח מילוי ליד גלגל ספייר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...