Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי גולף 99 ושמתי לב שאני נותן מכת גז מהירה המנוע לא מגיב מהר , אלה לוקח לו שתיים שלוש שניות עוד שהטורים מתחילים לעלות

זה נראה כאילו יש דילויי בין הדרישה לטורים ועד שיש תגובה

ניקיתי את המסנן אויר (היה נקי) מצתים הוחלפו לא מזמן בלי קשר לתופעה

 

מה זה יכול להיות TPS, MAF. ,IAT. או שזה נורמלי

פורסם

תתחיל מניקוי מצערת, סריקת תקלות כדי לראות אם יש קוד על חיישן זרימת אוויר.

לא זוכר אם אצלך זה MAF או MAP ואם זה מצערת אלקטרונית.

תבדוק אם יש כבל גז מחובר למצערת באיזור סעפת היניקה

הזול עולה ביוקר

פורסם (נערך)

המצערת היא מכנית כזכור לי. תבדוק אם הכבל יושב כמו שצריך ולא רפוי מידי ותכוון בהתאם. תן מכת גז באופן ידני בניוטרל מהמצערת בתא המנוע ותשמע אם עדיין קיים דיליי ותעדכן.

עריכה אחרונה על ידי מאור30
פורסם

תודה

שחכתי לציין שגם ניקיתי את החיישן MAF/MAP ומנורת CHECK ENGINE לא דולקת

אבל אני יבדוק את מה שאמרתם ויעדכן

פורסם

נראה לי שניקיתי בשיטה הנכונה , קצת ספרי קרבורטורים וקצת אויר (עם הפה) לא הרגשתי שום שינוי אחרי זה

היום פירקתי את הבית מצערת לניקוי, לא היה מלוכלך כול כך אבל בכל זאת ניקיתי

והתחילו לי קפיצות בסל"ד ב P ו ב N מה 1000 סל"ד הוא קופץ ל 1500 סל"ד וחוזר חלילה

ב R ו D הסל"ד יציב על 900 סל"ד יכול להיות שהמחשב ילמד לאט לאט את המצערת

או שצריך לעשות ריסט כלשהוא???

פורסם

כדאי לך לבדוק טוב טוב את צינור האויר (הצינור המחבר את בית פילטר האויר לבית המצערת). אם הוא לא הוחלף מתי שהוא אז יתכן שתמצא בו קרע שדרכו נכנס אויר למנוע. זה יכול להסביר את תופעת ההשהייה בתגובת המצערת וגם את הטורים הלא יציבים. בד"כ הקרע יהיה באזור הקפלים.

פורסם

ניתקתי את המצבר ללילה והחזרתי היום בבוקר ועדיין סל"ד גבוה ב D ו R וקפיצות כלפי מעלה ב P ו N

אומנם הבעיה של תגובה מהירה של המצערת הסתדרה ,אבל זה נראה לי שבגלל שהסל"ד כבר גבוה בסרק

עוד משהוא שחשבתי עליו ,מה גורם למנוע לקפיצות ב P ולהיות יציב ב D .בשתייהם הוא אמור להיות בסרק

×
×
  • תוכן חדש...